Absolute New York Tekli Far Posse Yorumlarım


Gratis'lerde satılan Absolute New York markasından daha önce bir tekli far almıştım ve hala çok severek kullanıyorum. Onun yazısını buradan okuyabilirsiniz. Desert Bloom'u alırken aslında diğer bütün tekli farlarının da renklerini çok beğenmiştim, özellikle Posse'yi alınacaklar listeme yazmıştım ve geçen ay indirim döneminde bir tane kaptım. Hazır Gratis bayram indirimi devam ediyorken Absolute New York Tekli Far Posse yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.


Posse hafif kahvelik içeren pembe tonlarında ışıltılı bir far. Göz kapağımda daha pembe dururken bilekteki swatchlarda ışıktan da kaynaklı daha kahvemsi gözüküyor sanki. Özellikle Desert Bloom kadife gibi yumuşacıkken Posse ışıltılı yapısından dolayı bir tık daha sert ama yine pigmentli. Tozutma problemi yok denecek kadar az. Özellikle bazla kalıcılıkları çok iyi.

Ambalajını sade ve güzel buluyorum. Bu tarz farların içinden çıkan aplikatörleri genelde kullanmam ama Absolute New York tekli farları genelde günlük makyajımda ve tek başına uyguladığım için bu aplikatörler pratik bir uygulama sağlıyor, bu nedenle kullanıyorum. Siz de benim gibi uygulayacaksanız atmadan önce bir şans verebilirsiniz.

Absolute New York tekli farları indirim döneminde Gratis'ten 9.90 TL'ye aldım. Renk tonları harika ve yapıları yumuşacık bir seri olduğu için indirimlerde diğer renklerine de bakılabilir.

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram