Rimmel London Kate Sculpting Kontür Paleti


Herkese merhabaa!

Bugün size günlük kullanım için pratik, özel günlerinizi de kurtarabilecek kullanışlı bir kontür kitinden bahsedeceğim. Kullandığım ürünlerini oldukça başarılı bulduğum, gittikçe daha çok sevdiğim bir marka olan - Rimmel London Kate Sculpting kontür paleti!

3 farklı renk seçeneği bulunan bu mini paletin bendeki rengi 02 Coral Glow. İçerisinde aydınlatıcı, kontür ve allık bulunuyor.


Öncelikle aydınlatıcı hariç kontür ve allık kesinlikle tozutmuyor, pigmentasyonları gayet iyi. Renkler birbiriyle uyumlu seçilmiş. Özellikle kontür rengini çok beğeniyorum, sütlü kahve renginde. Hafif simli bir yapıdalar ancak sizi korkutmasın, o simler yüze geçmiyor. Allık rengi de şeftali tonlarında, tatlı bir renk. Rengini vermesi iyi ancak aşırı pigmentli, sert geçişli bir renk vermiyor. Yani yoğunluğunu ayarlamak tamamen sizin elinizde ve fazla kaçırma şansınız pek olmuyor 👍

Aydınlatıcı rengini de çok beğenmeme rağmen ne yazık ki yüzümde varlığı çok belli olmadı 😕Diğerlerine nazaran aydınlatıcı kısmı beklentilerinizi pek karşılamayabilir. Aşağıda renklerini göstermeye çalıştım 👇



Paletin bence çok şık tasarlanmış bir ambalajı var. Kolay taşınabilir küçük ambalajı olsa da renkleri fırçanıza almada bir sorun yaşamıyorsunuz, birbirine karışmıyorlar. Kapağı sıkı bir şekilde kapanıyor. Kapağın üzerine her bölümün ne olduğu yazılmış ve ambalajın arkasında neyi yüzünüzün hangi bölgesinde kullanacağınızı gösteren bir resim var, bilmeyenler için faydalı olabilir.


İlk fotoğrafta da görüldüğü gibi, Watsons ambalajın üzerine koruma amaçlı bandı hunharca yapıştırdığı için yapışkanın izi kaldı, hiç sevmedim. Uğraşmama rağmen çıkartamadım, üzerindeki yaldızlı yazıları da soymak istemedim. Yapışkanlığı gidermenin bir yolunu biliyorsanız lütfen aşağıda bana yazın 😇

Çok büyük beklentileriniz yoksa günlük kullanım için tavsiye edebileceğim, gayet güzel ve doğal duran bir palet Rimmel London. Uygun fiyatına göre de performansı oldukça iyi (18 TL gibi bir fiyata almıştım sanırım). Ben çok severek kullanıyorum ve bitirebilirsem de tekrar almayı düşünüyorum. Belki aydınlatıcı olarak + bir ürün daha alınabilir.

Siz de Rimmel London kontür kiti ile ilgili görüşlerinizi aşağıda paylaşmayı unutmayın, merakla bekliyorum!

Görüşmek üzere, herkese iyi hafta sonları! 🙋

2 yorum:

Instagram