Urban Care Biotine & Caffeine Dökülme Karşıtı Sprey Tonik Yorumlarım

urban care biotin kafein dökülme karşıtı sprey

Saçlarımı geçtiğimiz Şubat ayında omzumun üzerinde kestirdim ve saçlarımın daha sağlıklı olması gerektiği halde o zamanlardan beri saç dökülmesi yaşıyorum. Özellikle Ağustos-Eylül aylarında mevsim geçişi de eklenince saç dökülmem daha da arttı ve bu sorun için ek bir şeyler kullanma ihtiyacı hissettim.

Saç dökülmesi bence daha çok içten takviyelerle önüne geçilebilecek bir durum. Bende en azından öyle oluyor. Yine de bu dönem adını sıkça duyduğum Urban Care Biotine & Caffeine Dökülme Karşıtı Sprey Tonik'i denemek istedim.

urban care biotin kafein dökülme karşıtı tonik

125 ml'lik fıs fıs başlıklı bir şişede bulunan ve durulanmayan ürünün ambalajında her saç tipi için uygun olduğu belirtilmiş. İçeriğinin orta sıralarında biotin ve kafein bulunan bu ürün aynı zamanda mentol, parfüm ve 2. sırada alkol denat içeriyor. Islak veya nemli saç diplerine masaj yaparak günde 1-2 kere olmak üzere her gün kullanılması öneriliyor.

urban care biotin kafein dökülme karşıtı tonik içerik
urban care biotin kafein dökülme karşıtı tonik içerik

Ben bu toniği gün aşırı duştan sonra olmak üzere nemli saç diplerime masaj yaparak uyguladım. İçeriğindeki kafein ve mentol sebebiyle saç derisinde ferahlık hissettiriyor ve saç diplerini hareketlendiriyor. En çok çekindiğim şey saçlarımı daha hızlı yağlandırmasıydı ama su gibi bir ürün olduğundan saçımda hiçbir ağırlaşma, hızlı yağlanma durumu yaşamadım. Oldukça yoğun, şurubumsu bir kokusu var. Kokusu çok kötü olsa da saçta kalmadığı için benim için büyük bir problem olmadı. Sprey mekanizması kullandığım süre boyunca bir sorun çıkarmadı ve toniği uygulamak bence zorlayıcı değil. Sadece şişenin sonlarına doğru şişeyi yan tuttuğumda ürün gelmemeye başladı, şişenin dibindeki ürünü ziyan etmemek için dik bir şekilde uygulamak gerekiyor.

Bendeki etkilerinden bahsedecek olursam; Urban Care Biotine & Caffeine Dökülme Karşıtı Sprey Tonik'i kullandığım süre boyunca saçlarımdaki dökülmede bir artış/azalış olmadı, saçlarım eskisi gibi dökülmeye devam etti. Okuduğum yorumlarda yeni saç çıkarmasından bahsedilmişti. Bunun için birkaç şişe bitirmek gerektiğini düşünüyorum; çünkü bir şişe gün aşırı, düzensiz kullanımda yaklaşık 3 hafta gidiyor. Benim bu 1 şişe kullanımda gözlemlediğim en büyük etkisi saçlarımı daha hızlı uzatması oldu. Saçlarım omuz hizasında, tam sevmediğim boydayken ve Şubat ayından beri pek uzamamışken, geçen ay kırıklarını toparlattığım halde saçlarım birden omzumun 1-2 parmak da olsa altına indi ve şu an gözüme daha güzel gözüküyorlar 💕 Uzama konusunda bu tonik ile birlikte saç derisine yapılan masajın etkili olduğunu düşünüyorum. Saç derisi konusunda; bu aralar sık şampuan değiştirmemden kaynaklı bölgesel kepek ve kabuklanmalarıma bir etkisinin olmadığını da belirtmek isterim.

