Nuxe Creme Fraiche De Beaute Nemlendirici Krem Yorumlarım

nuxe creme fraiche de beaute nemlendirici krem

Merhaba!

Nuxe Fransız dermokozmetik markalardan biri. Bir süre önce nemlendirici krem arayışındayken Trendyol'da Nuxe'ün 30 ml'lik bu 24 saat nemlendirici ve yatıştırıcı kremini görüp denemek istedim ve yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Cildimdeki etkilerini yeterince gözlemlediğimden Nuxe Creme Fraiche De Beaute yorumlarımı da artık paylaşmak istedim.

Nuxe Creme Fraiche De Beaute nemlendirici kremin bendeki çeşidi normal ve hassas ciltler için 24 saat etkili olanı. Sitesinde %95,4 doğal bileşenler içerdiği yazıyor. Başlıca doğal aktif maddeleri bitki sütleri, High-Tech Yosun Özütü, Beyaz Badem ve Portakal Çiçekleri, Allantoin olarak belirtilmiş. Tüpü açıp kremi ilk sürdüğümde aşırı yoğun parfüm kokusu beni rahatsız etti. Şimdilerde alışmış olsam da (hatta itiraf edeyim hoşuma gidiyor) yoğun parfüm kokusundan rahatsız olanlar mutlaka olacaktır.

        nuxe creme fraiche de beaute nemlendirici kremnuxe creme fraiche de beaute nemlendirici krem

Kremin yapısı losyon kıvamında değil, biraz daha katı kıvamlı ama ciltte kolayca yayılıp anında bütünleşiyor. Bu yapısı hoşuma gitti. Özellikle bu kremi ilk kullanmaya başladığımda cildim başa çıkamadığım şekilde aşırı kuru ve pul pul dökülüyordu. Şu an cildimdeki aşırı kuruluk gitti. Bunun için başka ürünler de kullandım ama bu kremin de oldukça etkili olduğunu düşünüyorum. Verdiği nem, cildi yatıştırması gerçekten güzel. Sürüldüğünde yağlı bir görüntü kesinlikle olmuyor; donukluğu ve gerginliği gitmiş sağlıklı bir cilt bırakıyor. Sıcakların başladığı şu günlerde cildimdeki kuruluk daha normal seviyeye inince biraz daha az miktarda kullanmaya başladım. Belki yazın daha hafif bir kreme geçebilirim.

Nuxe'ün kendi sitesine ve dermokozmetik alışveriş sitelerine baktığımda ben bu kremin aynısını bulamıyorum. 48 saat yoğun nemlendirici olarak, normal ve çok kuru ciltler için 2 çeşidi bulunuyor. Ben özellikle normal ve hassas ciltler için olanı tercih etmiştim. Bu çeşidi piyasadan kalktı, Trendyol da elinde kalanları mı satıyor ya da yalnızca setlerin içinde mi satılıyor anlamadım. Bu konuda bilgisi olanlar beni aydınlatırsa çok sevinirim :)

Ben Nuxe Creme Fraiche De Beaute nemlendirici kremi Trendyol'dan 30 TL gibi bir fiyata almıştım. Trendyol ve dermokozmetik sitelerde içerisinde bu krem ve meşhur kuru yağ Nuxe Huile Prodigieuse bulunan kofreler de satılıyor. Kremim bittikten sonra böyle bir set almak da mantıklı olabilir.

Sevgiler ♥



6 yorum:

  1. Başlığı okuyunca aklıma ilk gelen kremin kokusu oldu; adeta unutamamışım -ki bendeki Light ve güya parfümsüz çeşidiydi :) Bu arada, belki gerçekten kofreyle birlikte satılan bir çeşit/ambalaj söz konusu olabilir. Trendyol'a özel seriler getirebiliyor bazı markalar. Sevgiler Fulya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kokusu pek unutulacak cinsten değil :)) Muhtemelen dediğiniz gibi kofreyle satılan çeşittir, öyleyse kofreyle birlikte almak da mantıklı geliyor. Sevgiler!

      Sil
  2. nuxe'u genel olarak pek pahalı bulduğum için sadece o ışıltılı vücut yağını alıyorum yaz aylarında kullanmak için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet, özellikle kremlerinin fiyatları pek uygun değil maalesef ama bu tarz setleri uygun fiyata yakalanabiliyor :)

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor, özellikle kışın çok kuruluk çekebiliyorum ben de aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz için daha hafif yapıda kremler tercih edilebilir ama ben bu kış çok memnun kalarak kullandım, siz de sevebilirsiniz :)

      Sil

Instagram