Pixi Glow Tonik Yorumlarım

pixi glow tonic

Asitler, cildimdeki etkilerini net olarak gördükten sonra kış dönemi için mutlaka rutinimde bulundurduğum ve bulundurmaya da devam edeceğim ürünlerden oldular. Asitli tonikler içerisinde en ünlü olanlardan biri de şüphesiz Pixi Glow Tonik. Bu ürün bir süredir benim de istek listemdeydi ve okuduğum yabancı blog yorumlarından sonra geçtiğimiz senenin son aylarında denemeye karar verdim.

Ürün 30 ml, 100 ml ve 200 ml olarak satılıyor. Haftada max. 2-3 gün kullanılabilecek bir ürün olduğu için ben 100 ml'lik boyunu sipariş ettim.

Şeffaf, plastik bir şişede gelen toniğin kapağı çevirerek açılıyor. Sıkı bir şekilde kapatılabildiği için seyahatlerde akma, dökülme gibi bir durum yaşamadım. Şişenin ağzından istenilen kadar ürünü pamuğa dökebiliyorsunuz, fazla fazla akıtmıyor. Ambalajı bence şık ve albenili.


Ürünün arkasında içerik listesi bulunuyor. %5 oranında Glikolik Asit içeren bu tonik aynı zamanda Aloe Vera, Gliserin, Cadı Fındığı Ekstresi, At Kestanesi Ekstresi ve Üre içeriyor. İçeriğinin son sıralarında da maalesef parfüm ve renk pigmenti bulunuyor. Cadı Fındığı Ekstresi hassas ciltler için irite edebilen bir içerikken parfüm de eklemelerine gerek yoktu bence. Kokusu da tıpkı tütün kolonyası gibi. Beni rahatsız etmedi fakat birçok kişi hoşlanmayacaktır.


Ben akşam cilt bakım rutinimde yüzümü çift aşamalı temizledikten sonra bir pamuğa bu tonikten yeteri kadar damlatıp tampon hareketlerle tüm yüzüme, boynuma ve dekolte bölgeme uyguluyorum. Cildimde hafif bir karıncalanma hissetsem de kısa zamanda geçiyor ve kızarıklık yaratmıyor. 15-20 dakika ürünün cildim tarafından iyice emilmesini bekledikten sonra diğer adımlara devam ediyorum.

Asitli ürünler cildin ölü tabakasını fark ettirmeden soyduğu için cilt güneşe karşı daha hassaslaşıyor. Bu yüzden kullanırken güneş kremi kullanmayı ihmal etmeyin. Ben yaz kış dışarı çıkarken güneş kremi kullandığım için lekelenme gibi bir durum yaşamadım.

Pixi Glow Tonik'in bendeki etkileri; cildimdeki ölü derileri yok ederek cildimi pürüzsüzleştirmesi (böylece bb krem, fondöten vs. cildimle çok daha güzel bütünleşiyor), sivilce çıkmasını bir derece önlemesi ve cildime ışıltı vermesi oldu. Kırmızı sivilce lekelerini hafifletme gibi bir etkisini göremedim ve bu anlamda biraz hayal kırıklığı oldu. Bunların dışında asitli tonik olarak benim için amacını yerine getirse de parfüm ve renklendirici gibi gereksiz içerikleriyle tekrar almayı düşünmediğim fakat merakımı giderdiğim için de memnun olduğum bir ürün oldu. 


Ülkemizde Sephoralarda satılan Pixi Glow Tonik'i ben güvendiğim bir instagram hesabından (@igotit_letstry) yaklaşık 50 TL daha uyguna satın almıştım. Aklınızda olsun.

Sevgiler.

5 yorum:

  1. Koku noktasında ters düştü bana ama Pixi ürünlerini severim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pixi ürünlerine benim de sempatim var ^_^ Bu ürünün de bence en büyük eksisi gereksiz parfüm eklemeleri, yoksa kısa zamanda etkisini gösteren güzel bir asidik tonik bence. Parfüm ve renk içerikleriyle yazık etmişler.

      Sil
  2. Bu ürün benim de uzun zamandır istek listemde, yaşım otuza merdiven dayamışken bir yandan almak istiyorum ama aynı zamanda hassas cildimin verebileceği tepkilerden de çekiyorum. Güzelce açıkladığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimde büyük bir hassasiyete sebep olmadı ama uzun vadede cilt bariyerine zarar verebileceğini düşünüyorum parfüm ve renk maddesi içerikleri yüzünden. O bakımdan riske atmamak faydalı olabilir ama yine de albenisi olan bir ürün, istek listesine ister istemez giriyor :)) Yorumun için ben teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Ben kullandığımda cildimde neredeyse hiç fark yaratmamıştı; o anlamda ne yaptığını asla anlamadığım bir ürün oldu :) Zaten retinoid içerikli ürünlerden sonra asitli ürünler çok anlamlı gelmemeye başladı; ama cildin tolere edebilmesi lazım tabii ki :) senin fayda görmene ise çok sevindim! Umarım Jumiso çok daha fazla işine yarar! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Instagram