Maybelline Total Temptation Maskara Yorumlarım

maybelline maskara

Pandemi sürecinden önce bir süre kirpik dökülmesi yaşadım ve her akşam pamukta üçer beşer kirpik görmeye başlayınca maskara kullanmaya ara verdim. Bu sürede kirpik dökülmem hayli azaldı ve günlük kullanım için de uygun olacak, hafif yapıda bir maskara arayışına girdim. Bu yazıda "tüy kadar hafif kirpikler" sloganı ile beni tavlayan ve çıktığı günden beri denemek istediğim Maybelline Total Temptation maskarayı inceleceğiz.

Maybelline Total Temptation Maskara, hindistan cevizi özü içeriyor -ve tabii hindistan cevizi kokuyor! Kirpikleri ağırlaştırmadan yoğun hacim vermeyi vaat ediyor.

Kıl fırçaya sahip Maybelline Total Temptation Maskara, nude tonlarındaki ambalajı ile bence hayli ilgi çekici bir ambalaja sahip. Parfüm içermesine rağmen hindistan cevizi kokusu kötü ya da beni rahatsız edecek seviyede değil - L'Oreal Paris Paradise Kahverengi Maskara'nın vanilya kokusundan nefret etmiştim mesela. Gün içinde kokusu burnuma gelmedi ve gözlerimde yanmaya sebep olmadı.

Maskaranın benim orta sıklıkta, açık renk ve düz kirpiklerimdeki uzatma, kıvırma ve hacim etkisi 4/5 oldu. Kirpiklerimi birbirine yapıştırmıyor, kontrollü olarak üst üste birkaç kat sürebiliyorum. Verdiği siyahlık başarılı, temizlenmesi zahmetsiz. Gün içerisinde hiçbir şekilde kirpiklerimde ağırlık yapmayarak hafif kirpikler vaadini de bence yerine getiriyor. Benim için bu özellikleri günlük kullanım için hayli yeterli olsa da olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey; maskarayı sadece üst kirpiklerime sürmeme rağmen ıslak yapıda bir maskara olduğundan uyguladıktan 5 dk sonra ve bazen gün içerisinde göz altlarıma bulaşmış halde buluyorum. Daha önce hiçbir maskarada böyle bulaşma/dökülme sorunu kolay kolay yaşamadığım için gün içerisinde sık sık göz altlarımı kontrol etme zorunluluğu pek hoşuma gitmedi.

Maybelline Total Temptation maskarayı çabuk kurumadığı için uzunca bir süre kullanabildim. Kurumaya başladığında da çay demi yöntemiyle ömrünü 1,5 ay kadar daha uzatabildim, hala da kullanabiliyorum. Yukarıda bahsettiğim tüm olumlu özellikleri sebebiyle dökülme problemini göz ardı edebilirim ve günlük kullanım için çok sevdiğim bir maskara olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Maskaradan yüksek performans ve dramatik etki bekleyenlerdenseniz sizin için performansı muhtemelen "eh işte" seviyesinde olacaktır :)

Maybelline Total Temptation maskarayı kullandıysanız yorumlarınızı aşağıya bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram