Bitenler #19

Yılın son bitenler yazısından herkese merhaba!

Bu yazıyı yazmak için inanılmaz üşensem de yeni yıldan önce biten ürünleri bir an evvel çöpe göndermek niyetiyle nihayet postu hazırlayabildim. Umarım keyifle okursunuz :)

Gri renkteki ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

the inkey list beta hydroxy acid

Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil: Bu makyaj temizleme yağından şişelerce bitirdim fakat ambalaj ve içerikte değişikliğe gittiklerinden eski seriden son şişemdi. Yeni versiyonundan 2 adet stoğumdaydı, birini açıp hemen kullanmaya başladım. Bakalım ilki kadar iyi mi yoksa eskisini aratacak mı?

La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream: Bu nemlendiriciden bitirdiğim 2. tüpüm. Çok yakında paylaşacağım inceleme yazısında detaylıca bahsedeceğim ama ideal temel nemlendiricimi buldum diyebilirim. Nemlendirici konusunda başka arayışlara girmeden bitmeden yedekliyorum.

The Inkey List Beta Hydroxy Acid: Elimde neden hiç salisilik asit ürünü yok diyerek Sephora onlinedan satın almıştım. The Inkey List, The Ordinary'ye muadil hatta bu ürün bazında TO'den daha başarılı yorumlar alan bir marka. TO gibi sade bir içerik ve ambalaja sahip, %2 oranında salisilik asit içeriyor. Ben yalnızca burnumun üzerindeki siyah noktalar için almıştım fakat bıraktığı yapış yapış his sebebiyle kullanmaktan hiç hoşlanmadım ve düzenli kullanmadığım için de bir etkisini göremedim. Kullanım ömrü de dolduğu için maalesef paramla birlikte çöpe gidiyor :(

Manyo Galactomy Niacin Essence: Bir önceki bitenler yazıma yanlışlıkla girmesiyle her bitenler yazımda gözükmeye başladı fakat bu seferki gerçekten biten 2. şişem :) İnceleme yazısında yorumlarımı paylaşmıştım, ismine tıklayarak okuyabilirsiniz. Şu an 3. şişeden devam ediyorum.

nivea kiraz çiçeği jojoba yağı el kremi

Otacı Bitki Özlü Şampuan Kepek Önleyici:
Bu şampuanı kullandığım sıralarda saç derimin bazı bölgelerinde seboreik dermatit olduğundan şüphelendiğim oluşumlar vardı. Saçımı yumuşacık yaptı, yağlanma süresine etki etmedi fakat saç derimdeki kaşıntı ve kepeklenmeye olumlu bir etkisi olmadı maalesef. Eşimle kullanarak bitirdik.

Nivea Kiraz Çiçeği & Jojoba Yağı El Kremi: Öncelikle ambalajı çok güzel bence. Losyon kıvamındaki yapısını, kokusunu ve yağlı bir his bırakmadan nemlendirmesini sevdim. İş yerimde kullanarak bitirdim, tekrar alabilirim.

alterra papatya özlü lip balm

Maybelline Total Temptation Maskara:
İnceleme yazısında hakkındaki fikirlerimi ve etkisini paylaşmıştım. Şu an farklı bir L'Oreal maskarası kullanıyorum ve tekrar bunu almayı düşünüyordum ama bu hafta başında high end markalardan birinin güzel indirimine denk gelip uzun süredir ilgimi çeken maskaralardan birini satın aldım. Hangisi olduğu alışveriş yazıma sürpriz olsun :)

Maybelline Color Tattoo 24Hr Creme De Rose: Genelde far bazı olarak kullandığım bu krem far 2 yıldır elimdeymiş, nihayet sonuna geldim. Sıkıldığım için de bu sefer yapısının iyileştirildiğini umarak Creme De Nude'u satın aldım. 2018 yılında yazdığım inceleme yazısını okumak için başlığa tıklayabilirsiniz.

Alterra Papatya Özlü Lip Balm: Rossmann'da satılan uygun fiyatlı, temiz içerikli, nemlendirmesi yeterli ve rujların altına da çok rahat sürülebilen -ki çoğunlukla bu amaçla kullandım- sevdiğim bir lip balmdı. Bitmeden yedekledim. Herkese de gözüm kapalı tavsiye ederim.

heimish all clean white clay foam

Sephora Coconut Ayak Maskesi:
Ayak maskesi düzenli kullandığım ya da çok ihtiyaç duyduğum bir ürün değil. Denemek amacıyla aldığım bu maskenin en çok güzelce yapışan bantı sayesinde maske ayağımdayken rahatça yürüyebilmeme, iş yapabilmeme imkan vermesini sevdim. Nemlendirmesi de anlık olarak güzeldi. Benim için elzem bir ürün olmadığından tekrar ne zaman alırım, alır mıyım bilemiyorum.

Heimish All Clean White Clay Foam Tester: Bu testerı sanırım 3-4 kez duşta kullanarak bitirdim. Çok az miktarı bile çok iyi şekilde köpürüyor ve cildimi gerçekten derinlemesine temizlediğini hissettim. Aynı zamanda cildimi hafif kuruttuğunu da hissettiğimden haftada bir olacak şekilde kullanarak bitirdim. Almayı düşünmüyorum ama denk gelip mini boyunu alırsam yine haftada bir olacak şekilde kullanırım.

Klairs Soft Airy UV Essence SPF50+ Tester: 4 kez kullanabildiğim bu güneş kreminin koruma performansı ile ilgili bir şey söylemem mümkün değil ama ilk sürdüğümde verdiği hissi gerçekten çok beğendim. Kullandığım nemlendiriciden bile daha iyi şekilde cildimi neme doyurup yumuş yumuş yaptı, elimi yüzümden alamadım. Fakat kullandığım 3. günde gün içerisinde aynaya baktığımda disko topu gibi parlayan yüzüm (yüzümde makyaj da vardı) sebebiyle 2. testerı açmaya elim gitmedi. Kuru ciltler hariç normal ve yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünmüyorum.

YSL Libre Tester: Çoook zor parfüm beğenen biri olarak kokusundan hoşlanmadım ve ağır buldum.

Daha detaylı konuşmak istediğiniz ürünler varsa aşağıda yorumlar kısmında sorularınızı sorabilirsiniz. Yeni yılda daha güzel ürünler bitirebilmek dileğiyle! :)

4 yorum:

  1. Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil benim de sevdiğim makyaj temizleme ürünlerinden biri, hatta yedeği de var. Yenisi için çok kötü kokuyor şeklinde yorumlar gördüm, o nedenle çekimserim. Alışveriş yazını merakla bekliyorum, bakalım hangi maskarayı almışsın ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni versiyonunu bir süredir kullanıyorum, güzel kokuyor diyemem ama eskisine nazaran çok büyük bir koku farkı da yok bence. Benim burnum az koku alır, o nedenle de rahatsız edecek bir seviyede değil benim için :) Alışveriş yazısını da en kısa zamanda yazmak istiyorum, çok sevgiler ^_^

      Sil
  2. Otacı şampuanlarını ben içeriği biraz daha makul diye denedim. Hepsi aynı bahsettiğin gibi farklı bir kuruma dermatit durumuna sebep oldu. Hiç biri iyi gelmedi. Neredeyse tümüne ısrarla şans vermeme rağmen... Sanırım bazılarımızda aynı etkiyi yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneler önce 10 Bitkili şampuanını çok severek kullanmıştım. Bu dönem denediğim 2 şampuanı da saçlarıma iyi gelse de saç derime iyi gelmedi maalesef. Deneyimlerimiz benzermiş 🌸

      Sil

Instagram