Dizi Önerisi: This is Us

this is us

Selam!

Buzzz gibi bu Cuma gününde uzun zaman sonra içimi ısıtan, beni daha ilk bölümünden kendine bağlayan bir dizi önerisiyle geldim. Henüz 2. sezonunda olmasına rağmen pek çok ödül töreninden mutlu ayrılan, son olarak 24. SAG Ödülleri'nde Drama dalında En İyi Erkek Oyuncu ve En İyi Ekip Performansı (tüm kadro!!) ödüllerinin sahibi olan This is Us dizisinden bahsediyorum.

Dizide Heroes’tan tanınan (ben izlemediğim için tanımadım 🙊) Milo Ventimiglia (Jack) ve A Walk To Remember filminde izlediğim Mandy Moore (Rebecca) gibi tanıdık yüzler yer alıyor. Karakterlerin günümüzdeki hayatlarının yanı sıra geçmişteki anlarını da içeren dizinin ilk bölümü, aynı gün doğmuş farklı karakterlerin hayatlarından bir günle başlıyor. Eşi üçüzlerini dünyaya getirmek üzere olan Jack, hayatı boyunca kilo problemi yaşamış Kate ve işinden mutsuz aktör ikizi Kyle, eşi ve iki çocuğuyla varlıklı bir hayatı olan ve kendisini, doğduğunda itfaiye binası önünde terk eden babasının izini süren Randall’ın hikayesini izliyoruz. İlk bölümün finali güzel bir sürprizle bu karakterlerin hayatlarının kesişmesiyle bitiyor ve hemen bir sonraki bölümü izleme hevesi bırakıyor.


This is real. This is complicated. This is Life. This is Us.

Aile/arkadaşlık üzerine, günlük yaşamdan dizileri seviyorum. Bir How I Met Your Mother, bir Friends izlemek beni Game of Thrones izlemekten daha çok tatmin ediyor (Game of Thrones'ta son sezona geldim, izletmesine izlettiriyor o ayrı :)) This is Us daha ilk bölümünden beni içine aldı. Her bir karakter, beni ayrı bir yerden yakalıyor ve hepsini anlıyorum, anlamaya çalışıyorum. Bazı sahneleri içim buruk, gözlerim dolu dolu bir şekilde izliyorum ve bunun kasıtlı sunulan aşırı dram yerine dizinin bana yansıttığı sevgiden dolayı olması çok hoşuma gitti. İlk sezonun ortalarındayım ve genellikle Türk dizilerinde bolca sunulan saf kötülük, kötü karakterler bu dizide yok. Tam işte şimdi kötü bir cevap, kötü bir hareket geliyor derken tam tersi oluyor ve bu beni ilk başlarda şaşırttı. Her bir karakter iyi ve bunu hiç eleştiremeyeceğim. Zaten günlük hayatın telaşı, stresi derken dizilerdeki şeytani tipler de beni çok yoruyor. Sıradaki bölümümü hevesle açıp "gerçek dışı" karakterlerle huzurlu bir 40 dk geçirmeyi tercih ederim :)


This is Us’ta her bir karakteri ayrı ayrı seviyorum ama her yönüyle mükemmel bir eş ve baba olarak benim favorim Jack! İzlediysen/izleyeceksen senin de favori karakterini ve yorumlarını aşağıya bekliyorum.

Sevgiler!

Fulya.
instagram: @fulinblog
mail: fullinblog@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram