Bitenler #20

Herkese merhaba!

Yeni yılın üçte biri bitmek üzereyken 2021'in ilk bitenler yazısı blogda anca yerini alabiliyor. Kısa süre sonra dolu dolu yeni bir bitenler yazısının geleceğini de haber vererek Aralık ayından bu yana neler bitmiş gelin birlikte bakalım.

Gri renkteki ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

manyo galactomy niacin essence

A'Pieu Power Block Aqua Sun Gel: Blogda incelemesini ve detaylı yorumlarımı paylaştığım bu güneş kremi incecik su gibi yapısı ve cildime verdiği ferahlık hissiyle kullandığım süre boyunca favori güneş kremim oldu. Şu an içerdiği kimyasal filtreler açısından daha güvenilir bulduğum başka bir güneş kremine geçtim ama stoklarda yakalarsam (şu an bulunmuyor mesela :() tekrar alabilirim.

La Roche Posay Effaclar Duo+: Minik boyunu sadece burnumun ve varsa sivilcemin üzerine kullandığım için çok uzun süre kullanabiliyorum. Bir dönem burnumun üzerinde sürekli sivilce çıkıp sinirimi bozardı fakat bunu kullandığımdan beri hiç çıkmıyor. Bitmeden yedeklemiştim, yenisine geçtim.

Manyo Galactomy Niacin Essence: Bu bitirdiğim kaçıncı mini boy şişem bilmiyorum. Bunun ardından geçtiğimiz günlerde bir şişe daha bitirdim, bir sonraki Bitenler yazısında tekrar göreceksiniz :) Detaylı yazısına gidip neden çok sevdiğimi okuyabilirsiniz. Açıldıktan sonra kullanım ömrü 6 ay olduğu için büyük boyu yerine bu mini boyunu almayı daha mantıklı buluyorum.

nivea duşta vücut kremi

L'Oreal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem: Hem duştan sonra nemli saçlarıma, hem de kuru saçlarıma kullanıyorum ve etkisinden çok memnunum. Bitmeden yedekliyorum.

Nivea Duşta Vücut Kremi: Benim gibi duştan sonra kremlenmeye üşenenler için gerçekten çok pratik bir ürün. İçeriği pek temiz değil fakat verdiği nem, yapış yapış his bırakmaması çok başarılı. İndirimde denk gelirsem tekrar alabilirim. Yalnız duşta yerleri çok kaydırıyor, dikkatli olmakta fayda var.

celenes by sweden mineral roll on

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu: Kolay emilmesi, mis gibi kokusu, pratik ambalajı sebebiyle başucumda tuttuğum, çok sevdiğim bir nemlendirici oldu. Yenisini kullanıyorum.

Celenes By Sweden Mineral Roll On: Temiz içeriği sebebiyle denemek istediğim bir üründü, neredeyse 1 yıla yakın kullandım diyebilirim. Bitmek bilmedi :) Performansı kış için hayli yeterliydi. Yazın sprey deodorantlara geçme ihtiyacı hissettim ama cildimi tahriş ettiği için kısa sürede yine bu roll on'a döndüm ve bir sorun yaşamadım. Açıkçası biraz sıkıldığım için yine temiz içerikli farklı bir roll on'a geçtim.

Oral B Pro Onarım Diş Macunu: Hiç köpürmeyen tuhaf yapısını bir türlü sevemedim, tekrar almam.

Kalyon Tırnak Eti Temizleyici: Alalı çok uzun süre olduğu için (2 seneyi geçmiş 😳) tamamen bitmese de çöpe gönderdim. Tırnak etlerini yumuşatıp itmeyi kolaylaştırıyor. Benim işimi gayet iyi gördü. Şu an farklı ürün denemek için Essence markasına geçtim.

Görkito Makyaj Süngeri: İlk çıktığı dönem alıp severek kullandığım süngerimin üzerinde küfler oluşmaya başlayınca hijyen açısından çöpe gitme vaktinin geldiğini anladım. İndirimlerde fiyatına göre bence iyi iş çıkarıyor. Artık fırça kullandığım için tekrar almadım ama ihtiyaç duyarsam fiyatı artmadıkça yine tercih edebilirim.

A'Pieu Madecassoside Cica Gel Tester: Missha'nın çok sevilen bu nemlendiricisinin daha önce tam boyunu alıp anlaşamayıp elden çıkarmıştım. Benim cildimde hiç sevmediğim yapış yapış his bırakıp çok zor emilmişti. Elimdeki bu 3 testerı ufak kavanoza aktarıp sivilce yarası vs. olduğunda üzerine uygulamak amacıyla kullanıp bitirdim. Bu şekilde kullanımını daha işlevli buldum ama sırf bunun için gidip tam boyunu almam.

Uzun süredir taslaklarda sürünen bu yazıyı nihayet yayınlamanın rahatlığı içindeyim :) Umarım keyifle okumuşsunuzdur. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Güzel ürünler bitmiş gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
  2. Gorkito makyaj süngerinde iyi kurusa da çok kısa sürede küfler oluşmaya başladı. Hiç beğenmedim bu sebeple. RT gibi yıllardır kullandığım taş gibi süngerlerden sonra beni hüsrana uğrattı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki 6 ayı geçtiği için hijyen sebebiyle değiştirmeyi düşünüyordum, o yüzden çok önemsemedim ama küflenme olayı beni de biraz şaşırttı aslında. Eskiden kullandığım H&M süngerlerini anca nemliyken kapalı bir kutuya koyarsam küflenme olurdu. Görkito'da ise tamamen kuruyana kadar hep açıkta tutmama rağmen küflendi, bir tek benimki değilmiş demek :(

      Sil

Instagram