Bitenler #18


Geçtiğimiz ay elimde uzun süredir sürünen birkaç ürünü nihayet bitirdim ve testerlarla birlikte az ama öz bir Bitenler yazısı hazırladım, umarım keyifle okursunuz.

Gri renkteki ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.


Urban Care Biotin & Caffeine Dökülme Karşıtı Sprey Tonik: İkinci şişesini bitirdiğim bu toniğin son şişesini çok düzensiz kullandığım için pek etkisini göremedim. Aslında etki anlamında beğendiğim bir ürün olsa da duştan sonra saç derisine bu tarz ürün kullanmayı sevmediğimden tekrar almayacağım.

bioderma sensibio h2o micellar su

Bioderma Sensibio H2O Micellar Su: Bu micellar suyu bilmeyen kimse olmadığından uzun uzun anlatmayacağım. Göz makyajım için severek kullandım, elimde başka micellar sular olduğundan tekrar almıyorum.

Heimish All Clean Green Foam: En sevdiğim, güzel köpüren, nazik ve güzel temizleyen canım temizleyicim. Bayağı bereketliydi, çok uzun süre kullandım. Bitmeden yedeklemiştim.

pixi glow tonik

Pixi Glow Tonik: 100 ml'lik bu boyunu geçen kış ve bu Eylül ayında kullanarak bitirdim. Etkilerini sevmiştim fakat içeriğinde parfüm ve renk maddeleri olduğu için tekrar almayacağım. Alternatifini ve hatta daha iyisini de buldum zaten.

Manyo Galactomy Niacin Essence: Bir önceki bitenler yazımda bahsetmiştim, bu fotoğrafa yanlışlıkla dahil olmuş kendisi :) Ürün başlığına tıklayarak tazecik inceleme yazısını okuyabilirsiniz.

maybelline brow precise fiber filler kaş maskarası

Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası: İçerisinde mikro kıllar bulunan bu renkli kaş maskarasını bir yılı aşkın süredir kullanıyorum. Artık bitmek üzere olduğundan kendisiyle vedalaştım. Çok pratik ve güzel performanslı bir üründü ama maalesef artık üretilmiyor :(

NYX Dewy Finish Setting Spray: Dewy etki konusunda emin değilim fakat toz ürünlerin ciltle daha iyi bütünleşmesini sağlıyor ve makyajın kalıcılığını arttırma performansını da beğendim. Birazcık alkol kokusu var. Deneme amacıyla aldığım seyahat boyu çabuk bitti ama çantada taşımak için de çok pratikti. Şu an Bare With Me serisindeki makyaj spreyini kullanıyorum, tekrar alırsam büyük boyunu tercih ederim.

i'm from ginseng serum

Jumiso All Day Vitamin Balancing & Brightening Serum Tester x3: 3 testerı sadece sabahları olmak üzere yaklaşık 10 gün kadar kullanabildim. Ciltte yapış yapış his bırakmayan, çabuk emilen hafif ve güzel bir serumdu. C vitaminine giriş gibi sanki. Ben beğendim ve bu ay tam boyunu satın aldım.

A'pieu Deep Clean Moist Foam Cleanser Tester x2: Her bir testerı 2 akşam kullanarak bitirdim. Köpürmesi çok yoğun ve hiç beklemediğim şekilde cildimi germeden gıcır gıcır temizledi. Kendi temizleyicimden çok memnunum ama indirimlerde de çok uygun fiyata düşmesi cezbetmiyor değil...

A'Pieu Pure Block Natural Daily Sun Cream Tester: Tek kullanımda performansını anlamam mümkün değil fakat yapısını, kokusunu beğendim. Hem tek başına hem de makyaj altında  rahat kullanılır diye düşünüyorum. Güneş kremim bittiğinde belki tam boyunu alabilirim.

I'm From Ginseng Serum Tester: Korendy siparişimde çok merak ettiğim için tester olarak seçmiştim, iki akşam kullandım. Performansını bir testerla anlayamadım tabii ki ama ciltte yapış yapış his bırakmaması ve emilimi güzeldi. Ama o baharat tarzı kokusu çook kötüydü. Kokusundan en rahatsız olduğum cilt bakımı ürünü olabilir.

Geçtiğimiz ayın biten ürünleri böyleydi. İçlerinde merak ettiğiniz, almayı düşündüğünüz ürünler var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram