Neutrogena, Natural By Watsons, Dalan El Kremlerim


Merhaba!

Yatağımın başında, çekmecemde, çantamda her zaman mutlaka bir el kremi+bir lipstick bulunur. Yazın gün içerisinde ellerime nemlendirici sürmüyorum ama buzz gibi şu günlerde gün içinde de kuru hisli ellerimi rahatlatma ihtiyacı duyuyorum.

Neutrogena Norveç Böğürtlenli El Kremi'nin en sevdiğim özelliği hafif yapıda olması ve yağlı bir his bırakmaması. Sürdüğümde hemen emiliyor, anında rahatlatıyor ve dediğim gibi normal günlerde geceden sürdüğümde gün içinde ellerimi hiç kuru hissetmiyorum. Kokusu da tatlı, böğürtlenli. Bitmeden önce mutlaka yedeğini alırım. 13 TL gibi bir fiyata alıyorum.


Bu krem de ilk bahsettiğim böğürtlenli kremim bittiğinde yenisini almak için gittiğim Watsons'ta ambalajıyla aklımı çelmişti, nasıl olsa Neutrogena dedim. Parfümlü ve Parfümsüz olarak 2 çeşidi vardı, ben parfümsüzü tercih ettim. Kokusu açısından bir sıkıntı yok, nemlendirmesi de kötü değil ama kıvamında bir sorun var bence. Çok sürdüğümde yapış yapış oluyor, az sürdüğümde yayılmıyor biraz katı bir krem. Pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ben de iş yerinde masamda tutuyorum, arada sürüyorum. Bu da 13 TL olması lazım.


Watsons'ta Naturals by Watsons adı altında çeşit çeşit el kremleri var. Tipleri ve kokusu hoşuma gittiği ve zaten indirimde olduğu için Blood Orange el kremini aldım. Paraben, mineral yağ ve silikon içermiyormuş. Kan portakalının parlaklık ve antioksidan etkisi varmış ve içerdiği C vitamini ile aydınlatma etkisi gösteriyormuş. O kadar etkisi var mı bilemiyorum ama ben bunu çantamda taşıyorum, tam çantaya atmalık. Gün içinde ellerim kuruduğunda hemen sürüyorum. Etkisi ellerimi yıkayana kadar ama olsun. Kokusunu da dediğim gibi sevdim.



Ve yılların Dalan Zeytinyağlı El Kremi. Bu kremi de seviyorum ama zeytinyağlı ürünlerin kokusu bazen fazla geldiği için sürekli kullanmıyorum. Sağdaki miniği 2 TL'ye almıştım :) Böyle minik boydaki ürünlere bayılıyorum, tam seyahat boy ve sevimliler.

Neutrogena böğürtlenli kremim bittiğinde Le Petit Marseillais el kremini alacağım. Bu aralar en sevdiğim markalardan biri, el kremi de kesin güzeldir. Kullanan varsa yorumlarını merak ediyorum, yazabilirsiniz. Ben de kullandığımda hemen yazacağım.

Görüşmek üzere.

1 yorum:

Instagram