Diadermine Hydralist Mucizevi Nemlendirici Sprey Yorumlarım

diadermine hydralist sprey


Piyasaya çıktığı günden beri çok konuşulan Diadermine Hydralist Mucizevi Nemlendirici Sprey'i ben de bir süredir kullanıyorum ve yorumlarımı paylaşmanın vakti geldi!

Çöl Yosunu Özü ve nemlendirici içerikler içeren Diadermine Hydralist Mucizevi Nemlendirici Sprey, cildi anında nemlendirip ferahlatmayı ve ışıltısını geri kazandırmayı vaat ediyor. İçeriği fena değil gibi, aşağıda görebilirsiniz.

diadermine hydralist sprey

Ürün 100 ml'lik şeffaf bir şişede bulunuyor ve hakkını vermem gerek, şişenin sprey mekanizması bir harika! Daha önce Uludağ Premium Yüz Spreyi'nin feci püskürtme mekanizmasını tatmış biri olarak bunu gerçekten çok başarılı buldum. Ürünü yüze eşit miktarda dağıtıyor ve damla damla gönderip makyajı bozmuyor.

Ben bu spreyi makyajdan sonra hem kuru görünümü alıp ışıltı vermesi hem de mümkünse makyajı sabitlemesi amacıyla kullandım. Makyajdan sonra birkaç fıs yüzüme uyguladığımda tam istediğim gibi makyajdaki kuru, pudralı görünümü aldı, daha nemli, sağlıkla ışıldayan bir görünüm bıraktı. Üründe parfüm var ancak bana çok yoğun gelmediği için beni hiç rahatsız etmedi. Nemlendirme konusunda makyajın altına kullanmadığım için çok fazla yorum yapamayacağım ama sonuçta sprey bir ürün olduğu için kuru ciltleri çok tatmin edeceğini zannetmiyorum. 

Ben Diadermine Hydralist Mucizevi Nemlendirici Sprey'in makyaj üzerindeki performansından çok memnun kaldım! Cildimde sivilce yapmadığı için de bittikçe tekrar almayı düşünüyorum. İndirimlerde oldukça uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

Herkese mutlu haftalar ♥

8 yorum:

  1. Ben de bu ürünü işyeri çekmecemde tutuyorum, canım sıkıkdıkça çıkarıp fıs fıs ferahlıyorum :D Çok güzel bir yazı olmuş ama fotoğraf çoook daha güzel olmuş gerçekten, bayıldım renklere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı, boyu da tam çekmeceye, çantaya atmalık :) Çook teşekkür ederim sevindim! ♥

      Sil
  2. ben de çok memnun kaldım hele yazın ara sıra sıkıp ferahlamak için de çok ideal bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, buzdolabına atsak harika olur yazın :))

      Sil
  3. bunu sevenler baya varmış ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanı denemenizi kesinlikle öneririm :)

      Sil
  4. Merak ettiğim ürünlerden biri ^^

    YanıtlaSil

Instagram