Bitenler #1


İlk Bitenler yazımla karşınızdayım! Özellikle yeni yılın başında yazmak için bir süredir biten ürünlerimi biriktiriyorum, bu yazıdan sonra onlardan kurtulacağım için de mutluyum 😃
Başlıkların üzerine tıklayarak detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz. Vakit kaybetmeden başlayalım o zaman!

Cilt Bakım Ürünleri

pot o miracle lip revitalizer

1- Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici: Gözümde yağlı bir his bıraktığı ve bulanık görmeme neden olduğu için hiç sevmedim, biter bitmez favorim olan Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyicime geri döndüm.

2- Pot O'Miracle Lip Revitalizer: Uzuun bir süre kullandıktan sonra bitti, oldukça bereketli bir ürün. Gece yatmadan önce mutlaka sürüyorum, dudaklarımı iyi bir şekilde nemlendirip çatlamasını engelliyor.


Kişisel Bakım Ürünleri



dalan zeytinyağlı duş jeli

3- Yves Rocher Mango-Kişniş Duş Jeli: Mango kokusunu pek sevmediğimden tekrar alacağımı sanmıyorum ancak nemlendirmesi güzeldi. Yves Rocher'nin duş jellerinde çeşit çok olduğundan diğerlerini deneyeceğim.

4- Dalan Zeytinyağlı Duş Jeli: Verdiği nem, paraben, sles, sls ve peg (bu ne acaba) içermemesi çok iyi ancak kokusunu hiiiç sevmedim :( Sırf kokusu için hemen bitsin istedim. Tekrar almam.

5- Watsons Soft & Clean Round Puffs: Sanırım en çok bu yuvarlak pamukları seviyorum. Yapısı yumuşacık ve göz makyajımı silerken gözlerimi acıtmıyor.

6- Watsons Honey & Milk Scented Cream Hand Soap: 3.yü de bitirdim, yenisini hemen aldım. Hem kokusu çok güzel, hem ellerimi kurutmuyor, hem bereketli, hem de uygun fiyatlı daha ne olsun?


Ağız ve Diş Bakım Ürünleri



himalaya herbals diş macunu

7- Listerine Total Care Zero: Listerine ürünleri içerisinde en çok bu mor olanı sevdim. Belirtildiği gibi diğerlerine nazaran daha hafif bir tadı var ve sıfır alkol içeriyor. Kullandıktan sonra kısa bir süre dilimi uyuştursa da seviyorum :)

8- Himalaya Herbals Complate Care Diş Macunu: Ben bu markanın diş macunlarını çok seviyorum. Bitkisel içerikli olduğu için de tercih ediyorum. Gratis indirimlerinde 5.90 TL gibi oldukça düşük fiyatlara bulabilirsiniz.

9- Signal White Now Men: Eşim bu diş macununu severek kullanıyor, özellikle sigara içen erkekler için iyi bir ürün.

Parfüm - Deodorant


yves rocher laos nilüferi roll on

10- Yves Rocher Laos Nilüferi Roll-on: Temiz ve güzel bir kokusu var. Terlemeyi önlemede performansı iyi sayılır, ter kokusu ise hiç olmuyor. Ne yazık ki alüminyum içerdiğinden sürekli kullanılabilecek bir roll on değil 😔

11- Zara Apple Juice Parfüm: Tam bir yaz kokusu olduğu için zamanında bitti diyebilirim. Adından da anlayacağınız gibi elma kokulu parfüm sevenler buna bayılacaktır! Fresh, baymayan bir kokusu var 🍏 Tek kötü yanı kalıcılığı yarım saat gibi bir şey...

Renkli Kozmetik


yves rocher vertige volume rimel

12- Yves Rocher Vertige Volume Maskara: Bitirdiğim tek kozmetik ürünüm 👏 Verdiği hacim bana yetersiz geldi, günlük abartısız duran bir maskara arayan varsa beğenebilir. Tercih sebebim daha temiz içerikli oluşuydu ancak daha hacim veren bir maskarayı tercih ederim.
2017'nin ilk ve son Bitenler yazısı bu şekildeydi. Nasıl buldunuz? 2018'de yeni Bitenler yazılarında görüşelim mi? 🙋

instagram: @fullinblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram