Bitenler #16


Uzun bir aradan sonra yeni bir bitenler yazısıyla merhaba!

Yazıda bahsettiğim ürünlerin çoğu Haziran ayında bittiğinden bu yazının aslında Temmuz ayında burada olmasını planlamıştım. Ne yazık ki iki aydır buralara pek uğramadığımdan anca paylaşabiliyorum. Yazıda bahsi geçen ürünlerle ilgili nihai yorumlarımı umarım keyifle okursunuz.

Detaylı yazıları için ürün başlıklarına tıklamayı unutmayın.

la roche posay anthelios ultra

La Roche Posay Anthelios Ultra SPF50+ Güneş Kremi: Bu zamana kadar kullandıklarım içerisinde içerik olarak en temiz güneş kremiydi diyebilirim. Endokrin bozucu olarak gösterilen kimyasal filtreler yerine yeni nesil kimyasal filtreler içeriyor. Kolayca dağılıyor ve beyazlık bırakmıyor fakat yapısı karma/yağlı ciltler için biraz ağır gelebilir. Ben güneş kremini sabahları nemlendirici olarak da kullandığım için bu amacı rahatlıkla karşılıyordu ama cildimde yağlı bir görünüme sebep olması (üzerine makyaj yaptığımda sorun olmuyordu ama tek başına kullanmaktan hoşlanmıyordum) ve yapısı sebebiyle yaz aylarında farklı bir güneş kremine geçme ihtiyacı hissettim ve bir süre tekrar almayacağım. Yine de içeriği sebebiyle benim için güvenli liman olacak.

La Roche Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Krem: Bir önceki bitenler yazımda bahsettiğim gibi deneme boyunu kullanıp yapısını çok sevmiş, hemen eczaneden tam boyunu almıştım. Verdiği nem benim karma cildim için yeterliydi. Dermatoloğun verdiği ilaç statüsündeki bir krem sebebiyle yüzümün yandığı bir dönemde, sadece bu krem ve A'Pieu Madecassoside Ampoule ile birkaç günde cildim toparlandı. Cilt bariyerini onarma konusunda bence gerçekten başarılı. Nemlendirici konusunda daha fazla arayışlara girmeden bu ürünle devam etmek istiyorum, yenisini de aldım hatta.

Yves Rocher Kar Tanesi El Kremi: Kokusu, yapış yapış yapmadan güzel nem vermesi başarılıydı. Yves Rocher'nin yılbaşı koleksiyonlarını çok beğeniyorum zaten, önümüzdeki yılbaşı döneminde de takipte olacağım.

isana duş jeli

L'Oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem: Kendisinden inceleme yazımda detaylıca bahsetmiştim. Duştan sonra nemli saçıma, sabahları kuru saçıma uyguluyorum. Sıfır ağırlık, yumuşacık ve elektriklenmesi gitmiş saçlar... Yedeğini açtım bile. 

Isana Beach Happy Duş Jeli: Isana duş jellerini çok seviyorum fakat tatil kokusu umarak aldığım bu duş jelinin kokusunu da, yapısını da beğenmedim. Cildimi kuruttu diyemem ama hiç nem hissettirmedi. Zaten sınırlı üretimdi, bitti ve vedalaştık.

absolute new york tekli far desert bloom

Absolute New York Tekli Göz Farı Desert Rose: Gratislerde satıldığı zamanlar Absolute New York tekli farlarını hem yapı hem de renk olarak çok beğeniyordum. Desert Rose da hem göz makyajında transfer rengi olarak kullanılabilecek, hem de tek başına doğal ve hoş bir görünüm veren bir renkti. Çok severek kullandım ama zaten dibini de görmüşken artık sıkıldığımı fark edip çöpe yolluyorum.

Golden Rose Velvet Matte Ruj 16: Favori sonbahar-kış rujum. Dudaklarımı biraz kurutsa da çok severek ve kendime çok yakıştırarak tüm sonbahar ve kış boyunca kullandım, bitirdim. Aslında tekrar almayı düşünüyordum ama Mac'in güzel bir kampanyasıyla benzer tondaki Taupe rengini satın aldım. Güzel bir indirimde denk gelirsem yine alırım ama.

Sensodyne Tam Koruma + Beyazlatıcı Diş Macunu çoğu bitenler yazımda gördüğünüz, özellikle olmasa da denk geldikçe aldığım ürünlerden.

Bir sonraki yazıda görüşene kadar bu biten ürünlerden merak ettikleriniz varsa yorumlarda buluşalım!

4 yorum:

  1. Güneş kremini merak ediyorum ilk fırsatta deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koruma ve içerik anlamında gerçekten başarılı, umarım seversin 🌸

      Sil
  2. LRP'nin ürünlerini ben de beğeniyorum; özellikle Toleriane serisi bence çok başarılı! Nemlendiricisi de radarımdaydı, inceleyeceğim. Yıkama kremi (caring wash) ise favori yüz temizleyicim. Yenilerini güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleyicisini merak etsem de bir türlü deneyemedim ama nemlendiricisini mutlaka denemenizi öneririm Başak Hanım'cım. Çook teşekkürler, sevgiler 🌸

      Sil

Instagram