HER SORUN İÇİN TEK KREM: Mer&Dic Krem ile Tanışın!


Merhaba!

Bugün çoğunuzun bilmediğini düşündüğüm, her derde deva bir kremden ve öyküsünden bahsedeceğim. Ben Mer&Dic kremi 1 sene önce eşimin İzmir'de yaşayan ablasından duydum ve bu tarz doğal ürünlerin meraklısı olarak hemen kendileriyle iletişime geçip sipariş verdim. Kremin yapısından, benim kullandığım alanlardan ve etkilerinden bahsetmeden önce hikayesini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Mer&Dic krem 1993 yılında şu an rahmetli olan Avukat Rahim Yıldız tarafından, kendi bel fıtığını iyileştirmek amacıyla üretilmiş. Asıl üretilme amacı bel fıtığı, boyun fıtığı gibi ağrıları geçirmek olan kremle Rahim Yıldız iyileştikten sonra kremi ücretsiz olarak başkalarına dağıtmış. Daha sonra kullanan kişilerden kremin her türlü ağrıya, yaraya, yanığa iyi geldiği şeklinde olumlu dönüşler alınınca seri bir şekilde perakende satışlarına başlanıp bugüne gelinmiş.

Bugün Mer&Dic krem İzmir'deki mağazasından ve Rahim Yıldız'ın kızları ile iletişime geçerek kargo yoluyla temin edilebiliyor. Rahim Yıldız kreme kızlarının adlarını vermiş, Mer&Dic Meriç ve Dicle'den geliyor :) Ben Dicle Hanım'la iletişime geçmiştim, kendisi çok tatlı, telefonda size kremle ilgili bütün bilgileri, nasıl ve ne şekilde kullanmanız gerektiğini anlatıyor. Yazının sonunda iletişim adreslerini vereceğim, şimdi biraz kremlerden bahsedelim!

Mer&Dic kremin Pan Krem ve Panacea Krem, bir de çocuk kremi olmak üzere üç çeşidi bulunuyor (çocuk kremi bildiğim kadarıyla Panacea Krem'in minik versiyonu). Ben yüzümde kullanmak amacıyla Pan Krem ve annem için daha çok vücutta kullanabileceği Panacea Krem'i sipariş ettim.


Pan Krem bence hoş bir kokusu olan (gül suyuna benziyor kokusu) vazelin kıvamında bir krem. Küçük kavanozda geliyor ve içinde koruyucu bir kapak bulunuyor. Ben bu kremi özellikle cildimin aşırı kuruduğu, kızarık ve pul pul olduğu günlerde iki günde bir, onun dışında haftada bir maskeden sonra yoğun nem vermesi amacıyla kullandım. Hala kavanozun yarısının durduğunu da belirtmek isterim. Ufacık bir miktar tüm yüze kolayca yayılıyor. Sürdükten sonra ciltte yoğun (vazelin sürmüşsünüz gibi) ve parlak durduğundan cildin kremi emmesi uzun sürebiliyor, hatta tam emmiyor. Bu nedenle az miktarda alıp gece uygulamakta fayda var. Hoş ben kışın cildimin çok kuru olduğu zamanlarda fondöten altına da uyguladım, gayet güzel sonuç verdi. Çok kuru cildi olanlar bu şekilde makyaj altına da uygulayıp daha nemli bir bitiş elde edebilir.

Kremin sivilcelerim üzerinde bir etkisini görmedim. Olan sivilceleri söndürmedi, yeni sivilce de çıkarmadı. Ama cildimdeki kuruluğa, kuruluktan kaynaklı kızarıklığa en iyi bu kremin fayda ettiğini söyleyebilirim kesinlikle. Özellikle kış aylarında çok sıkıntı çektiğim için Mer&Dic Pan Krem'i her zaman el altında bulundurmaya devam edeceğim.

Panacea Krem ise ilk fotoğrafta görüldüğü gibi daha büyük bir kavanozda geliyor, yapısı aynı Pan Krem gibi ama ondan biraz daha yumuşak kıvamlı. Biz Panacea kremin en büyük faydasını annemin göz kapağında ve eşimin saç diplerinde çıkan egzama için gördük. Özellikle eşim her akşam yatmadan önce uyguladığında kafasındaki kaşınmayı oldukça azalttı ve yaraları yumuşattığı için kendisini baya rahatlattı. Kremin her alanda kullanılabildiği yazsa da açıkçası çoğu zaman aklımıza gelmediği için diğer bölgelerde kullanmadık ama artık her sorunda kullanmaya çalışacağım ve başka iyi geldiği şeyleri gözlemlersem yazıyı mutlaka güncelleyeceğim.

