Saç Ürünü Favorilerim: Tangle Teezer Tarak & Pantene 3 Minute Miracle Saç Kremi

pantene 3 minute miracle saç kremi

Eylül ayında iş için eşimle birlikte Sakarya’dan Yalova’ya taşındık. Yalova’nın suyunun saçlarıma hiç yaramadığından bahsetmiştim. Mevsim geçişiyle beraber suyun sertliği yüzünden saçlarım inanılmaz sertleşti ve dökülmeye başladı. Duştan sonra karmakarışık olmuş saçlarımı açmak denediğim çeşitli ürünlere rağmen tam bir işkenceyken nihayet kullandığım iki ürün derdime çare oldu. Özellikle ince telli, dalgalı, kabarık, dolaşmaya müsait saçları olanlar; bu yazıda bahsedeceğim iki ürünün işinize çok yarayacağını düşünüyorum!

Tangle Teezer Düğüm Açıcı Tarak

Tangle Teezer taraklar başta bana da biraz gereksiz, abartılmış gelmişti ama saçıma en büyük yatırımı bu tarakla yaptım bence.

Her zaman saç fırçası kullanmaya çok özensem de saçlarım fırçalarla hiç anlaşamadı ve bugüne kadar hep geniş dişli klasik taraklardan kullandım (perma tarağı da denebilir). Watsons’tan bir alışverişimde hediye olarak verilen Elidor fırçayı ilk denediğimde beklediğimin aksine saçım çok daha rahat açılınca tarağı bir kenara fırlattım! Tangle Teezer’ı pahalı buluyorsanız, bir de bu fırçayı deneyebilirsiniz; ancak performans olarak Tangle Teezer’dan bir tık aşağıda olduğunu söylemeliyim.

tangle teezer düğüm açıcı tarak

Elidor taraktan memnun kalınca bir süredir aklımda olan Tangle Teezer’ın performansı her türlü daha iyidir diyerek almaya karar verdim. Trendyol’da da satışı vardı ancak 45 TL olarak en uygun fiyatı Kozmela sitesinde buldum. Saat 15.00’a kadar verilen siparişlerin aynı gün kargoda olacağını da okuyunca hemen siparişimi verdim.

tangle teezer düğüm açıcı tarak
tangle teezer düğüm açıcı tarak
tangle teezer düğüm açıcı tarak

Siparişim aynı gün kargoya verildi ve ertesi gün elimdeydi. Benim Tangle Teezer’ım orijinal seriden Plum Delicious rengi. Fotoğraflarda da görüldüğü gibi uzunlu kısalı, ince ve sık plastik dişleri var. Boyutu ve ergonomik tasarımıyla avuç içine tam oturuyor. İlk kullandığımda ince dişleri biraz sert geldi, beğenmedim gibi oldu ama sonrasında çok memnun kaldım. Saçımı uçlardan başlayıp tarıyorum ve çok rahat açılıyor, canım acımıyor ve en önemlisi tarama sırasındaki saç dökülmem ciddi oranda azaldı.

Uzun bir süre kullanacağımı düşününce fiyatının hakkını kesinlikle verdiğini düşünüyorum. İlerde kaybedersem ya da yıpranırsa kesinlikle tekrar alırım. Kozmela’nın sitesinde ürünü incelemek isteyenler için linki aşağıya bırakıyorum.


Pantene 3 Minute Miracle Saç Bakım Kremi

pantene 3 dakikada mucize saç kremi

Pantene’nin bu saç kremini almadan önce hakkında hep iyi yorumlar okumuştum zaten, benden de tam puan aldı. Daha önce Pantene ürünü kullanmadığımdan her ürünü böyle kokuyor mu bilmiyorum ama efsane güzel bir kokusu var! Duştan sonra da saçımda kalıyor, sürekli saçımı koklayıp duruyorum :)

Ben üzerinde de yazan gibi fındık kadar -belki bi tık daha fazla- miktarı avucuma döküp saçıma yediriyorum, 3 dk kadar saçımda bekletiyorum. Saçımı anında ipek gibi yumuşacık yapıyor, duştan sonra saçım kolayca açılıyor ve güzel şekil alıyor. Saçımda hiç ağırlık hissi yapmadı. Kokusundan zaten bahsettim. İçeriğinde silikon olduğu için uzun vadede bakım yapma vs. gibi bir durum söz konusu değil fakat kullandığım zamanlar benim saçımı adam ediyor. Bendeki çeşidi Güç ve Parlaklık; Onarıcı ve Koruyucu, Nem Terapisi gibi çeşitleri de var. Aralarında çok büyük bir fark olacağını sanmıyorum yine de hangisini uygun bulursanız ona bakın. Normalde 13 TL gibi çok uygun bir fiyatı var, ben indirim döneminde 10 TL’ye almıştım.

Bahsettiğim bu 2 ürün benim şu an favorilerimden. Sizin favori saç ürünleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram