Bioderma Sensibio AR - Kızarıklık Karşıtı Nemlendirici Krem


Daha önceki bir postumda nemlendirici krem olarak Bioderma Sebium Hydra kullandığımdan bahsetmiştim. Son zamanlarda cildimde oluşan aşırı kuruluk, gerginlik ve egzama türü kızarıklıklar nedeniyle farklı bir nemlendirici krem arayışına girdim. Bu postumda da bir süredir kullandığım, kızarıklık sorunu olan hassas ciltler için yatıştırıcı ve nemlendirici krem olan Bioderma Sensibio AR Krem'den bahsedeceğim.

Ürün yoğun yatıştırıcı aktif içerikleri sayesinde kızarıklığın ve hararet hissinin azaltılmasına yardımcı olmayı vaat ediyor. Rosacea (Gül Hastalığı) için de iyi gelebilecek bir krem. Paraben, parfüm bulunmuyor. Hipoalerjenik ve non-comedogenic (yani gözenekleri tıkamıyor).


Hafif ve yağsız bir yapısı var. Bioderma'nın kullandığım diğer tüm ürünleri gibi kesinlikle sivilce yapmadı. Kızarıklıkları tamamen yok ediyor diyemem ama en azından kuru ve gerilmiş cildimi rahatlatıyor. Eskiden güneş kremini cildime direkt uygulardım, şimdi cildim pul pul gözüktüğü için sabah önce bu kremi sürüp üstüne güneş kremimi uyguluyorum. Fondöten kullanmadan önce de mutlaka bu kremle cildimi önce nemlendiriyorum, baz olarak da kullanabilirsiniz başarılı buldum 👍

Sizin de hassas, kızarıklığa eğilimli bir cildiniz varsa bu tarz ürünleri deneyebilirsiniz. Ben Bioderma'nın kullandığım tüm ürünlerini sevdiğim için öncelikle ona şans verdim 😊 

Siz de önerilerinizi, yorumlarınızı lütfen benimle paylaşın. Takip etmeyi de unutmayıın :)

Sonraki yazımda görüşmek üzere sevgileer!

1 yorum:

Instagram