Loreal Saf Kil Detoks Maskesi

loreal saf kil detoks maskesi

Aktardan aldığım Doğacı Kil Maskesi geçtiğimiz ay bitince ben de aynısını almak yerine bir değişiklik yapmak istedim ve bir süredir adını sıkça duyup merak ettiğim Loreal Saf Kil Detoks Maskesini satın aldım.

Kil maskeleri benim haftalık bakım rutinlerimin vazgeçilmezlerinden. Cildimin daha derin temizlenmesi amacıyla genellikle pazar günleri mutlaka kil maskesi uyguluyorum. Cildim kuru olduğu için de fazla agresif olmayanları seçmeye özen gösteriyorum. Loreal Saf Kil Maske serisinde Detoks Maskesi, Peeling Maskesi, Arındırıcı Maske ve reyonlarda pek görmediğim Eşitleyici Maske ile Siyah Nokta Karşıtı Maske bulunuyor. Ben okuduğum yorumları da dikkate alarak cildimi en az kurutacağını düşündüğüm Loreal Saf Kil Detoks Maskesi'ni tercih ettim.

loreal saf kil detoks maskesi

Detoks maskesinin içeriğinde 3 saf kil (Arı Kil, Montmorillonit Kili ve Rhassoul Kili) + kömür bulunuyor. Cildi kurutmadan detoks etkisi sağlamayı vaat ediyor. Maske 50 ml'lik cam kavanozda, içerisinde de kurumasını engelleyen koruyucu kapağı bulunuyor. İçeriğini aşağıdaki gibi:

Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, CI 77499, Iron Oxides, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Moroccan Lava Clay, Charcoal Powder, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, Polyglycerin-10, Polyglyceryl-10, Myristate, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Parfum / Fragrance.

Öncelikle ben maskeyi düz bir fırçayla uyguluyorum, bu şekilde düzgün ve eşit uygulayabiliyorum. Sürümü oldukça kolay, yumuşacık bir yapısı var. Kısa sürede göz ve dudak çevresi hariç tüm yüzüme uyguluyorum ve tamamen kuruyana kadar (10-15 dk) bekletiyorum. Maske kurudukça bütün gözeneklerimin üzeri nokta nokta koyu renk oluyor ve hepsi ortaya çıkıyor (ilk defa böyle bir görünümle karşılaştım:)

loreal saf kil detoks maskesi

Maske kurudukça yüzü iyice geriyor ve mimik yapamaz hale geliyorsunuz. İster ılık suyla, isterseniz de sıcak suyla ıslattığınız bir havluyla yüzünüzden temizleyebilirsiniz. Ben ılık suyla temizliyorum ve sürümü gibi temizlemesi de çok kolay. Benim gözlemlediğim etkileri;

Cilt tonumu eşitliyor.
Kızarıklıklarımın görünümü azalıyor.
Cildime canlılık ve ışıltı veriyor.
Yüzümde pürüzsüz bir his bırakıyor.

Siyah noktalara etkisi hakkında kesin yorum yapamayacağım, çok fazla siyah noktam yok ama siyah noktaların görünümü maskeden sonra azalsa da tamamen yok ediyor diyemem. Zaten siyah nokta, gözenek ya da sivilcelerle ilgili bir vaadi de yok.

Aşırı olmasa da cildim maskeden sonra gerginleşiyor, mutlaka nemlendirme ihtiyacı duyuyorum. Cildimi ekstra kurutmadı, hemen arkasından nemlendirici uygulayarak kuru ciltliler de severek kullanabilir bence. Bir de bahsetmeden geçemeyeceğim bir nokta da; üründe çok yoğun bir parfüm kokusu bulunuyor! Ben kokulara karşı çok hassas değilimdir ama ilk uyguladığımda yoğun parfüm kokusu beni bile rahatsız etti. Sonraki uygulamalarda alışsam da kokuya karşı hassassanız bu bilgi mutlaka aklınızda olsun.

Benim Loreal Saf Kil Detoks Maskesi yorumlarım bu şekilde. Cildimdeki bu güzel etkileri çok uzun vadeli olmuyor ama yüzümü yıkadıktan sonra verdiği ışıl ışıl etkiye bayılıyorum. Üzerinde 10 kullanımlık diye yazılmış ama çok daha fazla gidiyor.

12 yorum:

  1. Ben bu maskeyi kızıl renkli peeling maskesiyle birlikte double masking şeklinde kullanıyorum, epey de seviyorum. Serinin yeni çıkan nem maskelerini de merak ediyorum ama elimdeki nem maskesi popülasyonu nedeniyle almıyorum bu ara :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nem maskelerinden sivilce yapabilir korkusuyla biraz çekiniyorum ama güzele de benziyorlar gerçekten :)

      Sil
  2. kullansam seveceğim bir ürün diye düşünüyorum, paylaşım için teşekkürler. bir indirim de şans verebilirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık indirime giriyor takip etmekte fayda var :)

      Sil
  3. diğer iki maskeyi çok sevemedim bunu denemedim ama elimde çok maske var zaten belki daha sonra denerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok Detoks maskesi hakkında güzel yorumlar okumuştum memnun kaldım :)

      Sil
  4. Ben bu maskeyi yanaklarıma ve kırmızı kil maskesiyle karıştırarak t bölgeme uyguluyorum, oldukça memnunum. Cildi kuruttukları bir gerçek, ben de bunun önne geçmek için çok kurumadan temizliyorum, özellikle yanak bölgemi; bu şekilde o sonrasında oluşan gerginlik kalmıyor. Koku konusunda katılıyorum çok baskın bir kokusu var, ben beğensem de bu kokuyu cilt bakım ürünlerinde parfümden hiç hoşlanmıyorum.
    Yeni çıkan şeker peeling ise en büyük meraklarımdan!
    Bulursam alacağım -kendisini dudak peelingi olarak kullanmayı planlıyorum:)-
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Zeynep, iki maskeyi birlikte kullanmak çok mantıklı aslında. Ben fazla kuruturlar diye diğerlerini denemedim. Detoks maskesini beğendiğim için onunla devam ediyorum ama bu aralar cildim yine delirdi, pul pul soyuluyor ve CC krem bile harita gibi duruyor. Ben de hazır indirim varken ışıltı veren şeker peelingini aldım, hemen deneyip yakında yorumlarımı paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Merak ettiğim bir üründü, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ürün için detaylı bilgiye ihtiyacım vardı çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı olmuştur 😊

      Sil

Instagram