Alışveriş #15


Eylül ve Ekim aylarında yaptığım birkaç alışverişi derlediğim yeni alışveriş yazısından herkese merhaba!

Alışverişler K-Beauty ve Mac ağırlıklı oldu, zaten özellikle makyaj ürünü olarak drugstore mağazalarından gereksiz hiçbir şey almıyorum artık. Makyaj çekmecemi gerçekten sevdiğim ürünlerden ve bir tane olsun iyi olsun mantığıyla küçültmeye çalışıyorum. Aşağıda bahsedeceğim Mac Studio Fix alışverişim gibi çok cazip bir kampanya olmadıkça da aldıklarımı tepe tepe kullanıp bitirmeden yenilerini almayacağım. Bu yazıdaki ürünlerin tamamı uzun zamandır almayı düşündüğüm, gerçekten istediğim ürünler. Bu sebeple çok sevdiğim bir alışveriş yazısı sizleri bekliyor!

missha alışveriş

Missha Scalp Therapy Shampoo (49,90₺)

Uzun zamandır içime sinen, işte bu dediğim şampuanı bulamadım. Mevsim geçişinin de etkisiyle saç dökülmem artıp saçımda küçük bir bölgede seboreik dermatit olduğunu düşündüğüm problem çıkınca yeni arayışlara girdim ve Missha'nın sitesinde vaatleri güzel olan bu şampuanı %50 indirime girmiş görünce satın aldım. Sitede satın alma kısmında bir süre problem yaşadım ama Missha müşteri hizmetleri gerçekten çok ilgili ve yardımcılar, bunu birkaç kez daha deneyimlemiştim. Bu alışverişimde tester konusunda da fotoğrafta göreceğiniz üzere cömert davranmışlar. Şimdilik şampuandan memnun gibiyim, almayı düşünürseniz hala %50 indirimde.

mac allık

Mac Glow Play Blush So Natural (169₺)

Sevgili @larcencielblog Başak Hanımcığımın IGTV videosunda gördüğümden beri aklımdan çıkmayan Mac Glow Play Blush allıklardan So Natural rengini %15 indirim kodumla Mac'in kendi sitesinden satın aldım. İlk kez alışveriş yapacaklar için uyarayım; Mac'in sitesinden alışveriş yapmak bir eziyet. İlk verdiğim siparişte ödeme alınmasına rağmen sipariş gözükmedi ve müşteri temsilcisiyle görüşüp iki kez sipariş vermek durumunda kaldım. İlk siparişim için oluşturulan iade neyse ki 1 hafta sonra hesabıma geçti. Allık hakkındaki yorumlarımı inceleme yazısına saklayayım ama benim için parasını sonuna kadar hak ediyor. 

Fix+ Magic Radiant ve In Extreme Dimension 3D Black Lash maskaranın deneme boyları alışverişimde hediye olarak geldi.

Ecotools Sheer Finish Blush Brush (30,75₺)

Yine Başak Hanım'ın önerisiyle Ecotools'un bu fırçasını Trendyol'dan aldım. Mac Glow Play Blush ile muhteşem bir ikili oldular.

mac sultry move ruj

Mac Studio Fix Concealer NC25 (125₺)

Mac'in Studio Fix ürünlerinden yapılan alışverişe Powder Kiss ruj hediye kampanyasını duyunca ve bu rujlardan biri Sultry Move olunca soluğu Mac mağazasında aldım. Mağaza danışmanının önerisiyle concealer için NC25 rengini satın aldım ama bir tık koyu gelecek gibi hissediyorum, umarım yanılırım. Hediye olarak da Powder Kiss rujlardan tabii ki Sultry Move'u seçtim :)

Yine danışmanın önerisiyle Studio Fix fondötenin NC16 renginin de testerını aldım. 

manyo galactomy niacin essence

Jumiso All Day Vitamin Brightening & Balancing Serum (148₺)
Manyo Galactomy Niacin Essence 12 ml (54,90₺)

Testerlarını deneyip çok beğendiğim Jumiso All Day Vitamin Brightening & Balancing Serum stoklara girince Korendy'nin internet sitesinden bu ay satın aldım. Yanına da hem yedeklemek hem de kargonun ücretsiz olması amacıyla çok sevdiğim Manyo Galactomy Niacin Essence'ı ekledim. Yalnız ben aldıktan birkaç gün sonra Jumiso serum Trendyol'da kargo bedava olarak 129₺'ye kadar düştü (satıcı yine Korendy), almayı düşünüyorsanız Trendyol'a da bakmanızı öneririm. Alışverişimde seçtiğim testerlar:

🔹 Manyo Galactomy Niacin Essence 2.0
🔹 Manyo Galactomy Clearskin Toner
🔹 Klairs Soft Airy UV Essence SPF50+
🔹 Klairs Fundamental Eye Awakening Gel
🔹 Klairs Gentle Black Deep Cleansing Oil

nascita kapatıcı fırçası 136

Nascita Kapatıcı Fırçası 136 (28₺)
Nascita Ocean Tampon Fondöten Fırçası 218 (37₺)

Nascita'nın çok övülen 136 nolu kapatıcı fırçasını Amazon'dan, Ocean serisinden 218 nolu fondöten fırçasını ise Nascita'nın kendi sitesinden satın aldım. Amazon'dan aldığım ertesi gün sorunsuzca elime ulaşırken Nascita'nın kendi sitesinden aldığım fırça birkaç gün sonra ezilmiş bir karton kutuda, ambalajı yırtılmış ve ağzı açılmış şekilde elime ulaştı. Instagram hesabımda detaylıca paylaşmıştım, burada uzun uzun yazmayacağım; sonuç olarak fırçada bir sorun olmadığı için iade etmedim, birkaç gün ambalajında bekletip sonra güzelce yıkadım, kullanmayı bekliyorum.

Son iki ayda yaptığım kozmetik alışverişleri bunlardı. İçlerinde merak ettikleriniz, almayı düşündükleriniz varsa yorumlarda buluşalım!

1 yorum:

  1. Mac Sultry Move 'u umarım sen de benim gibi çok seversin :) Çok güzel ürünler almışsın, hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil

Instagram