Bitenler #4


2 haftadır buralarda yoktum, bu arada yazmayı ve okumayı en sevdiğim Bitenler yazımı da paylaşma imkanını anca bulabiliyorum. Mart ayında çok az ürün bittiğinden Mart ve Nisan ayını birleştirerek bir yazı yazmak istedim. Ancak ufak bir sorun oldu; biten ürünleri geçen hafta Instagram hesabımdaki hikayelerimde paylaştım ve hem ürünleri hem de fotoğrafları dalgınlığıma gelip çöpe yolladım! Bu yüzden bu yazıdaki fotoğraflar Instagram hikayelerimde paylaştığım fotoğraflar olacak. Bu yorumlu fotoğrafları ayrıca Instagram profilimde (@fullinblog) "Bitenler" başlığında sabitledim, tekrar tekrar ulaşabilirsiniz. Lafı fazla uzatmadan son 2 ayın biten ürünlerine geçiyorum :)

Başlıkların üzerine tıklayarak detaylı yazılarına gidebilirsiniz.


1- Naturals By Watsons Aloe Vera Şampuan: Bu şampuanı duş jeli diye yanlışlıkla alıp mecburen kullanmaya başlamıştım. Çoook uzun bir süredir kullanıyorum, anca bitti! İçeriğinde organik Aloe Vera, Yeşil Çay ve Salatalık Özü bulunuyor; paraben, mineral yağ, SLS (başka bir çeşidi var ama) ve silikon içermiyor. Kullandığım süre boyunca memnun kaldım, saçlarımı çabuk yağlandırmadı ve güzel temizledi. Normal ve yağlıya dönük saçlar memnun kalabilir. Yeni serilerde de ambalajlar değişmiş, daha güzel olmuş.

2 - Pantene 3 Minute Miracle Saç Bakım Kremi: Bendeki Güç ve Parlaklık olan çeşidini çok severek kullandım. Bol silikon içeriyor ama benim sulardan mahvolan saçıma da tek iyi gelen krem bu oldu. Saçı yumuşacık yapıyor, çok kolay taranıyor, yağlandırıp ağırlaştırmıyor ve misler gibi kokuyor! Çok da uygun fiyatı var, indirimde bitmeden yedeklemiştim.

3- Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan: Jojoba içeren bu serinin şampuanı benim saçlarıma hiç uymadı maalesef. Hem bir yumuşaklık vermedi hem de çok çabuk yağlandırdı. Kullandığım ürünleri bitirmeye çalışırım ama yarısına gelemeden yağlandırmasından ötürü yollarımızı ayırdım. Çok kuru saçları olanlar memnun kalabilir ama ince telli ve yağlanmaya meyilli saçlara önermem.

4- Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Maskesi: Yine aynı serinin maskesini şampuanından daha çok sevdim. Saçı ağırlaştırmıyor, güzel gösteriyor. Silikon içermemesi tercih sebebimdi ama saçlarıma Pantene saç kremi daha iyi geldiğinden açıkçası bu aralar tekrar almam.


5- Bepanthol Vücut Losyonu: Duştan sonra bu tarz ürünleri kullanmaya hep üşendiğimden alalı uzun bir zaman oluyor, anca bitti. Şu an alsam kuru ciltler için olanını tercih ederdim. Yine de verdiği ferahlık güzeldi, nemlendirmesi orta seviyede. Ben bu markayı içeriği temiz diye tercih etmiştim (o zamanlar içeriğine bakmamışım) ama pek de iyi değilmiş. Aynı içeriklerde pek çok alternatif mevcut, tekrar almam.

6- Bioderma Sensibio AR Nemlendirici Krem: Bioderma ürünlerini 3 sene önce dermatoloğum önerdiğinden beri tercih ediyorum, şimdiye kadar memnun kalmadığım ürünü olmadı. Bu nemlendirici kremin de verdiği nem güzeldi, sivilce yapmadı ve makyaj altına güzel bir baz oldu. Sadece kızarıklıklar üzerinde etkisini görmedim. İlerde tekrar alabilirim.

7- Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici El Kremi: Neurogena'nın en sevdiğim el kremi ♥ Benim gibi elleri çok kuruyanlar için etkisi uzun süreli değil ama aşırı kuruyan ellerimi anında rahatlatıp nemlendirmesini ve kokusunu seviyorum. İş yerinde masamda tutup gün içerisinde
2-3 kere kullanıyordum.

8- Himalaya Herbals Complete Care Diş Macunu: Gratis'lerde satılan Himalaya Herbals markasının diş macunlarının hemen hepsini severek kullandım, bu çeşidinden de memnun kaldım. İçerisinde paraben yok, Misvak, Neem gibi bitkisel içerikler var. Fiyatı da özellikle indirimlerde aşırı uygun.

9- Kruidvat Disk Pamuk: Watsons'larda satılan bu pamuklar Benri ayarında diyebilirim. Pek bir özelliği yok. Benim favorim yumuşaklığı sebebiyle direkt Watsons marka olanlar ♥

10- Le Petit Marseillais Zeytinyağlı Sıvı Sabun: Bunu da geçen ay bitirmiştim ama unutup fotoğrafını çekemeden atmışım. Kuru elleri olanlar için tavsiye ederim, elleri kurutmuyor, yumuşacık yapıyor ve çok güzel kokuyor. Tek kötü yanı hemen bitmesi :)


11- Yves Rocher Pure Light Fondöten: Bitirdiğim ilk fondöten :) Yapısı BB kremlerden bile daha hafif, orta kapatıcılıkta, doğal duran, güzel kokan bir fondötendi. Çok fazla anlatmayayım, detaylı yazısına başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz. Hafif ve doğal duruşu ve nispeten temiz içeriği nedeniyle tekrar alabilirim.

12- Watsons Red Wine Antioksidan Kağıt Maske: İlk ve son kağıt maske deneyimimdi. Hiç ama hiç sevmedim. Nem vermedi, anlamsız bir yapış yapışlık hissi bıraktı, sabaha +2 sivilceyle uyandım. Kesinlikle tekrar almam, önermem.

Son 2 ayın biten ürünleri bu şekildeydi. Yine çok ürün olmasa da güzel ürünler bittiği için az ama öz bir yazı oldu, umarım size de faydalı olmuştur :)

Merak ettikleriniz varsa yorumlarda sorabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Sevgiler ♥




8 yorum:

  1. baya saç ürünü bitmiş ben de çok zor bitiriyorum saç ürünlerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında birini bitmeden çöpe yollamak zorunda kaldım, diğer şampuan da aylar sonra bitti nihayet :))

      Sil
  2. Bitenler yazısı okumak da yazmak da çok keyifli kesinlikle!
    Bioderma benim de severek kullandığım bir marka, içeriklerini kontrol ederek aldığımdan belki de, hiç hayalkırıklığına uğratmadı.
    Kağıt maske aslında çok sevdiğim bir adım ama iyi kağıt maske olması çok önemli kesinlikle. Benim favorim beyond ve ttmask markalarının kağıt maskeleri ☺️
    Sevgiler!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyond ve ttmask markalarının iyi olduğunu duymuştum, aslında benimkinden çok beklentim yoktu ama uzun zamandır evde durunca deneyeyim dedim, sonunu tahmin ediyordum :)) İlerde kağıt maske denemek istersem kesinlikle bu markalar aklımda olacak. Sevgiler ♥

      Sil
  3. Pantene'in saç kremini merak ettim. Benim saçlarımı da ancak silikonlu olanlar kurtarıyor. Saç diplerine getirmezsen, çok da sorun değil içeriğinde silikon olması bana göre. Bioderma Sensibio kremin deneme boyunu kullanıp beğenmiştim ben de. Ayrıca bence az olmayan ve bir sürü kocaman boyda ürünle dolu, başarılı bitenler yazısı olmuş. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremlerini ben de saç diplerime getirmiyorum o yüzden pek önemsemedim içeriğini açıkçası, saçlarımı anca bu krem yola getirdi. Güzel yorumlarınız çok teşekkür ederim, sevgiler ♥

      Sil
  4. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    YanıtlaSil

Instagram