Urban Care Biotine & Caffeine Dökülme Karşıtı Sprey Tonik saç uzatma konusunda epey faydalı bulduğum bir tonik oldu. Aynı serideki şampuan ve peelingi ile daha da etkili olacağını düşünüyorum. Şu an saç dökülmem için takviye kullandığım ve saçımın da sevdiğim boylara gelip hızlı uzamasına gerek duymadığım için 2. şişeyi 1-2 kere kullandım ve rafa kaldırdım. Yine de saç çıkarma olayı hala merak ettiğim bir konu ve düzenli 1-2 şişe daha kullanırsam burayı mutlaka güncelleyeceğim.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

19 yorum:

  1. Kafeinli ürünler benim de saçlarımı hızlı uzatıyor; bir kaç farklı üründe gözlemledim. Masajla birlikte kafein de kan dolaşımını arttırdığı için bence de daha hızlı uzamasına yardımcı olmuş olabilir bence. Benim de aklımda olsun, çok teşekkürler yorum için. Sevgiler Fulya'cım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce hiç Kafeinli bir ürün kullanmadığım için hayli şaşırdım ve tabii ki işime yaradı bu durum :) Masaj bile başlı başına kan dolaşımını arttırırken ikisi birlikte saç uzatmada çok başarılı oldu. Çok sevgiler Başak Hanım'cım ♥

      Sil
  2. aklımda olsun o zaman bu sprey..

    YanıtlaSil
  3. Dökülmeyi etkileseymiş iyiymiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl alma amacım oydu, dökülmeyi azaltsa her daim elimin altında bulundururdum :)

      Sil
  4. Dökülme sorunu bende de var. O yüzden heyecanla okumaya başladım ama aradığımız ürün değilmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef :( Dökülmeyi etkilese hızlı uzatması da cabası olurdu ama dökülme konusunda başka ürünlere şans vermek gerek :)

      Sil
  5. Beklediğim yazı gelmiş, ben de bu tonikleri sıklıkla görüyor ve çok merak ediyordum. Artık kullanımını da öğrenmiş oldum..

    Benim saçlarım da bir süredir felaket dökülüyordu,sonrasında HC Care'in complex yağını kullanmaya başladım ve bayağı bir azaldı şimdilik dökülmem. Bir göz atmanı öneririm :)

    Çok sevgiler Fulya'cığım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa HC Care complex yağı işe yaradıysa mutlaka bakacağım ben de. Şu an kullandığım bir besin takviyesi hapıyla bayağı azaldı ama tamamen bitmedi. Bu tarz bir ürüne de ihtiyacım var. Teşekkürler Kübra'cım, çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  6. Bende bütün serisi var kuzum ama değmez kesınlıkle üzdü beni :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülme konusunda en çok övülen toniği bile işe yaramadıysa şampuanından pek ümitli değildim açıkçası, öyle diyorsan hiç bakmam :/

      Sil
  7. Bende çabuk yağlandırma kısmına takıldım...
    Zaten saçım normalde çabuk yağlanıyor....
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çabuk yağlandırma yapmıyor, kullanmadan önce ondan çekinmiştim ama saçımın yağlanma süresinde bir değişiklik yapmadı. O açıdan sorunsuz bir ürün. Sevgiler!

      Sil
  8. Bu aralar saç bakımı ve uzatmasına takmış durumdaykm sprey formda olması dikkatimi çekti denk gelirsem denemek istiyorum 😘😘♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç uzatmaya takmışsan denemeni tavsiye ederim, asıl vaadi dökülmeyi önlemek olsa da en büyük özelliği saçı uzatması oldu bende :) Zaten kafein saç uzatmada çok etkili bir içerik ♥️

      Sil
  9. Lütfen ne gibi bir takviye aldığını açıklar mısın ? bende de çok feci dökülme var da :(

    YanıtlaSil
  10. Cevaplarsaniz çok mutlu olurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reçetesiz satılan bir takviye edici gıda olduğu için ismini söylememde bir sakınca yok sanırım. Bana dermatolog Telovium Kapsül önermişti, gerçekten dediği gibi 3 ay düzenli kullanımda saç dökülmemi tamamen bitirdi ve saçlarımı gürleştirdi. Bende işe yaradı fakat sizin eğer yaptırmadıysanız önce bir kan tahlili yaptırıp demir eksikliği vs. var mı diye baktırmanızı öneririm. Ona göre daha sağlıklı bir yol izlersiniz. Sevgiler :)

      Sil

Instagram