Flormar Just Lipstick Pink Beige Ruj Yorumlarım

flormar just lipstick pink beige ruj

Flormar'ın gittiğim bir markette görüp öylesine sepete attığım, sonradan rengine ve yapısına bayıldığım bir ruju blogda bugünkü konuğumuz olacak. Bahsettiğim ürün Flormar Just Lipstick Pink Beige ruj.

flormar ruj
flormar ruj

Flormar Just Lipstick serisinden Pink Beige rengini şeftali alt tonlu kahvelik barındıran bir ruj olarak tanımlayabilirim. Dudakta rengi çok doğal ve sıcak duruyor. Mat bir bitişi var ve yapısı biraz kuru gibi geldi ancak altına lip balm uyguladığımda çok kolay sürülüyor, dudağımı kurutmuyor ve kuru kuru bir görünüm vermiyor. Mat bitişli olduğundan kalıcılığı ortanın üzerinde diyebilirim. Yemekten sonra kolayca çıkmıyor, gün içerisinde bir kere tazelemek yeterli.

flormar ruj
flormar ruj

Klasik Flormar ambalajlarına benzeyen, siyah ve kapağı sıkı bir ambalajı var. Bu sayede çantada kolaylıkla taşınabiliyor. Ben bu ruju evimin yakınındaki bir Şok markette görüp 9,90 TL fiyatı olunca sepete atmıştım. Seride başka renkleri de mevcuttu, halen satılıyorsa denk geldiğinizde mutlaka bakın derim. Flormar'ın kendi sitesinde bu seriyi göremedim ancak Trendyol'da da satıldığını gördüm.

Sevgiler ♥

11 yorum:

  1. rengi çok güzel .-)) flormarın mat rujlarının yapısını çok seviyorum renkleri de çok güzel onlardan alıyorum sürekli ben de :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın mat rujları tek başına benim dudaklarımı çok kurutuyor İrem Hanım ama altına bir lipbalmla sorun olmuyor, renklerini ben de çok sevdiğimden vazgeçemiyorum :))

      Sil
  2. off efsane bir renk buu benim olmalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben hala bazı yerlerde görüyorum, umarım denk gelirsin :D

      Sil
  3. Benim sevdiğim tonlar 😊 Ben wet and wild’ın sand stormuna benzettim senin fotoğrafından, benziyor mu ki? Ben de denk gelirsem aklımda bulunsun, pink e aldanmayayım çünkü baya kahve şeftali görünüyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sand Storm'un testerına hiç denk gelmediğimden bileğimde deneyemedim ama fotoğraflarda Sand Storm biraz daha koyu gibi geldi bana. Pink'le gerçekten alakası yok, denk gelirsen bak bence testerları da oluyor :)

      Sil
  4. Of çok güzel! Flormar şu işçi haklarıyla ilgili kendisine bir çeki düzen verse de yine alışveriş yapabilsem :) Güle güle kullan Fulya'cım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Başak Hanım'cım, böyle saçma sapan politikalar yüzünden tercih edilebilecek marka kalmayacak yakında. Teşekkür ederim, çok sevgiler ♥

      Sil

Instagram