Yves Rocher Sexy Pulp Maskara Yorumlarım

yves rocher sexy pulp maskara kullananlar

Merhaba!

Yves Rocher'nin sevilen Sexy Pulp maskarasını bir süredir kullanıyorum ve yorumlarımı paylaşmadan önce kullandığım bir diğer Yves Rocher maskarası hakkındaki yazımı okumayanlar için linki aşağıya bırakıyorum.

Yves Rocher Vertige Volume Maskara yazım için tıklayabilirsiniz.

Yves Rocher Sexy Pulp Maskara'nın bahsedeceğim rengi son çıkan Ekstra Siyah (Noir Extreme) versiyonu. Ambalajı normal siyah olanından biraz daha farklı. Siyah-pembe renklerdeki düz ve kısa ambalajını oldukça şık buldum. Bu tarz düz tüpleri daha çok beğeniyorum.

yves rocher sexy pulp maskara kullananlar

Maskara kum saati şeklinde orta kalınlıkta kıl bir fırçaya sahip. Kum saati şeklindeki fırçaları pek sevmesem de çok kalın olmadığı için uygularken beni zorlamadığını söyleyebilirim.

yves rocher sexy pulp maskara kullananlar

Bu maskarada dikkatimi çeken ilk şey; bütün maskaralarda alışık olduğumuz, ilk açtığımızdaki fazla sıvı olma durumunu bu maskarada yaşamamamdı. İlk kullanımda o kadar kuru geldi ki koruma ambalajı olmasına rağmen açılmış olabileceğini bile düşündüm. Başlarda fırçayı rimele tekrar tekrar batırıp kirpiğime uyguluyordum ancak şimdilerde yapısı da oturdu ve alıştığımdan fırçayı ilk çıkardığımda gelen ürünle iki kirpiğimi de halledebiliyorum.

Renk olarak Ekstra Siyah olanı tercih ettiğim için mutluyum. Kirpiklerimi abartısız bir şekilde siyaha boyuyor. Tek kat uyguladığımda kirpikleri hafif belirginleştiriyor ve çok doğal duruyor. Ben üst üste birkaç kat uygulayıp daha siyah ve belirgin kirpikler elde ediyorum.

yves rocher sexy pulp maskara kullananlar

Performansına gelecek olursam;

Kirpikleri uzatması ve kıvırması 10 üzerinden 7 diyebilirim. Özellikle fırçayı döndürerek uyguladığımda daha kalkık ve kıvrık kirpikler elde edebiliyorum. Dolgunluk açısından da (maskaralarda benim aradığım en büyük özellik dolgunluk vermesidir) beni tatmin etti. Kirpikleri yapıştırmadan güzel bir dolgunluk veriyor, buna da 10 üzerinden 8 veririm. Kalıcılığı ortanın üzerinde ve gün içinde akma, dökülme gibi bir sorun yaşamadım.

Yves Rocher maskaralarını bir nebze de olsa daha az kimyasal içerdiğinden dolayı özellikle tercih ediyorum. Parfüm, paraben içermiyor. Daha önce kullandığım Vertige Volume Maskara gibi Sexy Pulp Maskara da hassas gözlerimde gün içerisinde yanma, sulanma yapmadı. Gün boyunca rahat kullandım.

Ben günlük kullanım için bu maskarayı oldukça beğendim. Temizlenmesi çok kolay ve kirpiklerimde dökülme yapmadığı için de bittiğinde tekrar alırım. Yves Rocher Sexy Pulp Ekstra Siyah Maskaranın 59,90 TL fiyatı var ancak indirimlerde biraz daha uygun bir fiyata bulabilirsiniz.

Herkese iyi haftalar 🌸

Fulya.

7 yorum:

  1. bunu denemiştim sanırım ama ambalajı değişikti ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eski ambalajı Maybelline ambalajları şeklinde, bu halini daha çok sevdim ben :)

      Sil
  2. Bu tarz fırçalar benim kirpiklerimde maalesef topaklanma yapıyor :( Plastik ve genelde kısa çizgili maskaraları tercih ediyorum, Yves rocher in maskaralarını merak ediyordum yazı için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıl fırçalar daha iyi dolgunluk veriyor ama maalesef topaklanma da yapabiliyor dikkatli uygulanmadığında :/ Ben teşekkür ederim yorumun için :))

      Sil
  3. Ben maskarada öncelikle dolgunluk, sonra uzunluk arayanlardanım. Dolgunluk kısmından 8 aldığına göre, aklımda bulunabilir :) Eline sağlık değerlendirme için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de aynı şekilde dolgunluk başta geliyor ve günlük kullanım için beni tatmin etti diyebilirim :) Sevgiler ♥

      Sil
  4. This was helpful!!
    Check out my blog too <3
    www.bernadetarupainyte.com

    YanıtlaSil

Instagram