Alışveriş #1 (Gratis)


Selam!

İtiraf edeyim her ay yaptığım alışverişleri toplu olarak paylaşmak bana biraz zor geliyor. Instagram hesabımda arada yaptığım mini alışverişleri paylaşıyorum (bilmeyenler için instagram hesabım: @fullinblog). Düşündüm ve blogda da daha aktif olmak adına bu mini alışverişlerimi "Neler Aldım?" serisi olarak burada da paylaşmaya karar verdim! Bu postu instagramda paylaşmıştım ancak başlangıç olarak burada da durdun istedim.

Bayram haftasında Gratis güzel bir indirim yaptı biliyorsunuz. Aslında bir süredir "less is more" mantığıyla dolabımda sadeleşmeye ve gereksiz kozmetik indirimi yapmamaya başladım. 3 sene önce allık kullanmadığım halde The Balm'ın bir allığını yedeklemişim, geçen haftalarda ikisinin de tarihinin geçtiğini fark edince üzüldüm. Her zaman kullandığım şeyler haricinde de stok yapmıyorum artık.

Neyse, gelelim indirimden neler aldığıma. Bu alışverişten bir gün önce evde saç spreyi bitmişti (Bitenler yazısı için bekliyor :)). O sabah sevgili @larcencielblog Başak Hanım'ın "Bitirdim #66" yazısında Urban Care Lock n Roll saç spreyini bitirdiğini ve çok memnun kaldığını okudum. Aklımda özel bir marka yoktu, ben de yorumlarına güvendiğimden başkasına bakmadan onu almaya karar verdim. Eşim kullanmaya başladı, detaylı yorumları gelecek.

Yine aynı sabah evdeki Denebunu Mayıs kutusundan çıkan (yazısı için TIKTIK) Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem testerını denedim (her şey o sabah oluyor 😄) ve ilk izlenimim güzeldi. Uzun süredir durulanmayan bir bakım ürünü kullanmıyordum ama saçlarımın ihtiyacı olduğundan Loreal Elseve de indirimde benim oldu :) Bunun da detaylı yazısı gelecek.

Son olarak Loreal Saf Kil Detoks Maskesi'ni çok sevdiğimi bu yazımda anlatmıştım. Her hafta düzenli olarak kullanıyorum. Benimkinin dibine gelmişken indirimde şansıma rafta 1 tane kaldığını görünce onu da aldım.

Benim için Gratis bayram indirimi bu şekildeydi. Gereksiz şeylere gözüm kaymadığı için memnunum :)) Siz bu indirim döneminden nasıl çıktınız bakalım?

Sevgiler ♥





6 yorum:

  1. Üç ürün de harika özellikle kil maskesi ve mucizevi yagi merak ediyorum güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Kil maskesini denemek istiyorum ben de, elimdeki ürünlerden henüz sıra gelmedi ancak çok övülen bir ürün olduğundan satın almadan edemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detoks maskesinden memnunum, bu seride en beğenilen maske buydu ama diğerlerini merak ediyorum ben de :))

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullanın.
    Elseve durulanmayan saç bakım yağından ben de çok memnunum. Maskenin de testerını kullanmış ve beğenmiştim. Ancak, artık hayvanlar üzerinde test yapan markalardan alışveriş yapmama kararı aldığım için ikisini de tekrar satın alamayacağım. Çok güzel ürünler halbuki...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ Çok güzel bir karar almışsınız, umarım kendi adıma ben de cruelty free markalara tamamen geçiş yaparım. Sevgiler ♥

      Sil

Instagram