Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

essence i love extreme crazy volume maskara

Selam!

Essence markasının ürünleri uygun fiyatları ve iyi performanslarıyla pek çok kişi tarafından beğeniliyor. Essence I Love Crazy Volume maskarayı da eminim çoğunuz biliyorsunuzdur. Ben de bu kadar bahsedilen maskarayı es geçemedim. Bir süredir kullanıyorum ve inceleme yazısı blogda bulunsun istedim.

Öncelikle kirpiklerim orta uzunlukta, çok gür değil ve koyu sarı.

essence i love extreme crazy volume maskara

Essence I Love Crazy Volume Maskara fotoğraftaki gibi pembe bir tüpte, ambalajını sevdim. Maskarayı açtığımda plastik, düz ve büyük denebilecek fırçası dikkatimi çekti. Ben ve kirpiklerim kıl fırçalarla daha iyi anlaşırdık ancak bu fırçayı beklediğimden daha çok sevdim. Büyük olması sebebiyle kirpiklerin çoğunu güzelce kavrıyor, plastik dişleri kirpikleri güzel bir şekilde tarıyor ve fırçanın düz olması sayesinde rimeli bulaştırmadan daha rahat sürebiliyorum. Özellikle tombul yapılı fırçalarda alt kirpiklerimi bulaştırmadan süremiyordum, bunda çok daha rahat ettim.

Gelelim etkilerine... Bazı maskaraları ilk açtığımda fazla sıvı olduklarından ilk hafta performanslarını beğenmem. Bunda öyle bir durum olmadı. Yapısı kullandıkça daha çok oturdu ama ilk sürdüğümde de kötü bir performans almadım.

essence i love extreme crazy volume maskara

Kirpikleri uzatması 10 üzerinden 9 diyebilirim, bir kaç kat daha sürsem neredeyse kaşıma değecek o derece 😲 Ben bekleterek birkaç kat uygulamıyorum, sürerken istediğim görüntüyü alana kadar tarıyorum. Çok fazla da uygulandığında kirpikleri yapıştırabiliyor, ona dikkat edilmeli.

Benim bir maskaradan beklediğim etkiler en çok dolgunluk ve hacimdir. Bu maskaranın verdiği hacimden memnun kaldım. Kirpiklerimi kullandığım diğer maskaralara nazaran daha dolgun gösteriyor ve kirpikleri simsiyah yapıyor. Kirpikleri çok düz olan ve kirpik kıvırıcı kullanmayı sevenler bu maskaradan önce kullanma ihtiyacı duyabilirler çünkü kirpikleri kıvırmıyor. Yine de ben kirpik kıvırıcı kullanmaktan kaçındığımdan maskarayla olabildiğince kıvırıp kaldırmaya çalışıyorum.

Gün boyu kirpiklerimden dökülme, akma yapmadı. Hassas gözlerimde bir problem yaşamadım. Benim tek zorlandığım kısım maskarayı temizlemek oldu. Waterproof olmasa da göz makyaj temizleyicimle çok kolay bir şekilde çıkmıyor, bazen 1-2 tane kirpiğim dökülebiliyor :( Temizlemek için çift bazlı bir temizleyici daha iyi olacaktır.

Benim Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara yorumlarım bu şekilde oldu. Ben Essence ürünlerini Eve Shop mağazalarında bulabiliyorum. 15,90 TL'lik fiyatına göre performansı çok iyi. Kirpiklerimde uzun vadede dökülme yapmazsa bittikçe alınabilir ama ben merak ettiğim diğer Essence maskaralarına da şans vereceğim.

Herkese iyi haftalar diliyorum!

Fulya.



4 yorum:

  1. essencein en iyi maskaralarından biri bence bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk denediğim Essence maskarası bu. Lash Princess maskarayı da çok övüyorlar, merak ediyorum :)

      Sil
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    YanıtlaSil

Instagram