Le Petit Marseillais Duş Jeli Yorumlarım (Yoğun Besleyici ve Besleyici)

Le Petit Marseillais Duş Jeli

Merhaba!

Le Petit Marseillais duş jeli ve sıvı sabun konusunda çeşitliliği bol bir marka. Ben de çeşitli ürünlerini kullanıyorum ve bugünkü yazımda en son kullandığım iki duş jelinden bahsedeceğim.

Le Petit Marseillais Kremli Yoğun Besleyici Duş Jeli: 

Le Petit Marseillais Duş Jeli içerik

Bu duş jelinin içeriğinde Argan Yağı, Balmumu, Gül Yaprağı Yağı bulunuyor ve cildi 24 saat nemlendirmeyi vaat ediyor. Pudra rengi kibar bir ambalajı var. Kapak kısmı küçük olduğu için istediğiniz kadar ürünü almanız kolay. Az miktarda ürün lifte gayet güzel köpürüyor. 

Ürünün üzerinde yazdığı gibi kremsi bir yapısı var. Nem açısından Le Petit Marseillais'in en çok bu serisini sevdiğimi söyleyebilirim. Nemli, güzel bir his bırakıyor. Bu duş jelini kullandığım süre boyunca bacaklarımda aşırı kuruluk, pul pul olma durumu olmadı. Argan yağlı ürünlerin kokularını pek sevmem ama bunun kokusunu sevdim, ağır değildi. Tabii duştan sonra kokusu üzerimde kalmıyor :(

Le Petit Marseillais Besleyici Duş Jeli:

Le Petit Marseillais Duş Jeli
Le Petit Marseillais Duş Jeli İçerik

İçerğinde yine Argan Yağı ve Portakal Çiçeği bulunan, ipeksi bir cilt vaat eden bu duş jelinin ambalajı Yoğun Besleyici ile aynı, sadece turuncu ve şeffaf renkte. Ben daha çok Yoğun Besleyiciyi, eşim ise bunu kullandı. İkisi birlikte yaklaşık 3 ay gitti. 

Performans olarak ikisi de benzerler ancak Yoğun Besleyici olan kremli olması sebebiyle verdiği nem bir tık daha yüksek ve bana göre kokusu daha güzel. 

Le Petit Marseillais duş jellerinde her seferinde farklı bir çeşidini denemeye çalışıyorum. Şimdilik Yoğun Besleyici olan favorim diyebilirim. Sizin favoriniz hangisi?

10 yorum:

  1. yoğun besleyici olması çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Besliyor mu bilemiyorum ama verdiği nem güzel :)

      Sil
  2. bu markanın hiç bir ürününü kullanmadım desem inanır mısın? denk gelmedi nedense ... ama en kısa zamanda denemek istiyorum , önceliğim yoğun besleyici olacak galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, bazı markalar sürekli göz önünde olsa da insan fırsat bulamayabiliyor :) Çoğu çok güzel kokuyor ama nem açısından yoğun besleyici daha başarılı ^_^

      Sil
  3. Portakal çiçekli olanı denemedim ama diğeri benim de favorim 🖤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de şu an favorim o ♥ Bir de yoğun nemlendirici çeşidi varmış yeni haberim oldu, onu da denemek istiyorum.

      Sil
  4. ben de deniz tuzu içeren duş jelini kullanıyorum biraz deniz gibi kokar sanmıştım ama yanılmışım hiç kokusu yok çünkü .-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım'cım, o duş jeli benim de çok ilgimi çekmişti ama kokladığımda bana da kokusuz gibi geldiğinden almadım :/

      Sil
  5. Ben bu markanın ürünlerini çok seviyorum ya. Çok yoğun ve inanılmaz güzel kokuyorlar. Bu jelleri hiç deneme fırsatım olmamıştı ama çok sevimli görünüyorlar :)

    sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın çok fazla çeşidi var ve insan illa kendine hitap eden bir kokuyu bulabiliyor :) Bu seri nem açısından bir tık daha iyi ve ambalajlar şirin gerçekten ^_^

      Sil

Instagram