Denebunu Mayıs '18 Kutusu

denebunu

Herkese merhaba!

Denebunu oluşumundan Denebunu Şubat '18 Kutusu yazımda bahsetmiştim, merak edenler buradan okuyabilirler. Nisan ayında bir kutu daha geldi ancak o zaman yoğunluktan içeriğini burada paylaşamamıştım. Denebunu Mayıs Kutusu elime yeni ulaşmışken ayın son gününü kaçırmadan bu ayki kutu içeriğinden bahsetmek istiyorum :)

denebunu mayıs kutusu içerik

Öncelikle kutunun enerjik renkleriyle yeni yaz tasarımını çok beğendim! Bu ayki kutuda Perwoll Geliştirilmiş Yenileme Etkisi Renk&Doku (90 ml), Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti (3 Gündüz, 1 Gece ve 2 adet günlük ped), Eti Form Çok Tahıllı Çıtır Çubuk ve ikisi de merak ettiğim ürünler olan 2 adet Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem (10 ml) ile La Roche Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi (3 ml) bulunuyor.

denebunu mayıs kutusu içerik

denebunu mayıs kutusu içerik

denebunu mayıs kutusu içerik

Özellikle Loreal Paris Elseve Mucizevi Saç Güzelleştirici Kremi ve La Roche Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi'ni en kısa zamanda deneyip ilk izlenimlerimi Bitenler yazılarımda paylaşacağım!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Sevgiler ♥

5 yorum:

  1. bu kutular herkese başka geliyor sanki yanlış mı biliyorum yoksa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutunun dışı aynı ancak içeriği farklı olabiliyor :)

      Sil
  2. Prebiyotikli kremler çok revaçta bu ara, ben de Vichy'ninkini kullanıyorum biliyorsun. Ama LRP'ninkini de çok merak ettim çünkü genel olarak nemlendiricilerini seviyorum. Bu krem hakkındaki yorumlarını bekliyor olacağım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce LRP'nin nemlendiricilerini kullanmamıştım, ben de oldukça merak ediyorum yorumlarımı mutlaka paylaşacağım :) Sevgiler ♥

      Sil
  3. Aynı kutudan çıkmış ikimize de ♥ Ben eti form ve loreal elseve kremine bayıldım! :) Seninde yorumlarını merakla bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil

Instagram