Alışveriş #2 (Yves Rocher)

yves rocher

Geçtiğimiz hafta Yves Rocher'den mini bir ihtiyaç alışverişi yaptım. Neler almışım hep birlikte bakalım!

yves rocher ıhlamur şampuan

Yves Rocher'nin duş jellerini seviyorum. Daha önce roll onunu da kullanıp kokusuna bayıldığım Hint Pamuk Çiçeği özlü duş jeli kaldırılmış :( Ben de onun yerine ikinci ürüne %50 indirim fırsatından yararlanıp küçük boy Pamuk Çiçeği & Mimoza ve Manolya & Beyaz Çay özlü duş jellerini aldım. Bakalım kokularını beğenirsem Ağustos ayında doğum günü kampanyamdan yararlanıp büyük boylarını tercih ederim.

Daha önce Yves Rocher'nin Jojoba Özlü Onarıcı Şampuan'ını kullanmış ve hiç beğenmemiştim biliyorsunuz (yazısı için TIKTIK). Hazır indirimdeyken çok merak ettiğim ıhlamurlu şampuanına da bir şans vermek istedim. Umarım bu da hayal kırıklığı olmaz, gerçekten severim.

Yves Rocher'den asıl alışverişimi Ağustos ayına saklıyorum :) Yine de ihtiyaç alışverişinde indirime denk gelmem güzel oldu. Dün de tüm ürünlerde %50'ye varan indirim başlamış haberiniz olsun! Almam gereken birkaç şey var, bir alışveriş daha yapmayı planlıyorum. Bu yazıdaki ürünleri kullandıktan sonra her birinin detaylı yazısını paylaşıyor olacağım.

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. Yves Rocher saç ürünleri ile hiç anlaşamadım bu güne kadar denemekten vazgeçtim artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onarıcı şampuanıyla ben de hiç anlaşamamıştım İrem Hanım'cım ama ıhlamurlu şampuanını çok merak ediyordum bir şans vermek istedim. Umarım severim :)

      Sil

Instagram