Oriflame The One Instant Extensions Maskara İncelemesi

oriflame the one instant extensions rimel

Herkese iyi bayramlar!!

Yazılar birikmeye başladı, ben de daha fazla biriktirmeden bu hafta bir yazı daha yayınlamak istedim ve buradayım! 

Oriflame'i bilmeyeniniz yoktur, satış temsilcileri aracılığıyla katalogdan alışveriş yapılan bir İsveç kozmetik ve kişisel bakım markası. Küçükken annemin bir arkadaşı aracılığıyla bu markayla tanışmış, birkaç ürününü kullanmıştım. Hatta ilkokulda lip balm, ayna ve unuttuğum bir ürünün olduğu ilk mini makyaj çantam buradandı :) Çevremde satışını yapan biri olmadığından ve az çok sevdiğim ürünler oturduğundan senelerdir bu markadan bir ürün kullanmamıştım. Yakın bir zaman önce elime Oriflame The One Instant Extensions Maskara geçti ve yeteri kadar kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

oriflame the one instant extensions rimel
oriflame the one instant extensions rimel

Oriflame The One Instant Extensions Maskara spiral şeklinde kıl yapıda bir fırçaya sahip. Daha önce bu tarz spiral bir fırça kullanmamıştım. Maskara ilk açıldığında hemen her maskara gibi oldukça ıslak bir yapıda ancak yaklaşık bir hafta sonra kıvamı yerine geliyor.

Maskara yorumlarımda her zaman belirttiğim gibi aslında maskaranın iyi ya da kötü olması belli başlı özellikleri dışında beklentilerimize bağlı. Öncelikli beklentisi uzunluk olanların bu maskarayı beğeneceğini rahatlıkla söyleyebilirim. Kirpiklere çok güzel bir uzunluk veriyor, verdiği siyahlık ve doğal duruşu güzel. Kirpikleri ağırlaştırmıyor ve dökülme yapmıyor. Birkaç kat uygulandığında kirpikleri yapıştırabiliyor ona dikkat etmek gerek.

Benim maskaradan en büyük beklentim olan hacim konusuna gelirsek; kendi adıma benim beklentimi pek karşılamadığını söyleyebilirim. Dediğim gibi maskarada uzunluk ve doğal bir görünüm arayanlar beğenecektir ama hacim konusunda önerebileceğim maskaralardan değil.

Benim Oriflame The One Instant Extensions Maskara yorumlarım bu şekilde. Siz de Oriflame ürünlerini incelemek ve sipariş vermek isterseniz Oriflame Katalog yazısına tıklayarak katalogları ücretsiz olarak inceleyebilirsiniz. Üye olup ürünleri indirimli almak isterseniz de Oriflame Üyelik yazısına tıklayarak ücretsiz olarak üyelik kaydınızı yapabilirsiniz.

Sevgiler ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram