Yves Rocher Vertige Volume Maskara


Herkese merhaba!

Bu aralar Yves Rocher markasının ürünlerine merak saldığımdan, hazır rimelim de bitmişken nihayet Vertige Volume maskarasıyla tanışma fırsatım oldu.

Öncelikle yıllardır Maybelline’in tombul ambalajlı maskaralarına alıştıktan sonra Vertige Volume maskaranın ambalajı hem daha küçük hem de daha şık geldi. Daha önce kullandığım maskaraların aksine plastik ve kısa dişli bir fırçası var. Fırçası tombul değil, kum saati şeklinde. Plastik fırçalara alışkın olmadığımdan sanırım özellikle alt kirpiklere uygularken biraz zorlanıyorum. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi ambalajın arkasında fırçanın şekli belirtilmiş.


Rimelin kirpikleri tek tek ayırması, uzatması güzel. Ben bekletmeden art arda birkaç kat uyguluyorum. Bekletip bir kat daha sürmek için uygun değil, çabuk kuruyor ve o şekilde kirpikleri yapıştırabiliyor. Hacim konusuna gelirsek, beklentiniz çok yüksek olmasın derim. Maybelline rimellerinin verdiği hacmi, dolgunluğu tam olarak vermedi ama bu kirpikleri yapıştırmamasından da kaynaklı olabilir. Diğerlerinde daha topak topak görüntü olabiliyordu.

Vertige Volume diğer rimellere nazaran daha doğal duruyor. Ayrıca ilk 1-2 hafta kıvamını tam bulamadığından çok daha az hacim veriyordu, şimdi daha çok beğeniyorum.

Şunu da belirtmem gerekir, hacim veren önceki rimellerimden daha hafif bir yapıda. Kirpiklerimde kesinlikle ağırlık yapmadı, yok gibi. Zaten bu maskarayı almak istememin en önemli sebebi de hassas gözlere sahip olduğum için içeriği nispeten daha bitkisel bir ürüne geçmekti. Aşağıda Yves Rocher’nin internet sitesinden maskaranın içeriği ile ilgili bir alıntı yaptım, bunlar tercih sebebim oldu diyebilirim.


"İçeriğindeki Brezilya Palmiyesi Balmumu kirpikleri tek tek yakalayarak çevrelerinde film tabaka oluşturur. Akasya Reçinesi kirpiklere hacim verirken Pirinç Reçinesi dolgunluk verir. Organik Peygamber Çiçeği Özsuyu hassas göz çevresinde tahrişe neden olmadan rahat kullanım sağlar. Badem Proteini kirpikleri besler ve yoğun uzatma etkisi vardır."


Maskara gün içinde kesinlikle akma, dökülme gözlerimde yanma yapmadı. Magic Mitt eldivenimle de kirpiklerimden kolayca temizleyebiliyorum. Plastik fırçasına hala tam alışamamam dışında diğer özellikleri benim için gayet iyi ve bittiğinde yine Yves Rocher’den bir maskara denemek istiyorum. Onların da verdiği hacim aynı olursa yine bunu almaya devam edebilirim 👀

Yves Rocher'nin rimellerini kullandıysanız aşağıya yorum bırakmayı ve lütfen beni takip etmeyi unutmayın.

Görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram