Prozinc Şampuan, Saç Kremi, Saç Maskesi


Herkese merhaba!

Prozinc şampuanı geçen kıştan beri kullanıyorum. Benim kullandığım mor, yani normal-yağlı saçlar için olanı.

Saçları gıcır gıcır temizlemesinden, verdiği hacimden ve market şampuanlarına göre daha temiz içerikli olduğundan çok memnunum. Zaten bu şampuana geçişim saçlarımın çok dökülmesinden dolayı olmuştu, bu şampuanı kullanmamla birlikte saç dökülmem çok çok azaldı. Aşağıdaki fotoğrafta şampuanın içeriğini, özelliklerini görebilirsiniz.


Şampuandan çok memnunum ama her eczane şampuanında olduğu gibi tek başına kullanıldığında saçları keçe gibi yapıyor. Bu yüzden yine Prozinc'in saç kremiyle dengeliyorum. Saç kremimi de duşta saç uçlarına ve biraz saç boyuma uygulayıp çok az bekleyip duruluyorum. Saçlarım kesinlikle daha kolay açılıyor ve daha yumuşak oluyor. Amaaa şu ilk fotoğrafta ortada gördüğünüz saç maskesi 😍


Maskenin içeriğine ve detaylı bilgilerine Prozinc'in sitesinden bakabilirsiniz. Bundan önce saçıma hiç maske kullanmamıştım. Saçlarımın artık biraz bakıma ihtiyacı olduğunu düşününce hali hazırda şampuanını ve kremini kullandığım Prozinc'in maskesini aldım. Haftada 1 kere (bazen 2 haftada bir) saçımı şampuanladıktan sonra bu maskeyi saç diplerime ve saçıma uyguluyorum. 2-3 dk bekledikten sonra iyice duruluyorum 💦 Anında saçım ipek gibi yumuşacık oluyor 💆 Benim için saç taramak her zaman zor olmasına rağmen saçlarım o kadar kolay açılıyor ki bayılıyorum 💜

Saç diplerine sürüldüğü için döker mi diye düşünmeyin; saç dökülmesini, kepeği, kaşıntıyı önleyici bir ürün. Çok övdüm ama çok sevdiğimi anlamışsınızdır 🙊

Ek olarak iç içe geçmiş 2 şeffaf kavanoz şeklinde ambalajı çok güzel ve kokusuna bayılıyorum, duştan sonra bile saçlarım harika kokuyor 💜

Prozinc şampuanını eczanelerden ve internetten bulabilirsiniz. Kullandıysanız yorumunuzu benimle paylaşırsanız sevinirim.

Görüşmek üzere, hepinize sevgiler!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram