DİZİ ÖNERİSİ: La Casa De Papel


la casa de papel kadıköy sokak

Merhaba!

This Is Us sezon finaliyle ara verdikten sonra boşta kalan dizi kontenjanımı son dönemlerin popüler soygun dizilerinden olan bir İspanyol dizisi La Casa De Papel ile doldurdum. Öncelikle dizi 13 bölümlük ilk sezon ve 6 bölümlük ikinci sezon olmak üzere 2 sezondan oluşuyor. 3. sezonun 2019'da geleceği de dün resmi twitter hesaplarından duyuruldu!

la casa de papel dizi

Dizide Profesör olarak bilinen biri tarafından alanında en iyilerden oluşan bir ekip kuruluyor ve 5 ay boyunca darphane soygunu planlanıyor. Amaç kimsenin parasını çalmak değil; darphaneyi ele geçirdikleri süre boyunca kendileri için para basmak, belki de halkın gözünde kahraman olmak. Bu süreçte hiçbir rehineye zarar vermemek, aralarında bir ilişki olmaması gibi kurallar koyuyorlar. Darphanede kaldıkları günler boyunca zaman zaman planın dışına çıktıkları olsa da her ihtimali düşündüklerini görüyoruz.

la casa de papel dizi

Ekipteki her kişi gerçek ismini değil kendi seçtiği bir şehir ismini kullanıyor. Ekipten favorim (izleyen herkes gibi) Berlin! Berlin duruşu, ağırlığı, plana sadıklığı ile "en karizmatik dizi karakterleri" listesine kesinlikle adını yazdıran bir karakter. Berlin dışında Profesör de zekası, utangaç tavırları, mağrur duruşuyla en sevdiğim karakterlerden biri oldu ve karaktere hayat veren Alvaro Morte'yi hemen instagramdan takibe aldım ♥ Onun dışında benim de Duygu Özaslan'a çok benzettiğim Tokyo ve Rio'nun ergen tavırlarına sinir oldum. Denver'in saf kalpliliği, Nairobi'nin tam bir görev insanı olması, açıkçası ekipteki her karakter sabıkalarının ötesinde iyi insanlar.

Dizi hareketli temposuyla her bölüm sürükleyici ve kendini izlettiriyor. Popüler diye kaçınmayın, dizi arayışındaysanız mutlaka bir bakın derim. Soygun temalı bir dizi olsa da alt mesaj olarak baktığımızda Dali maskeleri, kırmızı tulumlar, Berlin, Bella Ciao! çok şey anlatmaya çalışıyor. Dikkatimi çeken şeylerden biri de İspanyolların tip olarak biz Türklere benzerliği oldu. Dizideki her bir karakterin Türklerde bir karşılığı mutlaka var :) Siz ne düşünüyorsunuz?

Aşağıdaki sahneyi de buraya bırakmazsam olmaz. Açıp tekrar tekrar izliyorum bu videoyu. İki favorim 💕



Bu arada ilk fotoğraf Kadıköy Belediyesi'nin instagram hesabından (@kadikoybelediye). Ben çok beğendim, en kısa sürede gidip fotoğraflanmalı!

Bu hafta bir yazı daha paylaşır mıyım bilmiyorum, paylaşmazsam da Pazartesi günü yeni yazı blogda olacak biliyorsunuz :) Sevgiler!

Bella Ciao!

10 yorum:

  1. Favori dizimizz dün 3.sezon haberini alınca yerimde duramadım :) Çok güzel anlatmışsın canım ve özellikle Kadıköy'de ki ilk fotoğrafı görmek gerek, bayıldım ya! Bir de her karakter için düşüncelerimiz benzermiş özellikle Tokyo ve Rio'da, ne yapalım ergenlik işte :)) Eline sağlık kuzum, öperim çokça♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım teşekkür ederim canım güzel yorumların için, Kadıköy'deki fotoğrafa ben de bayıldım en güzel sahneden!♥

      Sil
  2. çok merak ediyorum bir türlü başlamak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır 3. sezon onayı da gelmişken tam zamanı :))

      Sil
  3. seyrettim ve çok beğendim benim favori karakterlerim Berlin ve Nairobi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nairobi'yi ben de sevdim, 3. sezon kadrosunda da olması güzel ♥

      Sil
  4. Dizi film tarihine geçecek en iyiler arasına çoktan giren bir dizi... 3. Sezonu beklemekteyiz :) Az kaldı...

    YanıtlaSil

Instagram