Wet n Wild Silent Treatment Palet Yorumlarım

wet n wild silent treatment far

Merhaba!

Wet n Wild'ın eski trio yeni dörtlü far paletlerine bayılıyorum. Özel günlerde büyük paletlerle çok fazla kafa karışıklığı yaratmadan böyle mini paletler işimi hayli görüyor. Yakın zaman önce Wet n Wild bir lansmanla yeni paletlerini tanıttı. Ben de son Gratis indiriminde yeni ambalajıyla Silent Treatment paletini edindim.

Silent Treatment paleti ister günlük ister gece makyajları için el altında bulunması gereken renklere sahip. Yeni ambalajında öncekinden farklı olarak bir de geçiş rengi eklenmiş. Transition ve Browbone mat, Eyelid ve Crease fotoğrafta da belli olduğu gibi hafif ışıltılı yapıda.

wet n wild silent treatment far

Transition rengini önce tüm göz kapağıma uyguladım. Pembe-bej arası çok doğal bir rengi var. Eyelid hafif morumsu bir gri rengi. Aşırı pigmentli değil, fırçayı hafif ıslatarak uyguladığımda daha yoğun ve daha ışıltılı durdu. Bu şekilde daha çok beğendim. Crease de katlanma bölgesi ve göz altına kalem gibi uygulanabilecek füme renginde oldukça pigmentli bir far. Hafif ve dikkatli uygulamakta fayda var.

Wet n Wild Silent Treatment paletin fiyatı indirimde 13,90 TL'ye düşüyor (trio olanı 11,50 TL'ydi diye hatırlıyorum). Ben bu paleti çok sevdim. Paletlerin yeni tasarımları da eskisine göre çok daha güzel. Özel günlerde, gece makyajlarımda sık sık elim bu palete gidecek.

Sevgiler ♥

8 yorum:

  1. Palet çok güzel görünüyor, transition ve browbone harika, tam benlik renkler, moru zaten çok severim. Sanırım browbone renginin teklisi ben de var zaten, indirimde tekrar aldım, çok kullanışlı :). Güle güle kullan :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Transition tam günlük kullanılabilecek varla yok arası bir renk, Browbone da öyle, göz pınarlarını güzel aydınlatıyor :) Teşekkür ederiim sen de güle güle kullan ♥

      Sil
  2. Bende eski versiyonu vardı ve eyelid rengini çok seviyordum. Ancak, transition için farklı far kullanmam gerekmesi gibi nedenlerle elimden çıkarmıştım. Bu yeni versiyonunu alabilirim çünkü gerçekten renk kombinasyonu ve geçiş rengi tonu harika olmuş! Güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım teşekkür ederiim ♥ Transition rengi gerçekten çok kullanışlı olmuş, diğer üçlü hali bence de biraz eksik gibi geçiş rengi olmadan. Ben ara sıra kullanmak için biraz koyu tonlarda bir palet arıyordum, isteğimi oldukça karşıladı bu palet!

      Sil
  3. çok tatlı paletleri var ama asıl aradığımı hala bulabilmiş değilim :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gittiğim Gratis'e tüm seri gelmemiş sanırım, çok az seçenek vardı. Benim de aklımda bir paleti daha var bulabilirsem :)

      Sil
  4. Renklerine ve tasarımına bayıldım :) Güle güle kullanın, bulabilirsem bende bakayım ❤

    YanıtlaSil
  5. Yeni serinin tasarımını ben de çok sevdim, teşekkür ederiim ♥

    YanıtlaSil

Instagram