La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream Yorumlarım


Herkese merhaba!

Son Bitenler yazımda kısaca bahsettiğim La Roche Posay Toleriane Sensitive nemlendirici krem hakkındaki yorumlarımı ayrı bir postta yazmak istedim çünkü şu an 3. tüpünü kullandığım bu nemlendirici benim cilt bakım rutinimin vazgeçilmezlerinden biri oldu!

La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream ile ilk olarak bir dermokozmetik alışverişimde gelen 3 ml'lik testerı sayesinde tanıştım. İlk kullanımda losyon kıvamına yakın yumuşacık yapısı çok hoşuma gidince tam boyunu satın alıp denemeye karar verdim.


Prebiyotik içeren
La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream, aynı zamanda Squalene, Niacinamide ve cilt bariyerini güçlendiren bir çeşit seramid (Ceramide 3) içeriyor. Bebeklerde dahi kullanılabilen bu hassas cilt dostu kremin aynı zamanda alkol ve parfüm içermemesi benim tercih sebeplerimden biri oldu. Cilt bariyerini onarıp güçlendirmeyi hedef alan LRP Toleriane Sensitive Cream, hassas ciltlerin temel sorunlarından olan ve bir süre önce bende de bolca bulunan kızarıklık, gerginlik, kuruluk, batma, karıncalanma ve kaşıntı hislerini gidermeyi vaat ediyor. 

la roche posay toleriane sensitive cream içerik

40 ml'lik tüpte bulunan kremin yapısı yukarıda da bahsettiğim gibi losyon kıvamında diyebilirim. Ciltte çok güzel yayılıp kısa sürede emiliyor. Benim yazın yağlıya, kışın kuruya dönük normal cildimde verdiği nem yaz kış yeterli geliyor. Özellikle kışın bu kremin öncesinde bir essence kullandığımda en soğuk günlerde bile kuruluk problemi yaşamadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Yazları ise sabah kalktığımda cildimi biraz parlamış ve hafif yağlanmış bulabiliyorum fakat bu bende sivilce vs. gibi bir soruna yol açmadı.

la roche posay toleriane sensitive cream

La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream, benim cildimde sivilceye sebep olmadı ve kullandığım süre boyunca vaat ettiği gibi gerginlik, kuruluk, batma, karıncalanma ve kaşıntı hislerimin oldukça azaldığını, hatta neredeyse yok olduğunu fark ettim. Bunu %100 olarak bu kreme borçlu olduğumu söyleyemem, rutinimdeki diğer ürünlerle birlikte fayda sağladığına inanıyorum fakat cildimin çok tahriş olduğu bir dönem sabah akşam yalnızca bu kremi kullandığım için cilt bariyerini onarıcı etkisini kendi cildimde çok net gözlemlediğimi de belirtmeliyim.

Hassas ciltlerin çok seveceğini düşündüğüm La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream; başka arayışlara girmeden, üretimi devam ettiği sürece muhtemelen bittikçe alacağım bir ürün oldu. Eczanelerde ve bilindik dermokozmetik sitelerde rahatlıkla bulabileceğiniz La Roche Posay Toleriane Sensitive Cream'in denk gelirseniz 3 ml'lik testerını ya da 15 ml'lik mini boyunu deneyip fikir edinebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Aktif içerikli bir serumla birlikte kullanıldığında basit ama başarılı bir cilt bakım rutini oluşturulabilir bu krem ile. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nemlendiriciyi içerik olarak daha sade tutup aktif içerikleri serum ya da essencelardan alma taraftarıyım. Belirttiğin gibi bu krem de bu amaçla kullanmaya çok uygun. Çok teşekkür ederim, sevgiler ^_^

      Sil

Instagram