Bitenler #15

urban care

Geçtiğimiz ay saç ürünlerinin ağırlıklı olduğu hacimce büyük birkaç ürün bitirince bitenler kutum fazla dolmadan yazılarını hazırlamak istedim. Bakalım geçtiğimiz ay neler sevilmiş, neler sevilmemiş?

 Açık renkli ürün başlıklarına tıklayarak ürünlerin inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

dove şampuan

Dove Yoğun Onarıcı Şampuan & Saç Kremi: Dove şampuanlarıyla genelde saçlarım iyi anlaşıyor. Yoğun Onarıcı Şampuan da en sevdiğim market şampuanlarından biri oldu. Saçlarımı güzel arındırdı, orta seviyede yumuşattı ve hiç ağırlaştırmadan hacim verdi. Kokusu çok güzel. Sülfat ve silikon içeriyor fakat bu içeriklerden kaçmıyorsanız şans verebilirsiniz. Şu an başka bir şampuan kullanıyorum ama tekrar alınabilir. Saç kremi de beklediğimin aksine gayet başarılıydı.

Pantene 3 Minute Miracle Saç Kremi Nem Terapisi: Daha önce kullandığım Güç ve Parlaklık çeşidiyle etki olarak aynıydı fakat koku olarak Güç ve Parlaklık daha güzel. İçeriğindeki silikon sebebiyle etkileri anlık, uzun vadede saça bir yararı yok fakat duşta benim karmakarışık olan saçlarımı en iyi bu kremler açıyor. Bittikçe alıyorum.

Urban Care Biotin & Caffeine Dökülme Karşıtı Peeling Şampuan: Detaylı yazısını paylaşamadan bitti fakat özet geçeyim. İçerisindeki tuz tanecikleriyle saç diplerini çok güzel arındırıp ferahlatıyor. Bolca köpürdüğü i.in ufacık miktar almak yetiyor. Kullandığım süre boyunca saç dökülmemi bir tık azalttı ve saçlarım daha hızlı uzadı (uzatma konusunda toniği daha etkili - yazısı için tıktık). Tekrar alacağım.

atalier rebul rose kolonya

Bioderma Photoderm AR SPF50+ Renkli Güneş Kremi: İlk güneş kremim ve sevdiklerimden biri. Az da olsa renk eşitliği sağladığı için hafta sonları makyaj yapmak istemediğim zamanlarda kullandım. Bu yüzden de 1 seneyi geçkin süredir elimde. Kessem içinden birkaç kullanımlık ürün daha çıkardı fakat kullanım ömrünü doldurduğu için bu seferlik elimden kurtuldu :)

Atalier Rebul Rose Kolonya: İş yerindeki masamda duran bu kolonya malum Corona döneminde bolca kullanıldı ve bitti. Şişesi şık, kokusu güzeldi, deneyen herkes de çok beğendi. Fakat şu an Rebul'da favori başka bir kokum olduğu için bunu tekrar almayacağım.

oral b diş macunu

Oral-B Diş Macunu: Fazla köpürmese de sevdiğim bir diş macunu oldu. Fakat kullandığım süre boyunca birkaç kez dişlerimde hassasiyet yaşadığım için bittiğinde Sensodyne'e döndüm. Yine de arada tekrar alabilirim.

Love Beauty & Planet Diş Fırçası: Bir özelliği olmamakla beraber çevre dostu olması sebebiyle tercih etmiştim. Tekrar almak isterdim ama arada diş etlerimi acıttığı için Sensodyne'e geri döneceğim.

Geçtiğimiz ayın bitenleri bunlardı. Bundan sonra biten ürünleri fazla biriktirmeden, bu şekilde daha sık yazmak niyetindeyim. Bu seride daha sık görüşmek üzere!

8 yorum:

  1. baya bitmiş ürün süper..

    YanıtlaSil
  2. Peeling şampuan harıka bır arındırıcı gıcır gıcır yapıyor saçlarım biterse bende alırım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arındırma konusunda ben de çok başarılı buldum, tekrar alınır :)

      Sil
  3. Peeling şampuanı merak ettim, almak üzere kaydediyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim, haftada bir kullanıldığında saç derisini gerçekten güzel arındırıyor. Sevgiler :)

      Sil
  4. great post!thank you for your share!Love it!
    luxhairshopcom straight human hair

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim reklama tıklarsanız da cooook sevinirim.

    YanıtlaSil

Instagram