Mac Alışverişim 💄


Temmuz ayı sonunda Mac, Dünya Ruj Günü'ne özel 2 ruj alımına sepette %50 indirim şeklinde süper bir kampanya yaptı. Ağustos ayındaki doğum günümde kendime hediye olarak Mac ruj almayı düşündüğümden kampanyadan haberdar olur olmaz soluğu Mac online sitesinde aldım ve en çok merak ettiklerimden 2 ruju kapıverdim. Yetmedi, akşam Taner'e de doğum günüm sebebiyle 2 ruj daha aldırdım :) Makyaj koleksiyonumdaki 2 yılı aşmış ve aşırı sevmediğim rujları ayıklayıp elimde 3 tane ruj bırakmışken yeni Mac rujlarımla minimal ve az parçalı bir makyaj çekmecesi oluşturmayı planlıyorum.

Bu yazıda da aldığım Mac rujlardan kısaca bahsedip fiyatları ve swachlarıyla birlikte paylaşacağım.

mac ruj



💄 Mac Taupe Ruj: Geçen kış neredeyse her gün çok severek kullanıp bitirdiğim Golden Rose Velvet Matte 16 ruj yerine tam bir sonbahar/kış ruju olan mat seriden Taupe rengini satın aldım. Golden Rose Taupe'a muadil gösteriliyor fakat Golden Rose'da gül kurusu, Taupe'da kahverengi daha baskın diyebilirim. Yine de bu sonbahar ve kış aylarında elimden düşürmeyeceğim.

💄 Mac Powder Kiss Devoted To Chili Ruj: Mac'in çıktığından beri gözümün kaldığı bu seriden Devoted To Chili rengini seçtim. Devoted To Chili benim tam sevdiğim kiremit kırmızı tonlarında ama pigmentinin az oluşu sebebiyle günlük olarak da çok rahat kullanılabilecek bir renk. Powder Kiss serisinin şekerli kokusu, yok gibi yapısı, duruşu zaten efsane, sadece kalıcılığı biraz az gibi geldi ama bu yapının hatırına sorun etmeyeceğim.

İki ruj ayrı ayrı 109 ve 119 TL iken kampanya ile ikisini 114 TL'ye satın almış oldum. Aşağıdakiler de aynı şekilde 114 TL'ye geldi.

💄 Mac Powder Kiss Mull It Over Ruj: Serinin en beğenilen renklerinden Mull It Over, şeftali tonlarında pembe zarif rengiyle tam bir yaz ruju! Aldıklarım içerisinde favorilerimden oldu.

💄 Mac Twig Ruj: Biraz muallakta kalarak aldığım Twig bende biraz morumsu durdu ve soğuk, leylak tonları barındıran rujları kendime hiç yakıştırmam :( Aslında sonbahar/kış aylarına çok yakışacak günlük, güzel bir ruj, ayrıca satin yapıda. Ben evde özensiz bir şekilde denediğim için yine de kesin hüküm vermeyip sonbaharda kullanacağım, zamanla gözüm alışırsa sevebilirim :)

Soldan sağa: Twig - Taupe - Mull It Over - Devoted To Chili

mac ruj swatch

Kampanya ve doğru seçimlerimle beni mutlu eden bir doğum günü alışverişi oldu. İçlerinden favoriniz ya da bana mutlaka bak dediğiniz favori Mac rujunuz hangisi? Yorumlara bekliyorum.

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aa süper, benim de favorilerimden olacak gibi :)

      Sil
  2. Aldıklarının renkleri çook güzel! Ben şimdiye kadar hiçbirini kullanmadım ama şu görselde beğenmedim diyebileceğim bir ton yok. Bence Twig de çok mor durmamış burda, sanırım sonbaharda hafif smokey göz makyajı eşliğinde daha çok seveceksin ^_^ ben de tabii ki bu kampanyadan yararlandım ve mat seriden Lady Danger ile Love Me serisinden Tres Blasé renklerini aldım. Lady Danger aşırı iddialı bir ruj, herkese öneremiyorum o nedenle ama Tres Blasé çok tatlı, nemli yapıda, pembe-somon bir nude ve açık tenli herkese çok yakışır diye düşünüyorum :) Ayrıca, "elimde 3 ruj kaldı" kısmına çok özendim; bir vedalaşabilsem rujlarımla :)))) güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca, doğum günün de kutlu olsun :)))

      Sil
    2. Başak Hanım'cım öncelikle çok teşekkür ederim ^_^ Twig gibi tonlara pek alışkın olmadığım için bana tuhaf geldi ama dediğiniz gibi sonbaharda alışırım diye umuyorum :) Lady Danger'ı sizde çook beğendim ama ben kiremit tonlarına yakın kırmızıları kendime daha çok yakıştırdığım için kendime düşünemedim :) Ama en çok sizde gördüğüm Sultry Move'da aklım kaldı, o da listemde. Aşırı büyük makyaj koleksiyonum olmasa da fazlalıklar gözüme batmaya başlamıştı, 2 yıldan fazladır elimde olan rujları attım, bazılarını anneme verdim, Mac alışverişimi de hesaba katarak 3 tane vazgeçemeyeceğim ruj bıraktım. Kafam rahatladı :))) Çok sevgiler 🌸

      Sil
  3. hepsi ayrı güzel mull it over bende de var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mull It Over favorilerimden oldu, gerçekten rengi çok hoş!

      Sil
  4. Çok güzel bir alışveriş olmuş! Beni MAC 'te sonbahar/kış favorilerim creme in your coffee ve retro. Powder kiss serisinden ise sultry move <3 Twig denediğimde bana da yakışmayan rujlardan olmuştu nedense... Devoted to chili 'de ise aklım kaldı swatchını görünce! Hepsini mutlu mutlu kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilerin için çook teşekkürler, ikisine de bakacağım şimdi. Twig konusunda yalnız değilmişim, tam hakkıyla kullanmadım belki sonbaharda gözüm alışır severim diye umuyorum. Devoted To Chili gerçekten günlük bile rahatlıkla kullanılabilecek harika bir renk. Sultry Move'da da benim aklım kaldı, indirimde takipte olacağım :)

      Sil

Instagram