Absolute New York Tekli Far Desert Bloom

Absolute New York Tekli Far Desert Bloom

Bildiğiniz gibi çoğumuzun sevdiği bir marka olan Gosh Gratislerden gittikten sonra yerini Absolute New York ürünleri aldı. Ben de ilk olarak hem markayı denemek için hem de ihtiyacım olduğundan tekli farlarına yöneldim ve Desert Bloom rengini satın aldım.

Farda ışıltıyı sevdiğimden bahsetmiştim. Ancak bir süredir günlük kullanım için mat ve doğal renkte bir far arıyordum. Bu markanın tekli farlarının neredeyse tamamının testerı olduğundan hepsini kolumda swatchladım (fotoğrafını çekemedim 😔) ve çoğuna bayıldım! Özellikle Posse kesinlikle alacaklarım arasında!

Absolute New York Tekli Far Desert Bloom


Desert Bloom fotoğrafta gördüğünüz gibi sıcak tonlu açık kahve renginde (renkleri tarif etmekte berbatımdır ama umarım görselden anlarsınız 😅). Yapısı kadife gibi yumuşacık. Ben göz kapağıma ilk olarak Maybelline Color Tattoo farlardan Creme de Nude sürüyorum far bazı gibi. Onun üzerine bu farı içinden çıkan aplikatörle göz kapağıma uyguluyorum. Genelde farların içinden çıkan bu tarz fırçaları kullanmıyorum ama günlük pratik uygulama için bu aplikatör gayet işimi gördü. Far renginden dolayı göz kapağımda kendini aşırı belli etmiyor ama benim istediğim de zaten buydu. Verdiği doğal rengi, yumuşacık hissi çok ama çok beğendim. Günlük olarak çok severek kullanıyorum.

Absolute New York Tekli Far Desert Bloom


Farların ambalajları sağlam (bazen açarken zorlanıyorum) ve bence şık. Tozutma problemi hiç yok. Normalde 16 TL gibi bir fiyatı var, indirim zamanı çok daha uyguna geliyor. Ben 1-2 rengini daha almayı düşünüyorum 😏 

10 yorum:

Instagram