Loreal Paris Infaillible Gel Crayon 24H Göz Kalemleri

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon Göz Kalemi

Herkese merhaba, bir süredir severek kullandığım Loreal Paris Infaillable Gel Crayon 24H göz kalemlerinden 3 renk bugünkü yazımın konusu olacak. Bunlar sırasıyla Grey FeverRest in Kaki ve Uptown Beige.

Öncelikle bu göz kalemlerinin genel yapısından bahsetmek istiyorum. Yapıları yumuşacık, güzel renk veriyor ve kalıcılıkları ciddi anlamda çook iyi! Yumuşak yapıda olduğundan çok kolay bir şekilde sürüyorsunuz ve sabitlendikten sonra elinizle silmeye çalışsanız dahi bozulmadan kalıyor. İlk olarak özellikle aradığım renk olan Rest in Kaki’yi satın aldım. Kalemi alt kirpik diplerime uyguluyorum; akşam ben çıkarana kadar hiçbir şekilde akma dökülme yapmıyor. Aşağıda kolumda gösterdiğim renkler ıslak mendille dahi kolumdan silinmedi. Göz makyaj temizleyicimle anca çıkarabildim, Grey Fever'ın hafif izi bile kaldı 😄

Loreal Paris Infaillible Gel Crayon Göz Kalemi


Rest in Kaki benim günlük olarak kullandığım kalem. Hafif parlak bir haki rengi. Ten rengindeki Uptown Beige rengini de günlük olarak gözlerimi aydınlatıp daha canlı bir görünüm vermek için almıştım. Ancak gözlerimin içine sürdüğümde bütün gün gözlerimi çok rahatsız etti ve sulandırdı. Benim gözlerim hassas olduğundan göz kalemlerini gözümün içine sürmek bana eziyet oluyor ama bunu kullanabilirim diye düşünmüştüm, kullanamadım. Gözleriniz benim kadar hassas değilse daha canlı ve aydınlık görünüm için bu ten rengine bakabilirsiniz.


Loreal Paris Infaillible Gel Crayon Göz Kalemi


Son olarak 29 Ekim Gratis indiriminden Grey Fever rengini aldım; klasik mat bir füme rengi. Henüz bunu kullanmadım; açıkçası Rest in Kaki renginden biraz sıkıldım ve biraz da bunu kullanmak istiyorum.

Infaillible Gel Crayon göz kalemleri Gratis %50 indiriminde 13 TL gibi bir fiyata geliyor. Almayı düşünüyorsanız indirim zamanı bakmanızı öneririm 😊

2 yorum:

Instagram