Bitenler #5


Yine okumaktan ve yazmaktan en keyif aldığım Bitenler yazısıyla karşınızdayım! Sene başında aylık olarak başlasam da 2 ayda daha elle tutulur miktarda ürün bitiyor ve yazılarımı 2 aylık olarak hazırlamaya başladım. Şimdi Mayıs ve Haziran ayında neler bitirmişim gelin birlikte bakalım!

Ürün isimlerinin üzerine tıklayarak detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz.


1- La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante: Geçen hafta bitirdim ve bitirdiğim 3. şişem. Hakkında bir yazım mevcut, yorumlarımı detaylarıyla okuyabilirsiniz. Severek kullandığım bir üründü ama bu ay yenisini almayıp değişikliğe gittim.

2- Urban Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Bu sıvı saç kremini alalı uzun bir süre oluyor ama pek sevemediğimden anca bitirdim. Tarama kolaylığı olması adına duştan sonra nemli saçlarıma sıkıyordum. Taramada kolaylık sağladı ama hem yapış yapış yapısını pek sevemedim, hem kokusu güzel değildi, tekrar almam için hiçbir sebebim yok. Her seferinde zor kapattığım kapağı da sinirimi bozdu :D

3- Toni&Guy Classic Medium Hold Hairspray: Saçlarımı genellikle doğal haliyle kullandığımdan bu spreyi çok nadir kullandım, çok sağlıklı yorumlayamayacağım ama kullandığımda sevmediğim bir özelliği olmadı. Eşim keşfedince her gün kullanarak kısa sürede bitirdi, o oldukça memnundu ama :)

4- Le Petit Marseillais Yoğun Besleyici ve Besleyici Duş Jeli: Detaylı yazısını geçen hafta yayınlamıştım. Bu seriyi seviyorum, özellikle Yoğun Besleyici olanı kremsi yapısı nedeniyle severek kullandım.


5- English Home Hand Cream Lavender: English Home'un bu lavanta kokulu minik kremini hep çantamda taşıdım ve severek kullandım. Verdiği nem güzeldi, her sürdüğümde mis gibi Lavanta kokusu ise daha güzeldi ♥ Çantamda taşımak için bu kremlerden tekrar tekrar alabilirim.

6- Sensodyne Onarım ve Koruma Beyazlatıcı Diş Macunu: Dişlerimin hassaslaştığı bir dönemde bu diş macununu kullanmaya başladım ve 2. gününde diş hassasiyetim kayboldu. Beyazlatma konusunda sigara kullanmadığım, çay kahve çok fazla tüketmediğim için benim dişlerimin doğal rengine etki etmedi ve beyazlatmadı. Zaten özellikle beyazlatıcı etkisi için tercih etmemiştim, almışken beyazlatıcı olanını alayım dedim ve tadından ve hassasiyeti önlemesinden memnun kaldığım için tekrar tekrar alacağım.

7- Listerine Total Care Zero Ağız Bakım Suyu: Her ne kadar kullandıktan sonra birkaç dakika ağzımı uyuştursa da diğer Listerine ürünlerine nazaran daha hafif tadı ve alkol içermemesinden dolayı hep bunu tercih ediyorum. Yenisi alındı.

8- Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem Tester: Testerını kullandığım gün gidip tam boyunu aldım :) Bu kremi çoook sevdim ama fazla detaylı anlatmayayım, yazısı yakında gelecek. Geldiğinde linkini de başlığa ekleyeceğim.

9- Loreal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu Tester: Denebunu kutusundan çıkan bu meşhur kremi denediğimde verdiği ferahlık ve his güzeldi. Aloe Vera ve Hyalüronik Asit hemen herkesin seveceği içerikler ancak bu ürünün içerik listesinde ikisi de ortalarda yer alıyor. Bunun yerine ilk sıralarda alkol denat ve silikon bulunuyor. Ben hassas ve sivilceye müsait bir cilde sahip olduğum için maalesef bu iki içerikten özellikle nemlendirici kremlerde mümkün olduğunca kaçınmaya çalışıyorum. O yüzden tam boyunu satın almayacağım.

