Stil İlhamı: Hart of Dixie’den Lemon Breeland 🍋

lemon breeland

Bugün hem bir dizi önerisi hem de bir ilham verici stil yazıyla geldim! Yakın çevremde pek duyulmuş değil ancak hem şirin atmosferi, hem adeta bir pinterest panosundan fırlamış sahneleriyle Hart of Dixie, izlenecek diziler listenize acil eklemeniz gereken bir dizi. 2011-2015 yılları arasında yalnızca 4 sezon yayınlandı ve her gün bir sonraki bölümünü izlemek için hevesle bilgisayar başına geçtim.

Hikaye Amerika’nın güneyinde Alabama’nın Bluebell kasabasında geçiyor. Güney çekiciliği, kasaba hayatı ve aşk, küçük kasabada neredeyse her gün bir festival havası derken dizinin şirinliği zaten sizi içine çekiyor ancak dizideki çoğu karakterin giydiği kıyafetler yüzünden her bölümü gözlerimden kalpler çıkarak izledim. Diğer karakterlerin stilleriyle ilgili de mutlaka yazı gelecek ama bugünü Bluebell’in Lemon Breeland’ına ayırıyorum.

Lemon karakterini canlandıran Jaime King’e Lana Del Rey’in Summertime Sadness klibinden aşinasınızdır. Orada kızıl saçlıydı ancak dizide gerçek hayattaki gibi sarışın bir Lemon :) Kendisini zaten çok beğeniyorum, Lemon’ın stiline kendisinin ilham verdiğini öğrenince de şaşırmadım.  Kendisini instagramdan takip etmek isterseniz hesabı aşağıda.


Hadi şimdi Lemon’ın tarzını diziden bol bol fotoğraflarla incelemeye başlayalım! (Fotoğrafların tamamı Pinterest'ten)

hart of dixie lemon breeland

  • Lemon’ın tarzını tek kelimeyle tarif edecek olsam tam bir Lady Look derdim. Feminen, genellikle 50-60’lar esintili kıyafetleriyle her zaman zarif ve şık görünüyor.
hart of dixie lemon breeland

hart of dixie lemon breeland

  • Bebe yakalar, vintage desenler, volanlar, gömlekler stilinde sık sık kullandığı parçalar.

hart of dixie lemon breeland

hart of dixie lemon breeland

  • Lemon kıyafetlerinde genellikle pastel ve nude tonları tercih ediyor.
hart of dixie lemon breeland

  • Seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok olan hırkalar Lemon’ın dolabında büyük yer kaplıyor.

hart of dixie lemon breeland

  • Lemon’ın dizinin başlarında kısa, sonlarına doğru omzunun altında olan saçları, kullandığı değişik aksesuar ve taçlarla bana göre her zaman müthiş gözüküyor.
hart of dixie lemon breeland
hart of dixie lemon breeland

  • Zarif bir tarzı olsa da aksesuar olarak kolye ve küpelerde gösterişi seviyor. Genellikle çoğu mağazada bulabileceğimiz çiçekli, incili, renkli büyük kolyelerle kıyafetlerine hareket katıyor. Yakası taşlı kazaklar da yine sevdiği parçalardan (benim dee 💕).
hart of dixie lemon breeland

  • Ekrandan bize saçtığı kendi ışıltısına rağmen ışıltılı, parlak parçaları da kullanmayı seviyor.
hart of dixie lemon breeland

  • Eğlenceli parçaları Lemon’a çook yakıştırıyorum. Mesela bu Limon desenli gömleğinle çok tatlısın Lemon 🍋
hart of dixie lemon breeland

  • Özellikle dizinin ilk sezonundaki 50-60’lar Hollywood tarzını saç ve makyajında çok rahat görüyoruz. Diz altındaki elbiseleri de o havayı tamamlıyor.
Hart of Dixie’yi bitireli baya oluyor ama izlerken çok keyif aldığım, Lemon’ın stilini ilham verici bulduğum için sizinle paylaşmayı çok istedim. Siz Lemon’ın tarzını nasıl buldunuz? Hart of Dixie’yi izlediniz mi ya da izlemeyi düşünüyor musunuz? Aşağıya yorumlarınızı bekliyorum. Hatta bu tarz kasaba hayatı (şehir de olur), romantizm içeren, kendine has stili olan karakterler bulunduran dizi öneriniz varsa da beni mutlu edersiniz :)

Yazılarımdan haberdar olmak için beni instagramdan takip edebilirsiniz: @fullinblog





2 yorum:

  1. Bu dizinin bitmesine çok üzülmüştüm. Geçen netflix'te gezerken benzer bir dizi başladığını gördüm. Bu sefer kasabaya gelen doktor değil bir hemşire. Konu çok benzer geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzülmüştüm, baştan sona en sevdiğim dizilerden biriydi :) Aa diziyi çok merak ettim, hemen bakacağım, çok teşekkürler!

      Sil

Instagram