Bitenler #6

bitenler-temmuz-ağustos-2018

Temmuz ve Ağustos aylarında diğer aylara nazaran miktar ve hacim olarak biraz daha fazla ürün bitirdim. Biten ürünler sakladığım poşetten taşmaya başlamıştı artık ve bu yazıyla birlikte hepsini memnuniyetle çöpe gönderiyorum :) Sevdiğim, sevmediğim neler varmış gelin birlikte bakalım!

Ürün isimlerine tıklayarak detaylı yazılarına gidebilirsiniz.

1- Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyici: Bu üründen kaç şişe bitirdim bilmiyorum, benim için piyasadaki en iyi göz makyaj temizleyici ♥ Gözlerimi asla yakmıyor, göz çevremde yağlı bir his bırakmıyor (ki yağ bazlı değil zaten), göz makyajımı güzel bir şekilde temizliyor. Daha ne olsun? 2 büyük boy şişe bana tam 1 sene yetti, bu da küçük bir bilgi olarak dursun burada.

2- Avene Micellar Lotion: İçeriğinde Avene Termal Suyu bulunan hassas ciltler için olan bu küçük boy misel suyu çok sevdim, bitmeden yenisini aldım. Yüzümü temizleme jeliyle yıkamadan önce makyajımı güzel bir şekilde çıkarmama yardımcı oldu. Göz makyajımı genellikle bu ürünle çıkarmıyorum ama gözdeki performansını da beğendim.

3- Loreal Saf Kil Detoks Maskesi: Cilt bakım ürünlerinde dermokozmetik dışına çıkmazdım ama Loreal bu maske ve peeling serileriyle takdirimi kazandı. Bu maskeyi haftada bir kere olmak üzere düzenli olarak uyguladım. Uzun vadeli siyah noktalara etkisini vs. gözlemlemedim ancak uyguladıktan sonra cildimdeki eşitlenmiş görüntüyü, pürüzsüzlüğü ve güzel hissi çok sevdim. İlk kullandığımda aşırı yoğun parfüm kokusu çok rahatsız etmişti ama zamanla alıştım. Yine de keşke bu kadar ağır parfüm kokmasaydı. Yine bitmeden yedeklediğim bir ürün oldu.

4- Nuxe Creme Fraiche De Beaute Nemlendirici Krem: Bu kremi kışın kullanmaya başladım ve kışın cildimin aşırı kuru ve kızarık olduğu dönemde cildime ilaç gibi geldi. Cildimi çok güzel nemlendirdi, yatıştırdı, yağlandırmadı ve sivilce yapmadı. Bu üründe de yoğun bir parfüm kokusu var. Bazı günler kokusu hoşuma gitse de zaman zaman keşke olmasaydı dedim. Yaz için biraz fazla olabilir diye düşünüyorum ama kışın tekrar alabilirim.

5- Bioderma Photoderm AR SPF50 Güneş Kremi: Senelerdir yaz kış severek kullanıyorum ve hiç başka arayışlara girmedim. Hassas cildimi güneşten başarılı bir şekilde koruyor, kızarıklıklarımı bir nebze önlüyor, hafif parlak bir görünüm verse de yağlandırmıyor ve en önemlisi sivilceye sebep olmuyor. Geçen kış ara verdiğimden elimdeki bu kremin son kullanma tarihi bu aydı, son anda bitirdiğim için mutluyum ^_^

nivea güneş kremi

6- Nivea Sun Koruma&Bronzluk SPF30 Güneş Kremi: Geçen yaz bu güneş kremini severek kullanmıştım, bu yaza tek kullanımlık çıktı :) Pompalı şişede beyaz renkte olan bu güneş kremi çabuk emiliyor, yapış yapış his bırakmıyor ve mükemmel kokuyor!! Ben çok hassas cilde sahip olduğum, çabuk kızardığım için plajda genelde şemsiye altında duruyorum o yüzden bronzlaştırma açısından çok fazla sağlıklı yorum yapamayacağım ama etkili olduğuna inanıyorum, tekrar da alırım.

7- Uludağ Premium Yüz Spreyi: Meşhur termal suların yerli versiyonu sayılabilecek bu spreyi bir hevesle almıştım ama hiç sevmedim. Sevmememin en büyük sebebi ise korkunç püskürtme mekanizması! O kadar büyük ve iri damlalar püskürtüyor ki makyajın üstüne ya da dışarıda kullanmak mümkün değil. İlla ki faydalıdır diye evde dolapta tutup serinlemek için kullandım, tekrar almam. Fiyatı da çok uygun değil, o fiyata termal suda adını duyurmuş daha iyi markaların ürünleri tercih edilebilir bence.

8- Emotion Love Deodorant: Kokusunu en sevdiğim deodorantlardan biri ♥ Pudramsı temiz bir kokusu var ve tüm gün mis gibi kokuyor. Alüminyum içermediği için terlemeyi önlemiyor (sağlıklı olanı da bu) ama ter kokusunu başarılı bir şekilde engelliyor. Yine de aşırı sıcaklarda gün içinde tazelemek gerekiyor. Bittikçe alıyorum ♥

9- Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan: Market şampuanlarını kullanmayı uzun bir süre önce bırakmıştım ancak saçlarımın sulardan dolayı çok sertleşip dolaştığı bir dönem denk geldiğim bu şampuan ve krem setini denemek istedim ve beklemediğim şekilde memnun kaldım. Saçlarımı yağlandırmadı ama yumuşattı, benim için tek eksisi içeriğindeki silikondu. Silikon içerdiği için tekrar almam ama şampuan içeriğinde silikonu önemsemiyorsanız denemenizi öneririm.

10- Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Kremi: Hiçbir esprisi olmayan, sıradan bir saç kremi. Çok fazla etkisini görmedim, sırf aynı seride olduğu için kullandım. Tekrar kesinlikle almam.

11- Yves Rocher Pamuk Çiçeği & Mimoza Duş Jeli: Yves Rocher duş jellerini seviyorum, Pamuk Çiçeği olunca bu duş jelini de hevesle aldım ama beklediğim gibi çıkmadı, kokusu hiç yok gibi :( Verdiği yumuşaklık, köpürmesi vs. güzeldi ama o kadar seçenek arasında tekrar tercih etmem.

12- Urban Care Lock N Roll Saç Spreyi: Bu spreyi Taner bitirdi, severek de kullandı. Sabitleme açısından başarılı ve saçı yapış yapış yapmıyor, ağırlaştırmıyor. Tekrar alınabilir ama indirimde tabii ki.

13- Dalan Zeytinyağlı El Kremi: Bu kremin kokusuna ba-yı-lı-yo-rum! Bu minik boyunu çantamda taşıyordum, dışarıda kullanarak bitirdim. Değişik el kremleri denemeyi sevdiğimden tekrar almadım ama çok sevdiğimi tekrar belirteyim ♥

14- Gilette Satin Care Lavender Kiss Tıraş Jeli: Az bir miktarla bolca köpüren, işini iyi yapan bir ürün. Bittikten sonra deneme amaçlı başka bir markanınkini kullanmaya başladım ama Gilette daha iyiydi sanki, elimdeki bitince tekrar alabilirim.

himalaya herbals diş macunu

15- Himalaya Herbals Mint Fresh Diş Macunu: Himalaya Herbals'ın temiz içerikli bu diş macunlarını seviyorum. Beyazlatıcı olanla birlikte bunu da sevdim. Temiz içerikli diş macunu arayanlar için uygun fiyatıyla güzel bir alternatif. Gratis'lerde bulabilirsiniz.

16- Signal White Now Men Diş Macunu: Taner'in bittikçe aldığımız klasik diş macunu :)

17- Gosh Mineral Waterproof Eye Shadow 001 Pearl White: Gosh'un bu kalem farlarını çok seviyordum, elimde birkaç rengi vardı. Sona kalan bu beyaz renkteki kalem farı uzun süredir elimde olduğu ve artık miadının dolduğunu düşündüğüm için atmak zorunda kaldım. Göz pınarlarımı aydınlatmak için oldukça pratik bir üründü ama ne yazık ki Gosh Gratis'lerden gittikten sonra bizim için ulaşılmaz oldu.

flormar deluxe shine

18- Flormar Deluxe Shine Gloss Style D40: Neyse ki kapağını ürün bittiğinde kaybettim :) Kırmızı renkteki bu gloss ruj yapış yapış bir his bırakmadan, güzel bir renk ve parlaklık veriyordu. Kalıcılığı bir şey yeyip içene kadar olduğu için çok fazla dışarıda kullanamadım ama yazın ruj kullanmak istemediğiniz zamanlarda lip balmın bir tık ötesindeki bu ruju severek kullanabilirsiniz.

19- Benri Disk Pamuk: Bu seyahat boy paketteki pamukları yedek dursun diye almıştım. Benri pamukları biraz sert bulduğum için sevmiyorum.

20- Frosch Badem Sütlü Çamaşır Yumuşatıcısı: Doğa dostu Frosch markasını çok sevdiğimi bir önceki Bitenler yazımda anlatmıştım. Badem sütlü bu yumuşatıcıyı da severek kullandım ama favorim olan Sabah Ferahlığı çeşidini bulup onu aldım. Temizlik ürünlerinde mümkün olduğunca (bulabildiğimce) bu markayı tercih ediyorum. Frosch ürünlerini Migros ve Kipa'larda bulabilirsiniz.

Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım sıkılmadan ve işinize yarayacak bir şeyler bularak okumuşsunuzdur. Bir dahaki Bitenler yazısını bu kadar fazla ürün biriktirmeden aylık olarak yazabilirim umarım (şimdi de hiç ürün bitiremem kesin).

Sevgiler ♥



8 yorum:

  1. ohh ne güzel benim de baya şeyler bitti :)

    YanıtlaSil
  2. ne çok ürün bitmiş :) Himalaya'nın diş macununu ben de çok merak ediyordum, deneyeceğim mutlaka^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bir türlü bitmiyor, ya da hepsi aynı anda bitiyor :D Himalaya diş macunlarının fiyatına göre performansları oldukça iyi, tavsiye ederim ^_^

      Sil
  3. Bir çok ürünümüz ortakmış.Heleki göz makyaj çıkarıcımdan bende çok memnunum.
    Blogunu severek takibe aldım.
    Banada beklerim 💗 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel ^_^ Teşekkür ederim, ben de hemen takibe alıyorum sizi ♥

      Sil
  4. L'Oreal maskeleri ben de çok seviyorum; detoks ve şeker peelingi favorilerim :) Nuxe nemlendiricinin kokusunu ben de çok sevememiştim kullandığımda. Ağır baya bence... Lock'n Roll spreyi beğenmiş olmanıza da sevindim ^_^ yenilerini güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışa girerken Nuxe nemlendiriciyi tekrar almak istiyorum ama sırf kokusu için kararsızım, keşke bu kadar ağır olmasaydı :) Güzel yorumlarınızdan sonra Lock'n Roll spreyi beğeneceğimizden emindim zaten ^_^ Çok teşekkür ederim Başak Hanım'cım çok sevgiler ♥♥

      Sil

Instagram