10- Benri Disk Pamuk: Sıradan bir disk pamuk ama bana biraz sert geldiğinden pek sevmiyorum, öncelikli tercihim değil.

11- Le Petit Marseillais Pamuk Sütü Sıvı Sabun: Yine her zamanki gibi unutup fotoğrafını çekemeden çöpe attığım bir sabun daha :)) Bu sıvı sabunun yumuşacık pamuk gibi hissine, mis gibi kokusuna ben ve Taner bayıldık! Ama ortalarına doğru avucumda, parmak aralarımda soyulmalar başladı. Önce sabundan olduğunu anlamadım ama Taner'de de aynı şey olunca sabundan olduğuna karar verdik. Bitince başka bir markaya geçtim, soyulmalar da geçti. Üzdü :(

12- Frosch Hassas Bulaşık Deterjanı: Frosch Almanya'dan ithal edilen, insan, hayvan ve doğaya zararlı kimyasallar ve yapay parfümler içermeyen, sürdürülebilirliği destekleyen doğa dostu bir marka 🌿 Ben temizlik ürünlerinde uzun bir süredir bu markayı tercih ediyorum. Hem doğa dostu olması hem de diğer temizlik ürünleri gibi kimyasal kokusuyla beni rahatsız etmemesi nedeniyle severek kullanıyorum. Bu bulaşık deterjanı da hipoalerjenik olması ve provitamin B5 içermesi sebebiyle cildimi hiç rahatsız etmedi ve temizleme performansı da gayet başarılıydı. Çok severek kullandım, denemek için şimdi başka çeşidini aldım. Frosch ürünlerini Migros ve Kipa marketlerde bulabilirsiniz.

Mayıs-Haziran ayında bitirdiğim ürünler böyleydi. Yazın maskara ve ruj hariç çok makyaj yapamadığımdan anca belki önümüzdeki aylarda 1-2 kozmetik ürünü de Bitenler'e dahil olur :)

6 yorum:

  1. aaa bayılırım bitenler yazısı okumaya.

    Loreal'in o likit nemlendiricisinin yapısını ben de çok beğenmiştim ancak belirttiğin gibi içeriği hiç de bahsettikleri üzere "su gibi" değil maalesef. Elseve'in saç kremini ben de beğenmiştim. Le Petit Marseillais'ın duş jellerine hayranım. Diğer ürünleri deneme fırsatım olmadı ancak English Home'un el kremi çok tatlı görünüyor. Bir ziyaretimde ben de alırım muhtemelen.

    İyi hafta sonları♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nem Terapisi Aloe Vera Suyu influencerlar arasında çok popülerdi ama maalesef içeriğine bakınca bana hiç cazip gelmedi. Ama saç kremi favorim oldu bile ^_^ El kremi hem güzel hem tam çantada taşımalık. Lavanta ve Yasemin kokulusunu öneririm, ben elimdekiler bitince yaseminlisini alacağım ^_^
      Sana da iyi haftalaar ♥

      Sil
  2. güzel bir yazı olmuş merak ettiğim bir kaç ürünü de görmüş oldum böylece :-))

    YanıtlaSil
  3. Ben de Haziran'ı pas geçip Temmuz ile birlikte bitenler yazısı yazacağım sanırım, ayın ortası olup da daha foto çekemeyince işler karıştı çünkü :))
    Loreal Aloe Vera Nem Terapisi ile ilgili okuduğum ender aklı başında yorumlardan biriydi seninki, tebrik ederim! Mucizevi Yağ benim de favorilerimden. Özellikle kuru ve yıpranmış görünen saçlarıma uyguladığımda aldığım sonuç harika. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım güzel yorumların için çok teşekkür ederiim ^_^ O zaman Temmuz ayındaki bitenler yazınızı merakla bekliyorum! Sevgiler ♥

      Sil

Instagram