Yves Rocher Jojoba Yağlı Onarıcı Şampuan ve Saç Maskesi

yves rocher yıpranmış saçlar için onarıcı şampuan

2018'in ilk yazısından herkese merhaba!

Yves Rocher markasına sempatimi fark etmişsinizdir. Alacağım her üründe öncelikle bu mağazaya gidiyorum, ilk bu markayı tercih ediyorum. Yves Rocher Bitkisel Şampuanları hakkında da çokça iyi yorum okuyunca belki saçlarıma iyi gelir diye düşünerek yine soluğu mağazalarında aldım.

Öncelikle saç yapımdan bahsetmem gerekiyor. İnce telli, dalgalı, kabarık saçlara sahibim 🦁 2 günde bir yıkarım. Yalova'ya taşındığımızdan beri saç konusunda biraz sıkıntı çekiyorum. Şehrin sularından kaynaklı olarak normalde de zor taranan saçlarım duştan sonra keçe gibi sert ve inanılmaz dolaşık oluyor. Açana kadar çok uğraşıyorum ve saçımı yıpratıyorum. Satış danışmanına bunları anlattığımda bana Jojoba Yağı içeren Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuanı önerdi. Şampuanını ve maskesini bu seriden aldım, kremi için ise saç uçlarımda boya olduğundan Boyalı Saçlar için olanını aldım. 1 aya yakın bir süre kullandım ve artık yorumlarımı paylaşabilirim.

Yves Rocher Onarıcı Şampuan içeriğinde paraben, silikon ve renklendirici bulunmuyor. %98 oranında doğal içeriğe sahip ancak SLS içeriyor. Bitkisel şampuanların genellikle saçları sertleştirdiğini biliyorum ancak saçı yumuşacık yaptığına dair okuduğum pek çok yorumdan sonra yine de denemek istedim ve maalesef benim saçımı yumuşatmadı. Saç kremiyle birlikte kullanmama rağmen duşta bile saçım karmakarışık ve sert oldu, açarken yine çok zorlandım. Saçlarım kuruduktan sonra yine yumuşak olsa da açma kısmında saçlarımı çok yıprattığımı hissettim.

Şampuanı yarısında bırakmamın sebebine gelirsek; saçlarımın yağlanmasını hızlandırdı ne yazık ki.  Yıkadığımın ertesi günü bile saçlarım yağlanmaya, sönmeye başladı ve dökülmesine de etki etmediği için daha fazla kullanamadım. Aslında ürüne de çok haksızlık etmek istemiyorum, zaten üzerinde çok kuru ve yıpranmış saçlar için diye belirtilmiş. Yağlanmaya meyilli saçlar için bu seri uygun değil bence. En azından şampuanı bitirmek isterdim ama olmadı 💔

yves rocher yıpranmış saçlar için onarıcı saç maskesi

Yves Rocher Onarıcı Saç Maskesinden bahsedecek olursam haftada 1 gün duşta saçımı şampuanladıktan sonra saçımda yaklaşık 2-3 dk bekleterek kullandım ve saçımın kuruduktan sonraki halini beğensem de yine yumuşatma ve kolay tarama açısından işlevsiz bir ürün olduğunu düşünüyorum. Pek bir etkisini gördüğümü söyleyemem. Yine de çöpe gitmemesi adına arada kullanmaya devam edeceğim.

Benim Yves Rocher şampuan deneyimim bu şekildeydi. Yves Rocher şampuan açısından da yine çeşitliliği bol bir marka, onarıcı serisini sevmesem de başka bir çeşidi iyi gelebilir ama şimdilik hakkımı başka bir şampuandan yana kullanıyorum. Şu an saçıma çook iyi gelen bir krem keşfettim, bir sonraki postlarda sizinle paylaşacağım. Takipte kalın!

Fulya.

instagram: @fullinblog

1 yorum:

  1. %100 doğal jojoba sabunu ile cildimi resmen yeniledim. Jojoba yağının vb. faydalarını öğrendikten sonra içinde bu maddenin bulunduğu jojoba sabunu satın aldım ve düzenli kullanmaya başladım. Etkisi inanılmaz. Tabi soğuk proses üretilmesi gerekiyor. Jojoba sabunu almak isterseniz tavsiyem: https://www.naturasabun.com/urun/jojoba-sabunu/

    YanıtlaSil

Instagram