Rimmel London Match Perfection Fondöten Yorumlarım

rimmel london match perfection fondöten kullanan

Daha önce blogda Rimmel London Lasting Finish 25H Nude fondöten yorumlarımı paylaşmıştım (okumak için TIKTIK). Yapısını, kalıcılığını hala çok severek kullanıyorum. Bugün Rimmel London'ın kullandığım 2. fondöteni olan ve günlük kullanım için daha uygun bulduğum Rimmel London Match Perfection fondöten yorumlarımı paylaşacağım.

Rimmel London Match Perfection fondötenin şişesi Lasting Finish fondötenler ile birebir aynı. Yüksek kapatıcılıkta ve serum içeren Lasting Finish fondöten kırmızı kapaklıydı, Nude olan orta kapatıcılıktaki Lasting Finish beyaz kapaklı (raflardan kalktı maalesef) ve Match Perfection fondöten ise mavi kapaklı pompalı cam şişede bulunuyor. Pompa kısmında çok az bir değişiklik var ama ben bu fondötenin pompasını daha başarılı buldum. İstediğim miktarda ürünü rahatlıkla alabiliyorum.

rimmel london match perfection fondöten kullanan

Renk olarak ben yine 100 Ivory rengini aldım. Yalnız aşağıdaki görselde de belli oluyor, Match Perfection Ivory rengi Lasting Finish Ivory'den bi tık daha koyu. Zaten bu fondötende olumsuz olarak bahsedebileceğim tek şey renginin bana Lasting Finish'e göre koyu ve pembe alt tonlu gelmesi. Çok beyaz tenli olanlar için en açık renk olarak Light Porcelain seçeneğinin de olduğunu söyleyeyim. Ben Light Porcelain'i de alarak ikisini karıştırmayı düşünmüyor değilim :)

rimmel london lasting finish 25H fondöten

Match Perfection fondötenin daha hafif ve daha likit bir yapısı var. Kapatıcılığı orta diyebilirim. 1 pompa fondöteni nemli süngerle burnumdan başlayarak tüm yüzüme uyguluyorum. Özellikle yanak kısımlarıma çok az bir miktar geliyor ve sivilce izlerim hafif belli oluyor. Ben bu fondöteni günlük makyajımda yüzümü eşitleyip daha iyi göstermesi, yanaklarımdaki sivilce izlerini tam kapatmasa da kızarıklıkları biraz nötrleyip daha doğal durması amacıyla kullandığım için bu şekilde uyguluyorum. Siz arzunuza göre daha fazla ürün alarak kapatıcılığını arttırabilirsiniz.

Özellikle aşırı sıcak olan şu aylarda yüzde fondöten taşımak işkence olduğundan ben bu fondöteni kapatıcı gibi kullanmaya başladım. Güneş kremimi uyguladıktan sonra burnumun üzerindeki ve yanaklarımdaki kızarıklıklara nemli süngerle bölgesel olarak minicik miktarda ürün uyguluyorum. Böylelikle 1 pompadan bile az ürün kullanarak hem kızarıklıklarımı büyük ölçüde kapatıyorum, hem de sıcaklarda fondöten kullanmanın vicdan azabını çekmiyorum :)

Fondötenin ne çok mat ne de parlak bir bitişi var. Mata daha yakın ama nemli süngerle çok doğal bir görünüm alıyorum. Sürdükten sonra Diadermine Hydralist Nem Terapisi Spreyden birkaç fıs yüzüme sıkarak daha sağlıklı, nemli ve pürüzsüz gözüken bir görünüm elde ediyorum. Kalıcılığı Lasting Finish fondötenler kadar olmasa da yine de sabah sürdüğümde akşam bile cildim canlı, sağlıklı gözüküyor ve kayda değer bir bozulma olmuyor. Sıcaklarda bile gün içerisinde oksitlenme yapmadı.

rimmel london match perfection fondöten swatch

Rimmel London Match Perfection fondötenle ilgili olarak söyleyebileceğim son şey okuduğum yorumlarda meyvemsi kokusundan çok bahsedilmiş ama bana kokusu çok yoğun gelmedi ve hoş buldum. Yapısı, duruşu, uygun fiyatı göz önüne alınarak kendi açımdan çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Cildimde sivilceye sebep olmadı. Kullandıysanız sizin de yorumlarınızı aşağıya bekliyorum :)

11 yorum:

  1. Ben bir indirimde bu fondöteni 9 liraya aldığımı hatırlıyorum, kasada şok olmuştum :D fiyatına göre performansı çook yüksek bir ürün bence. Bende oksitlenme yaptı ama bir süre sonra, cilt tipime uymadı sanırım. Çok güzel bir üründü yoksa. :)

    sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar 36 tl normal satış fiyatına bakarsak 9 lira gerçekten şok edici bir fiyat :D Tüh oksitlenme yapması kötü olmuş, bu sıcaklarda ben de biraz şüphelenmiştim ama yapmadı, renginin bir tık koyuluğu dışında ben de seviyorum ^_^ sevgiler ♥

      Sil
  2. bu fondöteni denemek istiyorum ama bir türlü sıra gelmiyor şimdi de maybelline denemek istediğim için alamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence indirimlerde şans verin, fiyatına göre performansı çok başarılı :)

      Sil
  3. Yaz sıcaklarında fondöteni kapatıcı gibi kullanmak gerçekten çok mantıklı... Ben de arada böyle yapıyorum☺️ Ülkemizde en açık rengi 100 numara diye biliyordum ama bir açığının da olması iyi bir haber👍🏻
    Güle güle kullanın, sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın önemli bir gün değilse tüm yüzüme uyguladığımda içim rahat etmiyor, akma gibi bir durum yaşamasam da ağırlık yapıyor ister istemez. Kapatıcı gibi uygulamak favori yöntemim bu ara ^_^ Geçenlerde Gratis'te en açık renk olarak Light Porcelain'i gördüm, onu almayı da düşündüm ama o da bana fazla açık geldi. Belki ileride alıp ikisini karıştırmayı denerim :) Çok teşekkür ederim, sevgiler ♥

      Sil
  4. Buğday tenliyim sizce hangi rengi uygun olur çok kararsız kaldım alamiyorum 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kağıt gibi olmasam da beyaz tenliyim ve 100 Ivory rengi bir tık koyu geliyor. Açık buğday tenliyseniz bu renk belki uygun olabilir ancak yine de mağazada önce testerını deneyerek almanızı öneririm. Güzel bir fondöten, oksitlenme de yapmıyor. Rengini tutturursanız memnun kalabilirsiniz :)

      Sil
  5. Son zamanlarda sık sık kullandığım fondötenlerden biri. Beklentilerimin üzerinde çıktı kesinlikle!

    YanıtlaSil
  6. Sizce bu mu daha iyi yoksa kırmızı kapaklısı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kırmızı kapaklısını kullanmadım ama aynı serideki beyaz kapaklısını hala çook severek kullanıyorum. Mavi kapaklı Match Perfection günlük kullanım için daha uygun, kırmızı kapaklı özel günler için daha ideal bence.

      Sil

Instagram