Pharmaceris Physiopuric Gel Temizleyici Yorumlarım

Pharmaceris Physiopuric Gel

Uzun süredir içeriğini araştırmadan ürün almak adetim değildir ancak yaz aylarında Cerave temizleyici almak için gittiğim eczanede eczacının hassas cildim için bu ürünü önermesi üzerine denemek için Pharmaceris Physiopuric Gel temizleyiciyi satın almış bulundum.

Pharmaceris farklı cilt problemleri için değişik serilerde ürünleri bulunan Polonya menşeili bir dermokozmetik markası. Pharmaceris Physiopuric Gel de kuru, hassas ve alerjik ciltler için yüz ve gözlerde kullanılabilecek su bazlı bir jel temizleyici. Normal bir temizleyici gibi uygulayıp durulanabileceği gibi, bir pamuğa dökerek cildi silip ciltte bırakılabileceği de uygulama yöntemi olarak belirtilmiş.

Pharmaceris Physiopuric Gel kilitlenebilen, 190 ml'lik pompalı bir şişede bulunuyor. Pompalı şişede oluşunu sevsem de seyahatlerde yatay bir şekilde taşıdığımda pompasının alt tarafından sızdırma yaptığını fark ettim ve seyahatlerde poşetsiz taşıyamadım. Bu açıdan başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. 

Sülfat içermeyen ürünün içeriği aşağıdaki gibi; 2 çeşit silikon içeriyor. Açıkçası temizleyici bir üründe silikon olmasından hoşlanmadım, almadan önce görseydim almaktan vazgeçerdim.

Pharmaceris Physiopuric Gel Temizleyici

Ürünün yapısı isminden de anlaşılacağı gibi şeffaf ve jel kıvamında. Ben yağ bazlı temizleyiciden sonra ikinci aşama olarak, elime aldığım 1-1,5 pompa ürünle yüzümü rahatlıkla temizleyebildim. Ürün hiçbir şekilde köpürmüyor; cildini köpürte köpürte yıkamayı sevenlerin pek hoşlanacağını düşünmüyorum. Ben köpürmeyen temizleyicilere alışkın olsam bile bu ürünün yapısını sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Yine de cildimi güzel temizlemesi, kolay durulanması ve cildimi kurutmaması benim için ürünün artı yönlerindendi. Ph'ı net olarak belirtilmese de şişenin üzerinde ph'ının cilt ile uyumlu olduğu ayrıca belirtilmiş. Gözler için de kullanılabileceği belirtilse de benim gözlerimde yanmaya sebep olduğundan ben gözlerim için kullanmadım.

Pharmaceris Physiopuric Gel

Pharmaceris Phsiopuric Gel, yapı olarak benim kullanmaktan hoşlanmadığım, hatta itiraf edeyim bitsin diye bolca kullandığım ve ambalaj olarak da memnun etmeyen bir ürün oldu. Çok alerjik, ultra hassas ciltler hariç özellikle önerebileceğim bir ürün değil ki fiyatını da göz önüne alırsak Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel ya da La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante daha iyi alternatifler bence. Ek olarak Pharmaceris ürünlerinin online satışının olmaması, yalnızca eczanelerde satılması da ürüne ulaşmayı zorlaştırıyor.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

12 yorum:

  1. Markayı da ilk kez gördüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Instagram'da @sosyaleczacı'da görüyordum, oradan aşinaydım alırken :)

      Sil
  2. anlattığın kadarı ile tercih edeceğim bir ürün değilmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bundan sonra tercih edeceğim bir ürün değil :/

      Sil
  3. Pharmaceris'i duymuştum ama kullanmamıştım. Aslıdna içeriği fena sayılmaz ama Cerve varken tercih etmem ben de... teşekkürler yorumladığın için Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği silikonlar hariç güzel ama ben o silikonlu hissi sevmedim. Çok alerjik, ultra hassas ciltler için cilt üzerinde kalacak şekilde kullanımda daha verimli olabilir sanırım. Cerave'yi denemedim ama eminim saha iyidir :) Ben teşekkür ederim okuduğunuz için Başak Hanım'cım, çok sevgiler ♥

      Sil
  4. Ilk defa duydum.Detayli bilgi icin teşekkürker 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim İnci'cim ♥

      Sil
  5. bilmediğim bir konu sağolasın bilgilenmiş oldum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim, sevgiler!

      Sil
  6. Bu markayı duymamıştım,
    teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sadece eczanelerde satıldığından belki de pek duyulan bir marka değil :)

      Sil

Instagram