LR Aloe Vera Diş Macunu & Lip Balm


Herkese merhaba!


Aşağıda gördüğünüz üçlü LR markasından ilk siparişim 😊  LR’ın adını son dönemde çok duyuyordum. Açıkçası Oriflame, Avon gibi üyelik sistemiyle çalıştığı için biraz itici gelmişti ama ürünlerinin diğer markalara göre daha sağlıklı olduğu hakkındaki yorumlar, içeriğinde iyi oranda Aloe Vera bulundurması ve Alman markası olması biraz ilgimi çekmeye başlamıştı. Üyesi olan arkadaşımla irtibata geçip kendisinden ürünler hakkında bilgi aldıktan sonra onun da önerisiyle Aloe Vera’lı diş macunu ve Aloe Vera’lı lip balmı sipariş ettik. İçerisinde doğal kayısı çekirdeği yağı bulunan oje çıkarıcı kutuyu da hediye göndermiş 😇

Diş macunu ve lip balmı 2 haftadır kullanıyorum. Diş macununun içinde %43 oranında Aloe Vera ve Ekinezya bulunuyor. Florür içermiyor. Florür çürükleri engellemek amacıyla diş macunlarının içine ekleniyormuş ama engellediği ya da bir faydası kanıtlanmamış. O yüzden sonuçta bir kimyasal olan florür olmaması iyi bir şey sanırım 🙆

Lip balm da %40 oranında Aloe Vera içeriyor ve paraben, mineral yağ bulundurmuyor. Renksiz. Verdiği nem günlük kullanım için yeterli ancak birkaç gün kullanımdan sonra ben yine geceleri çok sevdiğim Pot O’Miracle lip balmımı kullanıyorum. Çok kuru dudaklar için LR’dan daha başarılı.



Aloe Vera yaraların iyileşme sürecini hızlandıran bir madde olduğu için bu iki ürünün de en büyük avantajı bolca Aloe Vera bulundurmaları. Ağız içi iltihaplarda, aftlarda, uçuklarda iyi gelebilir. Eğer öyleyse kesinlikle tercih edilebilir bence.

LR ürünlerini sipariş etmek ya da yalnızca daha detaylı bilgi almak isterseniz bana yorum bırakabilirsiniz, sizi Fatma Hanım’a yönlendirebilirim. Kendisi çok tatlı bir arkadaşımdır, size seve seve detaylarıyla anlatır 😊  Oje çıkarıcı kutuyu henüz kullanmadım, kullandıktan sonra onunla ilgili de yorumlarımı da paylaşacağım 😊 Siz de LR ile ilgili deneyimlerinizi yorum olarak bana iletin lütfen.

Beni buradan ve instagramdan takip etmeyi unutmayıın -> @fullinblog


Görüşmek üzere, sevgileer!

1 yorum:

Instagram