Maybelline Color Tattoo 24 HR Far Creme De Rose Yorumlarım

maybelline color tattoo 24hr creme de rose

Geçen hafta Maybelline Color Tattoo 24H krem farlardan Creme De Nude inceleme yazısını paylaşmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Bu yazımda bahsedeceğim rengi ise yine serideki son çıkan renklerden biri olan Creme De Rose!

maybelline color tattoo 24hr creme de rose
maybelline color tattoo 24hr creme de rose

Creme De Nude sarı tonlarındayken Creme De Rose gri-leylak renginde mat ve kremsi bir far. Hem geçiş rengi olarak kullanmak için, hem de tek başına hafif tonlarda bir far olarak kullanılabilecek oldukça kullanışlı bir renkte. Ben genellikle günlük makyajımda hem göz kapağımı nötrlemesi hem de hafif rengini vermesi amacıyla tek başına kullanıyorum ve bu şekilde oldukça hoşuma gittiğini söyleyebilirim.

maybelline color tattoo 24hr creme de rose swatch

Creme De Rose'un yapısını Creme De Nude gibi bekliyordum ancak öyle çıkmamasına çok sevindim. Creme De Nude yazımı okuyanlar bilirler; farın kuru ve pütürlü yapısından çok yakınmıştım. Bu far yumuşacık kremsi yapısı, parmakla çok rahat uygulanması ve göz kapağımda pürüzsüz durmasıyla Creme De Nude'dan apayrı diyebilirim. Bu serinin diğer farlarının çoğunu da kullanmış biri olarak yapı olarak en sıkıntılı Creme De Nude'du, umarım sonradan üretilenlerde yapısı değişmiştir. 

Creme De Rose hem yapı hem renk olarak günlük makyajımda elimin severek gittiği bir far oldu. Yaza olduğu kadar sonbahar makyajlarına da oldukça yakışacağını düşünüyorum, ne dersiniz?

8 yorum:

  1. bir ara çok fazla kullanıyordum bunları primer olarak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük makyajda primer olarak çok pratikler ^_^

      Sil
  2. çok güzel bir nötr rengi :)

    YanıtlaSil
  3. Tam soft makyaj farı bence, rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Bu rengi ben de senin gibi tam joker olarak kullanıyorum, gerçekten hem yapı, hem de ton olarak harika! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Creme de Nude'dan sonra özellikle yapısına bayıldım ben de! Teşekkür ederim, çok sevgiler ♥

      Sil

Instagram