Watsons Red Wine Antioxidant Kağıt Maske

watsons kırmızı şarap maskesi

Merhaba!

Maske yapmayı seviyorum ve hafta sonları cilt bakım rutinimde maske mutlaka bulunuyor. Kuru ama sivilceye meyilli bir cildim olduğundan nem veren kağıt maskeleri bu zamana kadar kullanmaktan kaçınmıştım. Bir süre önce bu renk renk Tencel kağıt maskeler gözüme çarptı. Kore menşei olduğunu görünce denemek istedim ve Kırmızı Şarap Maskesi diye bilinen Watsons Red Wine Antioksidan Kağıt Maske'yi aldım.

Bu maske cildi arındırmayı ve yumuşatmayı vaat ediyor. Maskenin içeriği aşağıdaki gibi. İçeriğinde Hyalüronik Asit, B5 vitamini ve Şarap Özü bulunuyor ancak Hyalüronik Asit ve Şarap Özü içerik listesinde son sırada.

watsons kırmızı şarap maskesi

Maskeyi ambalajından çıkardığımda üzerinde oldukça fazla ürün vardı. Maskenin boyutu ideal, alın kısmı büyük geldi, kalanı güzelce yüzüme oturdu. 15-20 dk bekletmek gerektiği yazıyor, ben de 20 dk beklettikten sonra çıkardım. Maskenin ardından yüzümde kalan ürünü masaj yaparak yedirdim, zaten kısa sürede cildim emdi.

Etkilerinden bahsetmeden önce bloguma ilk kez gelenler için tekrar etmemde fayda var: Cildim kuru, nemsiz ve sivilceye meyilli. Kuruluğuna pek çok ürün etki etmiyor ve kullandığım CC krem bile çoğu zaman yüzümde pütür pütür duruyor. Şimdi gelelim bu maske hakkındaki ilk izlenimlerime:

watsons kırmızı şarap maskesi

  • Maske ilk uyguladığım anda yüzüme inanılmaz soğuk ve ferah bir his verdi. Yüzümde kaldığı sürece ferahlık devam etti.
  • Maskeyi çıkardıktan sonra kalan ürünü cildim hemen emdi ancak yüzümde yağlı değil ama yapış yapış bir his bıraktı.
  • Yüzümde gerginlik olmadı.
  • Aydınlık vermedi, kızarıklıklarımın görünümünü azaltmadı.
  • Sabah uyandığımda yüzümdeki yapış yapışlık devam ediyordu. 
  • Cildime nem verdiğini düşünmüyorum. CC kremden önce her zamanki gibi nemlendirici uyguladığım halde yine burnum ve yanaklarım oldukça kuru durdu.
  • Maskeyi sivilceli bir dönemimde uygulamıştım, sabah tahmin ettiğim gibi 1-2 tane daha küçük kırmızı sivilceye merhaba dedim.
Watsons Red Wine Antioksidan Maske'nin bendeki etkileri bu şekilde oldu. Haftada 2-3 kez kullanımı öneriliyor. Uzun süre kullanımında bu etkileri değişir mi bilmiyorum ama benim için maske demek; derinlemesine temizlik, kısa süreli bile olsa aydınlık, duru, pürüzsüz bir cilt demek. Bu maske bana bunları vermedi (zaten bu kadar iddiası yok ama nem ve canlandırma da sağlamadı). Bu nedenle tekrar almayı düşünmüyorum, hatta uzun bir süre kağıt maske almayı düşünmüyorum 😄

Sizin kağıt maskelerle aranız nasıl? Yorumlarınızı aşağıya bekliyorum.

Sevgiler!





5 yorum:

  1. maskeden sonra kalan o yapış yapış hissi ben de sevmiyorum 1-2 maskede yaşadım onu almıyorum bir daha ...bunu merak ediyordum da iyi olmuş almadığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemden ziyade anlamsız bir yapış yapışlık kaldı, sabah uyandığımda bile öyleydi. Sevmiyorsanız hiç denemeyin bence de 😐

      Sil
  2. Watsons'tan alışveriş yapmadığım için denemedim.

    YanıtlaSil
  3. aynen bende çok bayılmamıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tekrar alınacak bir maske değil :/

      Sil

Instagram