Ben bu tarz doğal ürünlere meraklı olduğum ve kremin hikayesi de çok hoşuma gittiği için sizlerle paylaşmak istedim. Umarım yazı hoşunuza gitmiştir ve eğer kullanmaya karar verirseniz umarım faydasını görürsünüz. Sipariş vermek ya da sadece kremler hakkında bilgi almak isterseniz Instagram hesabından @mer_dic ve buraya tıklayarak internet sitelerindeki telefon numaralarından Dicle Hanım'la iletişime geçebilirsiniz. İzmir'de olanlar varsa dükkanlarına uğramalarını da öneririm, ben gittiğimde mutlaka uğrayacağım :)

NOT: Panacea Krem'in kavanozu annemde olduğundan fotoğrafını çekemedim. Yazıyı da fazla geciktirmek istemediğim için yalnızca ilk fotoğraf Mer&Dic instagram hesabından alınmıştır.

Sevgiler ♥

12 yorum:

  1. nasıl bir kremmiş böyle her derde deva insanın inanası gelmiyor.. gerçekten çok ilgimi çekti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok ilginç. Ben yazıda da belirttiğim gibi her alanda kullanmadım ama egzama ve benim cilt kuruluğuma iyi geldiğini deneyimledim. Diğer alanlarda da etkilerini kendim deneyimlersem mutlaka paylaşacağım :) Instagram sayfalarında alan kişilerin ne için aldıklarını, neyden memnun kaldıklarını paylaşıyorlar, ona da bakmanızı öneririm ♥

      Sil
  2. Fulya'cım, vaatleri çok ilgin., yani dediğin gibi her derde deva gibi görünüyor. Hamile kadınlar ve süt emen bebeklerde kullanılmaması önerilmiş, o kısım ilginç. Acaba içinde retinol e türevi de mi var? İçeriğinin fotoğrafını da eklemen mümkün mü acaba? Gerçekten merak ettim. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım kutunun içerisinden maalesef içerik bilgisi çıkmıyor, ben de çok merak etmiştim ama içeriğini belki paylaşmıyorlardır diye sormadım nedense :) Dicle Hanım'la iletişime geçip içeriğini öğrenirsem hemen ekleyeceğim! Sevgiler ♥

      Sil
    2. Yanıtın için teşekkürler Fulya'cım :) paylaşmıyor olabileceklerini ben de düşündüm ama bana alerji yapan bazı maddeler var, o nedenle mutlaka kremlerin içeriklerini önceden bilmek istiyorum :) Çok sevgiler!

      Sil
  3. Benim için kullandığım kremin sivilce yapmaması çok önemli. Sivilceler üzerinde bir etkisi olmasa da sivilce yapmamasını sevdim :))
    Ayrıca kreme kızlarının adını vermesi çok hoş olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim sivilceye meyilli olduğundan benim için de bir kremden beklediğim en büyük özellik sivilce yapmamasıdır, bu krem de yapmayınca gönül rahatlığıyla kullandım :)) Ben de o detayı çok sevmiştim ♥

      Sil
  4. 1999 dan beri kullanıyorum......Hakikaten her derde deva.....Yani nerdeyse arabanız da bile kullanabilirsiniz....Yanlız kullanmadan önce prospektüsünde yazan şekilde ön temizliği muhakkak yapınız.....Gözeneklerin açılması açısından gerekli.....Bu krem sayesinde çoğu kişide özellilkle Eklem yerleri rahatsızlıkkları Bitti....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size iyi geldiğine çok sevindim, tecrübelerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler.

      Sil
  5. Varislere iyi geliyormu ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ürünün içerisinden çıkan kağıtta nelere iyi geldiği ile ilgili birçok bilgi vardı fakat o kağıt şu an bende yok maalesef. Yazıda bahsettiğim instagram hesabından Meriç Hanım ile iletişime geçerseniz size daha sağlıklı bilgi verecektir. Sevgiler.

      Sil
  6. Siğil lerde ve egzama da kesin çözüm..
    Bir ay da siğil leri yok ediyor.
    Egzama da kullanan patronum da döküldüğünü ve çatlak olmadığını kaşıntının da tamamen bittiğini söyledi..
    Basit çe yazmaya çalıştım ama siğil ve egzama nın ne menem bi illet olduğunu ve asla benim gibi hastanede defalarca lazerle yaktırdığım halde tekrarladığını bilen bilir.. Şükür ki bu kremden beridir 7 senedir daha siğil olmadı .. Yalova

    YanıtlaSil

Instagram