LR Oje Çıkarıcı Kutu

LR oje çıkarıcı kutu

Merhaba!

LR Health & Beauty ürünlerini duymuşsunuzdur. LR da aynı Oriflame, Farmasi gibi iş ortakları aracılığıyla katalog üzerinden satış yapan bir Alman markası ve özellikle de bazı ürünlerinde yüksek oranda Aloe Vera içermesiyle biliniyor. Ben bu markanın henüz üç ürününü kullandım ve bugünkü yazımda LR Colours Nail Polish Remover Box, yani LR Oje Çıkarıcı Kutu yorumlarımı paylaşacağım.

Daha önce kullandığım LR ürünlerinin yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

LR oje çıkarıcı kutu

Oje çıkarıcı kutuları özellikle çalışan kadınlar için çok pratik buluyorum. Bu kutu da ojeleri kısa sürede ve ellerimizi bulaştırmadan çıkartmamıza yardımcı oluyor. LR oje çıkarıcı 100 ml'lik plastik, sade ve şık bir siyah kutuda bulunuyor. Kapağı açtığımızda kullanmak için koruyucu folyoyu çıkartmamız gerekiyor.

LR Oje Çıkarıcı Kutu'nun en büyük özelliği aseton içermeyen formülü ve içeriğinde doğal kayısı çekirdeği yağı bulunması. Aşağıdaki görselde görebileceğiniz gibi içerik listesinde kayısı çekirdeği yağı ortalarda yer alıyor ve parfüm içeriyor. Açıldıktan sonra 36 ay kullanım ömrü var.

LR Oje Çıkarıcı Kutu

Ojeyi çıkarmak için parmağımı kutunun içindeki süngerin ortasına batırıyorum ve 1-2 sn süngerin içinde parmağımı çevirdiğimde oje tamamen çıkmış oluyor. Bordo ve siyah gibi koyu renk ojelerde denemedim ancak nude tonlarında ojeleri çok kolay ve kalıntısız çıkarıyor. 

İçeriğinde kayısı çekirdeği yağı olmasını çok sevdim ve az  da olsa beslediğini düşünüyorum. Tek eksisi keskin kokusu (benim için büyük problem değil) ve süngerinin açık renk oluşu bence. Ojelerin rengi süngere geçiyor. 

LR Oje Çıkarıcı Kutu'nun 27,5 TL fiyatı var ancak aylık kataloglarda indirime girebiliyor, takip edebilirsiniz.

Sizin de kullanıp memnun kaldığınız LR ürünleri varsa aşağıda benimle paylaşın lütfen.

Sevgiler!

Fulya.




6 yorum:

  1. var bende de bir türlü açıp da tam olarak deneyemedim.. ama çoğu kişi beğenerek kullanıyor onu biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim, oldukça pratik ve güzel bir ürün 😊

      Sil
  2. Ürün gerçekten pratik ve güzele benziyor. Bu markanın hiç bir ürününü kullanmadım ama en kısa zamanda denemek istiyorum :))
    Emeğinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zaman kazandırıcı bir ürün gerçekten. Ben LR'ın kullandığım 3 ürününden de memnun kaldım :) Teşekkür ederim yorumunuz için ^_^

      Sil
  3. This was helful! good photos
    Check out my blog too!
    http://bernadeta200.blogspot.lt/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Bernadeta! I'm going to check out now 🌸

      Sil

Instagram