Maybelline Color Sensational Matte 987 Smoky Rose Ruj Yorumlarım

maybelline color sensational matte 987 smoky rose ruj

Merhaba!

Ruj, makyajlarımda vazgeçemediğim ürünlerden biri olmasına rağmen yazılarını yazmayı hep ertelediğim kozmetik ürünü aynı zamanda. Renkleri tarif etmekte pek başarılı sayılmasam da yine de daha fazla ertelemeden bugün Mac Mehr ruja muadil olarak gösterilen, birini bitirip ikincisine geçtiğim Maybelline Color Sensational Matte 987 Smoky Rose ruj yorumlarımı paylaşacağım.

maybelline color sensational matte 987 smoky rose ruj
maybelline color sensational matte 987 smoky rose ruj

Maybelline Color Sensational Matte serisinin ambalajı mat mavi-gri renkte (mat olmayanların kapakları kırmızı renk). Çantada kapağı açılmadan taşınabiliyor. Rujların kokuları da harika.

Dudaklarım çok çabuk kuruyup çatladığı için dudağı kurutan rujları kullanmaktan kaçınıyorum. Maybelline Color Sensational Matte serisi mat olmasına rağmen yumuşacık bir sürüme sahip. Dudakta kremsi bir şekilde kolayca kayıyor ve tek katta tam örtücülük sağlayıp rengini mükemmel bir biçimde veriyor. Mat bir bitişi olsa da dudaklar kesinlikle kuru kuru görünmüyor. Bu arada ben bütün rujlarda altına mutlaka lip balm uyguluyorum.

Yumuşacık sürümüne rağmen kalıcılığı ortanın üstünde diyebilirim. Yemek de yesem tüm gün dudağımda kalıyor, yalnızca orta kısımlarında yoğunluğu hafif azalıyor. Ben iş çıkışı bir yerlere gideceksem öğlen tazeliyorum, eve geleceksem tazelemiyorum :)

Gelelim rengine 🙈 Benim renksiz dudaklarımda rengini tam aynı şekilde veriyor, ismi gibi pembe-gül kurusu renginde bir duruşu var. Özellikle bahar ve yaz aylarına bu renk rujları çok yakıştırıyorum ve kibar buluyorum. İster gündüz ister gece, her makyaja uyacak çok kullanışlı bir renk ayrıca.

maybelline color sensational matte 987 smoky rose ruj

Maybelline Color Sensational serisini yapıları itibariyle çok seviyorum ve Matte serisinden Smoky Rose da iyi ki keşfettim dediğim rujlardan biri. Tüm kozmetik mağazalarda bulabileceğiniz rujun fiyatı 25 TL. Sizin bu seriden favori rujunuz hangisi?

Sevgiler ♥




15 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş, malesef pek mat ruj kullanamıyorum ama bu renge bakabilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı çok kuru değil, altına da bir lip balm kullanınca kuru durmuyor :)

      Sil
  2. Mehr çok beğendiğim bir ruj ama Mac’in matlarının yapılarını hiç sevmiyorum. Smoky rose aklımda olsun, Gratise girdiğim bir ara bakayım☺️
    Güle güle kullan, sevgiler...💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rujun yapısını ben beğeniyorum dudağımı kurutmuyor, sevebilirsiniz bence:) Teşekkür ederiim sevgiler ♥

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş 💜💜

    YanıtlaSil
  4. Ben bu ruju çok heves ederek aldım; ama, bende daha canlı bir pembe gibi durdu. Bir türlü istediğim rengi vermedi. Blog yazımda da var, baya pembe duruyor :)) Ama sende, bileğindeki gibi duruyorsa, şahane!! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rujla ilgili sizin yazınızı da okumuştum sizdeki duruşu da şahane! Benim dudaklarım renksiz olduğu için genelde rujlar ambalajlarındaki rengi birebir veriyor :))

      Sil
  5. Maybelline Color Sensational serisine bayılıyorum ♥
    Bende de 2 rengi var ve çok beğenerek kullanıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hem mat olan hem de diğer serisini çok severek kullanıyorum, yapıları dudağımı kurutmuyor ♥ Sevgiler!

      Sil
  6. ya rengi çok çok güzelmiş mutlaka almalıyım :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa bende de vardı ama bitirdim :( Yapısını çok seviyorum ya indirimde denk gelince yeniden almayı planlıyorum ben de kuzum, anlatımın çok güzel olmuş eline sağlık öperim çokça ♥

    YanıtlaSil

Instagram