Pure Beauty CC Krem

pure beauty cc krem

 BB ve CC kremler bir süredir çoğumuzun makyaj çantasında bulunuyor. Ben bu ürünlerle geç tanışanlardanım. Bugünkü yazımın konusu BB ve CC kremlerde en çok konuşulan markalardan biri olan Pure Beauty CC Krem.

Öncelikle BB ya da CC krem arasında kaldıysanız benim önerim cilt tipinize göre seçim yapmanız. Ben BB krem almak için gitmiştim ancak satış danışmanına sorduğumda kuru cildim için CC kremin daha uygun olduğunu söyledi. Yani karma ve yağlı ciltler için BB krem, kuru ciltler için CC krem daha uygun. Bu da bilgi olarak burada dursun ve Pure Beauty CC Kremle ilgili görüşlerime başlayalım.

Pure Beauty bildiğiniz gibi bir Kore markası. İçeriğindeki öncü pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisi ile cilt tonunu düzenlemeyi ve cildi nemlendirmeyi vaat ediyor. İçeriğinde bulunan 30 GKF ile güneşin zararlı ışınlarından da korumaya yardımcı oluyor. Güzel yanlarından biri de paraben içermemesi.

pure beauty cc krem

Ivory (açık renk) ve Natural (koyu renk) olmak üzere 2 renk çeşidi bulunuyor. Bendeki Ivory rengi. Kremin hafif, yumuşacık ve kolay sürülebilen bir yapısı var. Benim cilt tipim kuru ve çok nemsiz olduğu için pul pul görünümü önlemek amacıyla öncesinde cildimi iyi bir nemlendiriciyle nemlendiriyorum. Biraz emilmesini bekleyip CC kremi parmaklarımla tüm yüzüme yayıyorum. Daha doğal, pürüzsüz bir bitiş için de nemli süngerle üzerinden geçiyorum.

pure beauty cc krem
pure beauty cc krem

Kremin rengi, cildimle bütünleşmesi, verdiği sağlıklı görünüm ve ışıltı çok güzel. Sevildiği kadar nefret edilen en büyük özelliği içerisinde bulunan bu ışıltılar (kimine göre "simler"). Yalnız ilginç bir şekilde rengini görmek için ilk kez elime sürdüğümde elimde bariz belli olan simler yüzüme uyguladığımda asla belli olmadı. Çok bahsedilen, benim de korktuğum o simli görüntüyü hiç yaşamadım. İçerisindeki ışıltılar yüze sağlıklı, güzel bir parlaklık veriyor, ben sevdim. Ancak yazının başında bahsettiğim yağlı bir cilde sahipseniz bu CC kremin gün içerisinde çok fazla parlama yapacağını düşünüyorum. Bende rahatsız olacağım kadar parlama yapmadı, üstüne pudra uygulamaya ihtiyaç duymadım.

Kalıcılık ve kapatıcılık konularında beni tatmin ettiğini söyleyebilirim. Kapatıcılığı orta, sivilce lekelerimi tamamen kapatmıyor ama kızarıklıklarımı nötrleyip cilt tonumu çok güzel eşitliyor ve günün sonunda dahi kötü bir şekilde dağılma, silinme yapmıyor. Kullandığım süre boyunca sivilce yapmadı. Aksine kuru, gergin, hassas cildime bir tık iyi geldiğini ve nem verdiğini hissediyorum 😇

Son olarak kremin yoğun bir çiçek kokusu var. Beni rahatsız etmedi ama kokuya hassasiyeti olanlar sürerken rahatsızlık duyabilir.

Pure Beauty ürünleri Watsons mağazalarında satılıyor. Normalde 37 TL gibi bir fiyatı var, ben indirim döneminde 26 TL'ye almıştım. Sık sık indirimde ve 1+1 kampanyalarında yakalayabilirsiniz :)

Sevgiler!

Fulya.

instagram: @fullinblog
mail: fullinblog@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram