Bioderma Photoderm AR SPF 50+ Tinted Güneş Kremi Yorumlarım

bioderma güneş kremi

Bugün dermotoloğumun önerisiyle kullanmaya başladığım ve senelerdir oldukça memnun kalarak kullandığım Bioderma Photoderm AR SPF 50+ renkli güneş kremiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Son birkaç gündeki yağışları saymazsak yaz sıcaklarının kendini iyice gösterdiği bu dönemde güneş kremi arayışında olanlar da bu yazıda umarım faydalı şeyler bulurlar.

Açık tenli, sivilceye meyilli ve çok çabuk kızaran bir cildim var. 3 sene önce tedavim sırasında dermatoloğum yaz kış kullanmak için Bioderma Photoderm AR SPF 50+ güneş kremini kullanmamı önerdi.

bioderma photoderm ar spf50 güneş kremi swatch

bioderma photoderm ar spf50 güneş kremi bioderma photoderm ar spf50 güneş kremi

Bioderma Photoderm AR SPF50+ güneş kreminin içeriğindeki güneş filtreleri Octocrylene, Avobenzone ve yeni nesil filtrelerden Tinosorb S. İlk iki filtre alerjen filtreler içerisinde gösterilse de benim hassas cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona ve sivilceye sebep olmadı. Açık ten rengi ciltle kolayca bütünleşiyor. Kapatıcılığı tabii ki yok ama sivilce lekesi gibi sorunları olmayan ciltlerde sağlıklı, daha hoş bir görünüm veriyor. Ben leke ve kızarıklıklarımın olmadığı zamanlarda yalnızca bu güneş kremini kullanıyordum ve verdiği hafif etkiden çok memnundum. Şimdilerde üzerine çok ince bir şekilde fondöten uyguluyorum ve fondötenin yapısını olumsuz bir şekilde etkilemiyor.

Yüzüme uyguladığımda ilk birkaç dakika ağırlık hissi ve parlama söz konusu ama biraz bekledikten sonra cilde daha iyi oturup parlaklığı azalıyor ve gün içinde yağlandırma yapmıyor. Koruma konusunda kesinlikle hakkını verdiğini düşünüyorum. Güneşte 5 dk kaldığımda bile tüm günü kırmızı bir yüzle geçiren biri olarak bu kremi kullandığımdan beri kızarmalarım minimumda. Güneşte yanmıyorum, çok az bile olsa kararmıyorum. Güneş lekesi problemi ise hiç yaşamadım.

Güneş kremlerini gün içinde tazelemek gerektiğini söyleseler de benim buna fırsatım hiç olmuyor. İşe gittiğim ve dolayısıyla güneş altında fazla kalmadığım günlerde sabah sürdüğüm kremle tüm gün idare ediyorum. Açıkçası sürekli güneşin altında olduğunuz bir işiniz ya da tatil durumunuz yoksa bu şekilde uygulamanın yeterli olacağını düşünüyorum. Tabii bunlar benim görüşlerim, kendi cildinizi en iyi siz tanıyorsunuz.

Bioderma Photoderm AR SPF 50+ güneş kremi eczanelerde ve internette satılıyor, dermokozmetik sitelerde daha uygun bir fiyata bulabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. bioderma hem güneş hem de bakım ürünlerinde en sevdiğim markalardan biri :-)

    YanıtlaSil

Instagram